{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg unger
  • #1   11. apr 2014 sygt sygt .

    og en syg handling af de syge tosser.


    de
    skulle sparkes så hårt at de aldrig ville kunne lave sådan noget forpulet svineri igen.



  • #2   11. apr 2014 Hvad havde folket mon sagt hvis det var en bil eller en container knægtene havde bålet af.

  • #3   11. apr 2014 Stien der leder lige ud til Voldsmosen.. men bliver forklædt som 'kerteminde stien'

  • #4   11. apr 2014 Knud.
    jeg ved ikke hvad folk havde sagt, syntes det er et mærkeligt spørgsmål.

    tror du ikke folks svar ville være helt det samme, det er sgu da en syg handling at sætte ild til noget, og især på den måde, også hvis det var din bil eller din græsslåsmaskine, syntes jeg .



  • #5   11. apr 2014 Ah mon ikke det bare var et par af vores gode 2. g venner..

  • #7   11. apr 2014 Busa:

    Nu vover jeg en påstand - alle ved, at der begåes en masse indbrud herhjemme, og det ER sgu et problem-og der er ikke så mange igen, der bekymrer sig om det, men så snart nogen berører en MC, så bryder helvede da løs herinde. Derfor indlægget!!!


  • #8   11. apr 2014 Knud .


    Jeg er på ingen måde enig.

    men svare så kun for mig.

    JEG HADER OG FORAGTER ALLE TYVE SVIN OG ALLE FORMER FOR TYVERI.

    da jeg mener folk har ret til at beholde hvad der er deres. og andre folk skal holde deres finger fra det der ikke er deres .
    og jeg hader ligeså alle racer af tyve, om de er hvide sorte brune gule blå osv osv.
    for
    i min verden er tyve nogle svin, der skulle sparkes så hårdt i deres lorte boller at de gik ned pga det. færdig. slut .

    mener jeg .


  • #9   11. apr 2014 Busa, jeg tvivler såmænd ikke så meget på din holdning i denne sammenhæng, men det er som med andre ulykker - man ser en masse proportionsforvrængninger.

    Et helt anderledes eksempel: Et passager fly forsvinder i det indiske ocean med 237 passagerer. Det optager verdenspressen i ugevis, men hvad med de børn som er døde af sult i samme periode??? Mon ikke det er et væsentligt større problem/effektskaber på verdensbilledet.


  • #11   11. apr 2014 Johan P:

    Jeg kan godt læse og forstå hvad du skriver, men det er ikke klart for mig, at vi skal koncentrere os om småtingene i vor egen interessesfære, når der er langt større sager at koncentrere sig om:-) Det er i mine øjne en voldsom proportionsforvrængning!


  • #14   12. apr 2014 Man sku nok ha været der smiley

    Er lige så uenig med alle som jeg er enig med alle.

    Hvis alle mellemregningerne kom med ville alle nok også forstå hinanden, sågar blive enige, sågar etablere varig verdensfred smiley smiley


  • #15   12. apr 2014 Knud.

    igen formå du at dreje en tråd hen på noget som den fra start af, ikke har noget at gøre med, og som bla jeg ikke har taget udgangs punkt i og svaret på, da emnet ikke drejet sig og det.


    vil jeg lige tilføje .
    mvh


  • #16   12. apr 2014 Busa:

    Du har jo helt ret til din mening, men det har jeg også - muligvis opfatter I mig som en Don Qixote, der kæmper imod, men jeg har det altså svært med forskellige gruppers "hyppen egne kartofler"

    Som jeg skrev længere oppe - det her går ikke specielt på dig;-)


  • #17   12. apr 2014 er forstået , og enig i alle har ret til deres egen mening om alt,
    men syntes bare emnet igen har taget en total drejning fra det tråd startet lægger ud med, og bla det jeg svare på .

    men ok, nok om det herfra, syntes lige godt om dig stadigvæk.

    smiley smiley

    forsat
    god dag .

    mvh


  • Preben J
    Preben J Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #18   12. apr 2014 At stjæle er skidt, at brænde det af man har stjålent er dobbelt skidt og når tyven, så sikkert "er udlænding", så !

    Min pointe er, at jeg er lige så rasende over at læse den slags nyheder, som de fleste andre, men vi skal huske at vi alle er mennesker og skal vi ændre på den slags adfærd, så det virkelig holder, så skal der sammenhængsforståelse til og de konsekvenser og krav vi stiller til andre skulle vel gerne afspejle hvem vi selv er og hvordan vi selv gerne vil behandles, hvis/når vi gør noget forkert !

    Preben


  • #19   12. apr 2014 Knud for fan , læn dig lidt tilbage , du behøver jo ikke kommentere på alt . læn dig tilbage ,gerne så langt at du ikke kan nå tastaturet,bare et øjeblik smiley De venligste hilsner S

  • #20   12. apr 2014 #19 .

    lol lol ..


  • #21   12. apr 2014 Nu har jeg kørt tur på både VFR og RE, sprunget en toppakning på RE, kørt den hjem på naboens trailer, kørt Junior til Brønshøj uden at kunne ramme tasterne.....


    Nu skal I F...... få!!!!!


  • #22   12. apr 2014 Ja ja knut Fyr løs ,en mand der kan sprænge en toppakning for at skynde sig til Brønshøj skal men sku passe på smiley

  • #23   18. apr 2014 Sådanne typer skal da bare selv overhældes med benzin og så have lidt ild,myndighederne tør jo ikke røre dem af frygt for at blive kaldt racist.

  • #24   18. apr 2014 Du aner da ikke hvad du snakker om Knud!
    Helt enig i at det er noget forbandet svineri! Håber de bliver fundet.. Haha hvem prøver jeg at narre, de bliver ALDRIG fundet i den flok der hænger ud derude!


Kommentér på:
Møg unger

Annonce