{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.615 visninger | Oprettet:

Forbandede lorteunger!!! {{forumTopicSubject}}

Så har jeg været ude at lufte hunden og går den sædvandlige route som vi nu altid gør… På vejen møder vi så ca 10 unge der kommer fra noget før-fest-opvarmnings-noget og er på vej til busstationen for at komme videre til næste by (bor lidt på landet hvor der ingen mennesker er på gaden om aftenen). Alt går fint og vi lister hjem hvor konen tager imod os. "Skat, tanker du ikke lige bilen op. Jeg kan ikke nå det imorgen tidlig med ungerne"… Jow jow, selvfølgelig smutter jeg lige på tanken.

Om ikke så de unge har løftet et kloakdæksel op med 20cm stålrør og det hele og sat den MIDT PÅ VEJEN i det ene spor jeg kører i.

Jeg kommer kørende og tror det er en papkasse, men ser i sidste øjeblik hvad det er, og laver en totalt hassarderet undvigemanøvre for at undgå den 25kg jernklods skal igennem fronten på bilen…

Min puls ryger fra 60 - 200 og jeg bliver virkelig pissed! Slår havariblinket til, og slæber dækslet på plads igen så der ikke sker flere skader.

Som en lille hilsen dertil har de unge så sat en tom dåsepils ved siden af...

Lige 200m længere nede af vejen ligger busstationen hvor de unge stadig står og venter. Jeg har bare lyst til at stige ud og starte fra en ende af med at klappe dem et par på hovedet én for én….

Nøjes med at spørge dem hvad fanden de har gang i, men "det kender vi selvfølgelig ikke noget til".

AAAARGH - jeg kunne bare grrrrrrrrrrr…

Hvad fanden tænker de på?!

Det skal lige siges der INGEN mennesker er i nærheden, og tiden der er gået imellem jeg gik forbi hvor alt var fint, til kloakdækslet lå på vejen er den tid det tager for mig at sætte mig ind i bilen, så det kan ikke være andre end de lorteunger. Den tomme dåse ved siden af var også som et fingeraftryk uden lige.

Nå, men jeg blev bare pisse sur og skulle lige af med noget luft.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbandede lorteunger!!!
Kommentér på:
Forbandede lorteunger!!!

Annonce