{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

udfordring {{forumTopicSubject}}

er træt af der ikke er kommet en eneste stemme ind det sidste døgn ca... så lad os da lige få lidt liv en den!! jeg er trods alt blevet udfordret af en mc som jeg ikke troede jeg havde en chance imod!!!

http://www.motorcykelgalleri.dk/udfordring/65218-honda_sp1__us_model_rvt1000r_rc_51____2000_vs_suzuki_gsf600___1996


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udfordring
  • #1   13. feb 2014 Er udfordringerne ikke forsvundet fra forsiden?
    Eller er det kun hos mig?

    Når en cykel udfordrer en anden cykel, til en tredjedel af prisen, og kampen er åbenlys ulige, så får 'underdog' mange stemmer.


  • #2   13. feb 2014 steffen... nu ødelægger du jo min forstilling om min cykel faktisk er ret fed smiley



  • #3   13. feb 2014 Hvorfor er kampen åbenlys, bare fordi den ene mc er betydeligt dyrer end den anden. Prisen har squ da ingen indflydelse på smag og jeg er ked af at skuffe dig Steffen, men jeg har altså stemt på den billige mc, ingen tvivl om at den anden er fed, men banditten er nu bare lige den tand bedre og mere gennemført.

    Det er bare min mening, men jeg er jo også farvet af selv at have GSX 1250 fa, men den er jo netop købt fordi JEG syntes at den er fed og så kører den faktisk ganske glimrende og det David A har gjort ved sin, mener jeg faktisk gør den til den rette vinder, men der er jo ikke noget sværer at diskutere end smag smiley


  • #4   13. feb 2014 smag er en umulig ting at diskutere!!!

    men nye MC'er vinder jo nok fordi de er mere moderne og har et udsende der stemmer overens med den stil som folk kan lide for tiden... smiley

    jeg gjorde dog det her fordi det er træls at ligeså snart den ikke er blandt de 3 nyeste udfordringer så ser folk dem ikke og stemmer ikke og vil jo gerne have så mange stemmer så muligt så man kan få et bedre indblik i om man har skudt helt ved siden af med ombygning osv...


  • #5   13. feb 2014 David, - den er da fed, og den har også fået min stemme.
    Men hvis de to stod ved siden af hinanden, og der var frit valg, så snuppede jeg Hondaen.
    Det betyder ikke at din ikke er fed, det betyder bare at hondaen er federe, det er vel også derfor de kunne få tre gange så meget for den, da den kørte ud af butikken.

    Men ja, smag og behag. Og efter min smag er udfordringen ikke fair, og det er derfor du fik min stemme - sorry.
    Og sådan er der helt åbenlyst flere der gør.

    Havde du udfordret hondaen, havde du selv bestilt musikken og så er det en anden sag.
    Når det så er sagt, så er det 'råvaren' der gør at jeg hellere ville have hondaen, - din er flot bygget om, med en lækker lakering og mange flotte detaljer, så i disciplinen 'styling' er din klar vinder.



Kommentér på:
udfordring

Annonce