832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Gad vide hvor mange kørekort som ryger hvert år? Gad vide hvor mange kørekort som ryger hvert år?

De fleste kender det vel. På en motorcykel, kan det godt gå lidt stærkere, end når "man" køre bil. Og har man en CBR 90000 RRRRRR, med med tonsvis af heste, så kører "man" i sagens natur, vel også ret meget for stærkt, i ny og næ:-)

Kender du/i mange, som har mistet pappet på sin mc?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gad vide hvor mange kørekort som ryger hvert år?
  • #1   11. mar 2014 Jeg har stadig mit, men det er KUN fordi de ikke havde en måling på mig da jeg blev stoppet....ellers havde de klippet mit kort i småstykker med det samme smiley

• #2   11. mar 2014 Er kun blevet stoppet 1 gang. Defekt horn, defekt forbremse, for slid fordæk, for slidt bagdæk, defekt blinklygte, for larmende udstødning og lige drukket en whiskey - Betjenten ville bare sige at min nummerplade var lidt sodet til smiley

• #3   11. mar 2014 Hvis man skal give den lidt gas, så kan man ligeså godt gøre det med lidt hjerne... Dvs. gøre det langt ude på landet, hvor polisen kommer 1 gang om året. Det er direkte dumt at gøre det i centrum både fordi politiet færdes der tit, og fordi der også er masser af andre mennesker hvis sikkerhed man bør tænke på.

• #4   11. mar 2014 PLUS man sætter andre menneskers liv og førlighed i fare.
    Når jeg vrider øret, så gør jeg det steder hvor kun jeg, og Danmarks fauna kan komme til skade...

• #5   11. mar 2014 Jeg fik 5 klip på MC på ca 3 min. smiley snart 3 år siden. smiley

• #6   11. mar 2014 Heldigvis aldrig taget for det, men ja, kan nok ikke spille hellig, men det også kun ude på lars tyndskids mark smiley

• #7   11. mar 2014 Joachim, gik du efter en rekord eller noget ? smiley

• #8   11. mar 2014 Det sværeste er, hvis man møder andre på mc, som lægger op til sjov.. Og det sker vel også meget tit, for især jer på racer maskiner?

• #9   11. mar 2014 Yees and i beat it. smiley

• #10   11. mar 2014 Yea ! loool Men tror jeg læste en makker i bil, der fik 7 klip i samme huk.
    Overhaling udover spærrelinier. Manglende sele, Hastighed. Til fare for andre. og nogle andre jeg ikke kan huske...det giver jo et klip hver...

• #11   11. mar 2014 Jeg overhalede en civilpanser inden om da han blev ved at ligge i yderbanen med 90 km/t og helt frit i inderbanen på motorvejen, så trak ind forbi ham, gav ham fingeren og trak pænt ud igen, men da jeg gav gas fulgte han efter, så drejede jeg hanen og kørte inden om en gang til for at lægge afstand til ham da jeg troede idioten var sur over jeg gav ham fingeren, men senere så tænkte jeg fuck it, og lod ham køre op på siden af mig hvor han så tændt blinket og holdt mig ind til siden. 5 klip ½ års ubetinget frakendelse, 5 års betinget 2 gange i retten 5500 kr i bøde 2000 til advokat og 3000 for generhvervelse, samlet beløb 10500. smiley OG der udover tjente jeg 2000 kr for meget det år til at få bøden halveret. smiley

• #12   11. mar 2014 jeg præsterede at ryge til orienterende køreprøve uden at få et eneste klip!
    blev målt til 165,7 på motorvejen smiley
    problemet er værst på kåbecykler med stor motor, for de kører bare ikke særligt godt indefor lovlige hastighedsgrænser...

• #13   11. mar 2014 Har slet ikke de problemer med en topfart på 95-100 km/t smiley smiley

• #15   11. mar 2014 På hovedveje og sådan kører jeg for det meste det jeg må, men de små landeveje, går der leg i det, så der får den noget mere håndtag, men det er ikke mere end en 110-120, det er svingene jeg syntes er sjove, det siger mig ikke rigtig noget at kører 200km/t lige ud af vejen.

Men blev stadig snuppet sidste år af en civil bil, havde set der var en efter mig, så holdt den på det lovlige, så drejede han fra... de var så bare 2, så da jeg kom ud af byskiltet og så der var en bil 500meter bagved, så fik den da lidt håndtag... så blev bilen lige pludslig større i bagkspejlet... DOH!, så det blev til et klip og 2000 i bøde.

• #16   11. mar 2014 Morten P. Har du bakspejl på din mc? (hø hø)

• #17   11. mar 2014 Det er måske nu at man skal reklamere lidt for fordelen ved at have en lille, svag motor. Når jeg "vrider øret" går min motor igang med at omdanne benzin til støj. Der kommer ikke ret mange hestekræfter ud af den, men på grund af at man føler at man virkelig piner den, så føltes det "vildere" end det er.
    Især inde i byen er det en fordel, for jeg kan sagtens få halvdelen af Aalborg's indbyggere til at drejet hovedet af nysgerrighed, men uden at overskride 50km/t.

Siger ikke at man skal hav en så lille mc som mig, men bare at der altså er en stor ulembe ved at have en 100hk+ motorcykel = man kan aldrig få lov til at give den gas andre steder end på landet og på en bane. Man kan aldrig få lov at køre motorcyklen til sin grænse. Det kan man på en mindre mc og det gør det bare sjovere i hverdagen smiley

• #18   11. mar 2014 Joachim N.
    Det var sq dagens bedste griner!
    Du fik lov til at give en panser fingeren.
    Tænker så. Det kunne være sket for os alle.
    Jeg ville ihvertfald have gjort præcis som du, hvis en klaphat lå i yderbane med 90 km/t på motorvejen. Så må det jo koste!

• #19   11. mar 2014 er altid sikker på der ikke er en politibil i nærheden cevil eller reklame!

• #20   11. mar 2014 En kåbecykel med mange heste kører da udmærket inden for lovens grænser - vil jeg tro.

• #21   11. mar 2014 Følger færdselsloven til punkt og prikke, men kører da stærkt indimellem, men kun og kun på motorvejen, af hensyn til min egen sikkerhed, det der med at køre stærkt på landet er livsfarligt,,,, tro mig jeg bor her/ pludselig er der en traktor der svinger ud fra en sidevej/ eller dyr der løber ud foran en/ jord på og huller i vejen hvor man mindst venter det o.s.v,,,,, og ser mere politi generalt herude end da jeg boede i roskilde,,,,, desuden tilslutter jeg mig den med kåbecykler/ man sidder bedst på sådan en ved 100 kmt og derover,,,,,, kender ingen der har mistet kortet p.g.a fart,,,,, men hvis jeg var blevet snuppet sidste år, var det helt sikkert røget,,,,,

• #22   11. mar 2014 Også derfor jeg udskiftede min vfr med en cruiser. .....

Kommentér på:
Gad vide hvor mange kørekort som ryger hvert år?

Annonce