1.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Så meget lyst til at køre :-( Så meget lyst til at køre :-(

Kender i det. Har kun været ude 2 gange i år, men hondaen skal have ny knastkæde så tør sgu ikke at tage den selvom det ikke er meget den tikker.. Og den holder lige derude i skuret.. Øvøvøv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så meget lyst til at køre :-(
  • #1   27. mar 2014 Kender det ! Fik min første motorcykel i tirsdags men skal lige have lavet lidt på den i weekenden før jeg henter plader mandag! Kan ikke vente !

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #3   27. mar 2014 TIKKER ??? En Honda tikke sgu da ikk. Hvis det er din knastkæde vil den rasle ved opstart (= ringe olitryk). Tikker, så er det nok nærmere dine ventiler....

• #4   27. mar 2014 en knastkæde tikker eller støjer også når strammeren er for kort til at kunne stramme kæden ..
    desuden bliver ventilernes spillerum mindre imellem sevice og ikke større , ventilens sæder slides hurtigere end knasterne

• #5   27. mar 2014 urban det kan jeg skrive under på, den ene af mine indsugningsventiler skulle justeres 0,3 mm ned, nu havde vi lige toippen af den og de var godt nok trætte så topstykket er ved cyllinderservice i randers smiley

• #6   28. mar 2014 renser mine karburator, så faldt der en bette o-ring i vasken, så jeg skal vente til mandag på en ny... også lover de godt vejr i weekenden, typisk... men vi skal nok få kørt det vi har lyst til i år, så bare rolig smiley

• #7   28. mar 2014 i vasken.... har prøvet noget lign. for i helv**e jeg har aldrig været så hurtig til at flå en vandlås af smiley

• #8   29. mar 2014 fik lige smækket nogle nye skjolde på geden her til aften smiley

profilbillede
Kommentér på:
Så meget lyst til at køre :-(

Annonce