{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Ville den kunne synes? {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg at der er mange unge knægte der kan finde på at smide en 110cc motor fra en PGO af, på deres egen PGO 30'er knallert.

Jeg kom pludselig til og tænke over, om det måske overhovedet er muligt og få en T-rex 50cc (45 motor) på en T-rex 110?
I bund og grund er det jo samme maskine (lige såvel at PGO Dr-big også er samme maskine, dog i 30'er udgave) og begge motorer stammer jo fra PGO. Ville man så kunne få en T-rex 110cc igennem syn med en T-rex 50cc motor som har siddet på en T-rex 45 scooter, hvis motoren er uden begrænsninger og måske kan toppe 70 kilometer i timen på speedometeret?

Jeg er klar over at værdien ikke lige er den samme med en motor fra en 45'er scooter, men hvis det kunne lykkedes mig og få 2000 kroner for selve motoren, og måske i samme omgang bytte den ud med en motor fra en 45'er uden begrænsninger, så kunne jeg jo dermed nedsætte prisen med 2000 kroner, og derved hurtigere kunne komme af med t-rex'en? smiley

Stellet vil jo forsat være en motorcykel, og derved kræve kørekort til motorcykel for og benytte maskinen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville den kunne synes?
Kommentér på:
Ville den kunne synes?

Annonce