819 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar

4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
LOL ATK LOL ATK
I dag i Dagens danmark, kan man læse hvor effektive ATK vognene skulle blive: I artiklen kan man bla. læse følgende:
Særligt motorcyklister med en full-face hjelm og solbriller kan være meget vanskelige at identificere, men fremover kan politiet overlade girokortet til ejeren, med mindre hastighedsovertrædelsen overstiger 30 procent. I så fald kommer kørekortet i spil, og så er politiet nødt til selv at finde ud af, hvem føreren var.
Med andre ord bare kør stærkt nok:-)
Det må sgu da være en fucking joke!
5 synes godt om
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
Hvad bli´r det næste ?? At borgerne modtager en stak girokort/bøder man så kan gå rundt og dele ud til højre og venstre og agere Jens Betjent, når politiet/rets væsenet åbenbart ikke magter deres arbejde
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 77 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.843
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 415
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 409
Det virker som en lille sag, fordi straffen er så relativt lille, men principielt er det da den største voldtægt af danskernes retssikkerhed i mange år...
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
Per sonligt er jeg da glad for at jeg ikke mister kørekortet, hvis en eller anden stjæler min nummerplade og kører i en fartfælde med overdrevet høj fart....
sep 2005
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 20 Svar: 179
Når det så er sagt, er de fleste vel sjældent i tvivl om, hvem der har kørt ens kværn, så skulle man få en bøde, og man ved, at man selv er synderen, må man vel bare tørre øjnene og betale - at retssikkerheden er udfordret, er en helt anden sag, men det lyder i mine ører til, at det mest af alt handler om, at mange er lidt sure over, at de ikke længere kan slippe for bøder
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 612
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.032
Ikke at der ikke eksisterede et knallertbevis.
Heller ikke at der ikke eksisterede e hjelmpåbud.
Nej, aldersgrænsen....
Og siden da har færdselsministeriet været besat af hykleriske svindlere der har nægtet at indrømme deres arbejde ikke har været perfekt..
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 409
Retssikkerhed handler om sikkerheden for ikke at blive uskyldigt dømt, og samtidig om at blive dømt retfærdigt. At man ikke er enig i loven er en anden ting.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 136 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
En eller ander idiastiker - min søn eller min datter(en bette pige på 158cm )kører en tand for stærkt på min MC. Bøden bliver sendt til MIG! Jeg kan ikke involvere min nærmeste familie i en retshandling!!!!
Jeg kan altså få tilsendt en bøde(STRAF) uden det er bevist ud over enhver rimelig tvivl at jeg er synder!!!!! Det er sgu da en krænkelse af retssikkerheden!!!!
Første gang jeg får sådan et forlæg eller noget der bare kan minde det fjerneste om det, bliver det bragt op for samtlige retsinstanser - måske taber jeg, men jeg vil simpelthen ikke finde mig i det!
Sindssyg lovgivning og sjusk med retsplejeloven!!!!
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.032
men man kan sige at retssikkerheden afhænger af at justitsministeriet er indstillet på at agere inden for sit mandat.
Altså parlamentet må ikke vedtage lov som er i strid med nogen eksisterende lov.
For i det øjeblik bliver tesen om retfærdighed tilsidesat.
Man har ikke retssikkerhed før man har fuldstændig retfærdighed.
Jo i 99,999 procent af alle tænkelige situationer.
Men ikke i alle tænkelige situationer.
Justitsministeren agerede i strid med sit mandat i 1980.
LOL ATK