771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Et ? Til bønder og kommunalarbejdere Et ? Til bønder og kommunalarbejdere

Jeg skal bruge en stor hækklipper, af den type som sidder på en arm på en traktor.... Og har nu pisket nettet igennem for at finde ud af hvad sådan en satan oprindeligt hedder..

Så hjælp mig dog smiley :-)

Mvh Brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et ? Til bønder og kommunalarbejdere
  • #1   16. nov 2013 Den hedder ! En side monteret saks...

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #2   16. nov 2013 Det må være en "fingerklipper" Du mener smiley

• #3   16. nov 2013 Tak drenge, når jeg fodre Google med "sidemonteret fingerklipper" får jeg det frem jeg har ledt efter smiley

Kanon ! Så skal jeg bare finde en der er som ny bare ufattelig billig smiley

• #4   16. nov 2013 Prøv campens auktioner - de har tit lidt af hvert!

• #5   16. nov 2013 hmm er det da for dyrt og få maskinstationen til at komme og klare den smule arbejde? - Men ja fingerklipper kaldes de, - ellers må du jo selv i gang med at smede en...
    Gik på skole med en han lavede en, med en aksel drevet af hydraulik mener jeg det var... også fræste vi 2 rimelig grove knivskær, den kom til at virke fantastisk, også monterede de den på en frontlæsser. (til at studse læbælter).

• #6   16. nov 2013 Jeg fatter zilch, zero, keine, null

profilbillede
  • #7   16. nov 2013 Kan da kun anbefale at gå ind på www.elkær-maskiner.dk vi laver ikke andet.. Og for også jævnligt en brugt kniv ind .. Ellers tjek gul og gratis.. Nogen gange er der faktisk fornuftige klipperne til salg som ikke skal renoveres for en milliard.

• #8   16. nov 2013 #5
    Hæ Hæ nej det er det ikke.... Men når man er som en lille lykkelig dreng, når man futter rundt og ordner alt muligt småbonde arbejde i redskabsbæreren. Så må man ikke miste lykkefølelse pga manglende udstyr smiley

Jeg har 4 hydraulic udtag og en liftarm, så det jeg mangler er en klipper og 2 ugers uforstyrret ferie i værkstedet smiley
    Jagten er gået ind.......

Kommentér på:
Et ? Til bønder og kommunalarbejdere

Annonce