820 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Alternativ til LOR.. programmet Itunes Alternativ til LOR.. programmet Itunes

Hej

Er der nogle der kender nogle alternativer til Lorte programmet Itunes.....Hader det skodprogram, og vil bare kunne flytte billeder, musik osv over MANUELT, uden at det synkroniserings pis, hvor den så vil slette det "gamle" der ligger på ipadén hvis det ikke er inkluderet i den mappe man vil synkronisere med......OG ja det er muligt det er en fejl 40, men har brugt det i flere år nu og har ALDRIG fundet logikken i møjet...

På forhånd tak fra den gale vestjyde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ til LOR.. programmet Itunes
  • #1   16. apr 2014 går ud fra det er til en iphone?

• #2   16. apr 2014 ipad

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #3   16. apr 2014 Er det fra iPad til PC eller omvendt?

• #4   16. apr 2014 Mener du kan indstille hvor meget den gør når du tilslutter

• #5   16. apr 2014 Det er fra PC til Ipad.....Det er muligt man kan indstille alt muligt, og den kan lave kaffe ud af græsfrø, men gider ikke programmet.....synes det er så ualmindeligt ulogisk bygget op at jeg ikke gider bruge mere tid på det

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

#6   16. apr 2014 Du sætter iPad'en til pc'en. Når itunes åbner lukker du det bare ned. Så går du ind i Computer, og ved siden af dit c drev skulle din iPad gerne være. Den åbner du og åbner internal storage, derefter DCIM og den næste mappe. Når du har gjort det skulle du gerne være inde hvor alle dine billeder på iPad'en er.

Håber det er til at forstå smiley

• #7   16. apr 2014 Kasper , har jeg gjort men mappen er bare tom....sådan jeg plejer at brugediverse storage enheder

• #8   16. apr 2014 Man kan sagtens flytte musik manuelt "drag & drop" i itunes, det skal bare aktiveres. Når du sætter ipad'en til, så gå ind på den i itunes, og der kan du så aktivere manuel administrering af musik. Billeder skal ligge i den mappe kasper beskriver.

Et program som flere millioner brugere kan finde ud af, kan ikke være helt ulogisk.

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

#9   16. apr 2014 Hvad sker der hvis du kopierer de billeder du vil have fra pc'en til iPad'en ved brug af ovenstående metode? Kan du så se billederne på iPad'en?

• #10   16. apr 2014 Jeg opgav også og købte noget ordentligt i stedet

• #12   16. apr 2014 Syntes det sjovt, at bare fordi man ikke kan finde ud af at bruge det, så er det lige pludselig et lorte program. Sæt jer dog ind i hvordan "lortet" fungere, der er så mange vel skrevne hjælpesider, og google er opfundet. Folk forventer bare at man kan det hele med det samme uden at læse manualen.

Det kan jo ikke være helt skidt, og det kan jo ikke være nogle helt skidte produkter de laver apple når man ser på deres vækst den sidste årrække.
    MEN hver sin smag!

• #13   16. apr 2014 Kasper E, mener du drag and Drop, og ja Johan ved billeder f.eks. synkronisere den med et katalog, og dvs hvis de billeder der allerede ligger på ipadén så ikke er under det katalog slettet dem de "gamle"......

Må indrømme at jeg ikke rigtig gider bruge mere tid på Itunes......søger et alternativ

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

#14   16. apr 2014 Ja mente drag and drop.

• #15   16. apr 2014 Puha lytter lige med her - er også meget træt af "i" alt eller æblet som er gnasket af - de så smarte at lave så det kun virker til deres ting - det er kun smart hvis alt i ens hjem er apple ellers er det ikke så smart endda...

• #16   16. apr 2014 Vi skriver 2014, systemerne burde være logiske og ligetil ellers kunne vi ligeså godt rode i dos som i gamle dage

• #17   16. apr 2014 Held og lykke med at lave et system alle, gamle som unge, forstår lige ud af kassen. Nogen af dem som har haft bedst held med det - nå ja det var da apple...

• #18   16. apr 2014 Du startede med at spørge efter et alternativ.

Jeg er glad for Syncios.

http://www.syncios.com

Det synes jeg er meget brugervenligt.

• #19   17. apr 2014 Hvor godt Itunes fungerer skal jeg ikke kunne sige. Ejer ikke applegrej. Men har aldrig rigtig forstået hvorfor der er alle problemerne med musik og Apple? Når jeg skal lægge musik ind på min billige Android mobil, så foregår det bare med Drag'N'Drop. Hvorfor kan man ikke det med Apples grej? Drag'N'Drop er da noget alle med en basal forståelse for computere kan finde ud af?

Nå men Spotify kan også gøre det for dig. Hvis jeg på min stationære lægger(Drag'N'Drop ind i spotify) noget MP3 musik ind i spotfy, så bliver det ikke automatisk synkroniseret med min telefon, men hvis jeg på computeren laver en afspilningsliste med det importerede musik, så bliver det synkroniseret automatisk med min telefons spotify(det kommer til at lægge fysisk på telefonen).

Det er heller ikke noget problem at kombinere spotify's streaming musik og ens eget musik med hinanden på afspilningslister.

Jeg aner dog ikke om det kræver Premium eller man kan nøjes med en fri konto. Jeg aner ligeledes ikke om Spotify app'en på Iphone kan synkronisere importeret musik. Det kan google dog nok fortælle.

• #20   17. apr 2014 Jeg synes da det er ligetil.
    Og iTunes fungerer fint med drag-drop.
    I iPhoto, iMovie og iTunes har jeg de billed/film/musik-mapper som jeg allerede ved import af filen tager stilling til om de skal deles på iPad eller iphone. Skal de det, så bruger jeg drag-drop til at flytte dem over i den pågældende mappe.
    Når filerne så skal over på enheden, så sker det helt automatisk når den synkroniserer.
    Kan ikke lige se hvordan det skulle være lettere.

• #21   17. apr 2014 Drag-drop lavede jeg på min gamle mp3 afspiller. I dag er tingene blevet så moderne at de kan synkroniseres automatisk.

• #22   17. apr 2014 Ja det er fint nok at ting synkroniseres automatisk, men hvorfor ikke give muligheden for at drag og droppe direkte uden nogen ekstra programmer?

Og ja jeg kunne selvfølgelig også godt synkronisere med mit Android. Spotify kan som tidligere nævnt gøre det og jeg kunne sikkert også få det til at virke med Dropbox og der er sikkert mange andre programmer derude der kan gøre det.

Men hvorfor helt udelade de basale metoder? Altså jeg elsker at have ting liggende i skyen. Jeg har 200Gb Dropbox plads, som jeg ikke kunne leve uden. Men jeg vil også gerne kunne gøre det helt basalt uden at være afhængig af netværk og den slags.

Kommentér på:
Alternativ til LOR.. programmet Itunes

Annonce