1.553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

NU forstår jeg jer!!! NU forstår jeg jer!!!

I gamle dage, ville jeg ikke have en mc, med mere en 2 cylindere, da jeg syne 4 af dem, bare lød dødsygt. Der skulle være tøf-tøf på drengen! Jeg har aldrig haft penge til at købe nyt, eller stort, så den hurtigste maskine jeg har haft (og som selvfølgelig var en række 2er), var en bette Kawa GPZ 500s, fra 1987. Jeg kom fra en Suzuki DR650 Dakar, så det var noget af en raket, at komme over på:-)

Nuvel. En masse år er gået og sidste fredag, fik jeg så mit livs første 4 cylle maskine, i form af en 22 år gammel Yamaha XJ 600, med sølle 61 hk og 55 nm.. Og NU kom der sgu gang i sagerne !!
I forgårs holdt jeg ved at kryds, der var fri bane, og jeg gav den max. gas fra stilstand:-) smiley Og selv med så "stille" en maskine, så fik jeg sgu kriller i maven og det var den fedeste fornemmelse!! ...

JEG ER HOOKED på mere power og på de mange cylindere, det må jeg sige! Jeg kører ikke og voldtager den, jeg venter pænt til den er varm, til at give gas, det skal du vide, men omdrejningsvilligheden fra sådan en række fire (og så er min kun 8 ventilers) er til at blive afhængig af og jeg drømmer allerede om en FIREBLADE:-)

.. Slut med tøf-tøf:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NU forstår jeg jer!!!
Kommentér på:
NU forstår jeg jer!!!

Annonce