3.237 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Parkeringsbøde McDonalds Herning Parkeringsbøde McDonalds Herning

Hey.
Jeg har fået en parkeringsbøde på hvad jeg troede var McD.s parkeringsplads i Herning. (inde i byen)
Er der nogen der kender til forholdende derinde. Jeg holdt ved plankeværket med snuden væk fra McD som jeg har gjort flere gange før. Altså på pladsen bagved...i en bås.
Det er selvfølgelig et privat parkeringsselskab der har givet bøden.
Der sad ikke nogen bøde på forruden, så jeg fik en rykker som det første. Men ikke noget med billeder. Der stod bare at jeg havde parkeret på et område med tydeligt parkeringsforbud. Jeg ved godt at man ikke må holde bag shelltanken, det er der skiltet om.
Hvis der er nogen der ved hvad der gælder på "McD's plads ville det være en stor hjælp. Hvis det ER ulovligt gider jeg ikke bruge krudt på at brokke mig...men ellers skal de have et "venligt" brev. smiley
Jeg bor i Nordjylland, så det kan nok ikke betale sig at køre ned og kigge... Jeg har også prøvet at ringe til McD...som ikke tager telefonen...

Mvh. Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkeringsbøde McDonalds Herning
Kommentér på:
Parkeringsbøde McDonalds Herning

Annonce