blackbird fælge for og bag søges komplett sæt. blackbird fælge for og bag søges komplett sæt.
Hej allesammen,
Poster her i håbe at ni kan hjælpe. Har brugt dagen at Google ebay.UK efter et komplett sæt blackbird hjul for og bag, da jeg ønsker at købe et reserve sæt som skal blive shinet op. Nogen ideer hvor jeg kan finde dette til fornuftig pris. Har talet med en del sælgere på ebay, men de sender slet ikke til dk. Og mange af fælgene sælges kun selve rammen, barrings, klodserm skiver skal man købe extra udover.
Og samtidigt vil jeg spørge om det findes nogen her inde som kan hjælpe med at lave et beslag til min samung 3GS holder til blackbirden. Idag sidder den i kronrøret, men skal laves et beslag som passer ubder møtriken osv. Vil serføligen betale for matrialer og tid. Bilder kan også fremsendes. Venligest send mig en mail på hans@sqeeze.dk hvis nogen kan hjælpe i denne sag. Helst nogen som bor tæt på mig i Korsør som kan kigge forbi og jeg kan vise og forklare hvordan beslaget skal sidde.
Mvh
Hans
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Jeg skal være ærlig og sige har ingen ide hvor meget en sådan fælg skal koste, men pm sent med gæt
apr 2012
Søger stadigt også efter en som kan hjælpe med at lave et beslag til min Samsung 3GS holder som sidder på min blackbird. Hvis det er nogen som bor langt fra mig kan der fremsendes bilder samt tegning på hvordan jeg ca vil at det skal se ud.
apr 2012
Opdatering søger stadigt efter et komplet for fælg med det hele til min Blackbird, dog minus dæk. Har du et liggende til en fornuftig pris, send et PM. Farven er ligegyldigt da det skal males om.
Søger også efter tandhjul orginal bremseskiver til et baghjul, ved godt jeg kan finde via e-Bay, men støtter hellre nogen her hjemme som måske har noget liggende til en Blackbird fra 2001
blackbird fælge for og bag søges komplett sæt.