{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.720 visninger | Oprettet:

Vakuumpumpe billig hvor? til værkstedet! {{forumTopicSubject}}

Min AC på bilen, har tabt tryk. dette er fordi min kondenser er utæt, samt en utæt samling.

Jeg skal have lavet dette, og vil derfor købe et meter sæt fra Ebay (også til efterfølgende kontrol af systemet!) samt en vakuum pumpe, til at få fugt ud, og teste systemet efter rep.

MEN hvor finder man den billigst muligt. er jo fattig som en kirkerotte smiley så prøver at vende hver eneste enkrone, før jeg langer den videre!

Jeg har fundet et komplet meter sæt til 400 leveret. uv lampe for ca. 50 kroner.

Systemet er suget tomt af en pro (var godt nok allerede tomt, han fik 0,0 gram ud af den!) så jeg kan godt arbejde på det!
den billigste Vakuumpumpe jeg har fundet, koster 800 plus fragt, fra Italien. ny.

MEN nu har man så mange bekendte her inde, og så mange kloge også smiley

hvor får jeg fingre i en billigt?
tør ikke koble den på min kompressors suge side, da den skal køre i 30 minutter uafbrudt!

Mht. påfyldning, må jeg jo til en pro, da det så vidt jeg forstår er ulovligt at gøre selv, og jeg derved har mere end almindeligt svært ved at købe det. (til sammenligning, er det hyldevare hos Wallmart i USA, så vidt jeg forstår! rofl)

MEN jeg vil jo gerne teste at udskiftningen af kondensoren samt af O-ringen gør det tæt FØR jeg kører til pro'en, vil ikke slippe det lort ud i atmosfæren!

Råd/bud?

Tak på forhånd
Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vakuumpumpe billig hvor? til værkstedet!
Kommentér på:
Vakuumpumpe billig hvor? til værkstedet!

Annonce