{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck hvor jeg hader Itunes
  • #1   1. nov 2013 Nææ. Det er sgu heller ikke min kop the.

• #2   1. nov 2013 programmer ...skulle stå produkter

• #3   1. nov 2013 Jeg har stadig ikke oplevet et eneste problem med det.

• #4   1. nov 2013 Ja efter en 4, 4S og en 5 så skal jeg aldrig mere ha noget fra det firma

• #5   1. nov 2013 jeg hader I(indsæt tilfældigt navn) smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #6   1. nov 2013 Jeg hader det ikke, men jeg forstår ikke hvorfor folk køber det.

De må være I-sheep...

• #7   1. nov 2013 Jeg har det fuldstændigt som dig trådstarter. Syntes bestemt jeg er rimelig ok til diverse it men det infame skod program bliver jeg aldrig gode venner med smiley hvorfor faen skal det være mere svært end bare at drag and drop diverse film og musik fra pc til apple produkter via i tunes? Syntes det er ok de har deres eget software men hvorfor skal det gøres så besværligt at arbejde med. Selv min datter på 17 som er die hard apple fan havde sgu sine problemer med at ligge et par videoer ned på ipaden da vi skulle på ferie. Skod program, det er hvad det er smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #8   1. nov 2013 Brokkerøve!!

Skulle det være nemmere på Windows eller ét af de utallige *nix OS'er? Næppe!

I sidste instans handler det om DINE forventninger, og de er måske lidt høje? Forøvrigt kan jeg da berette, at netop den funktion du og din datter (@Allan H) syns' er så skide svært løses via add-on feature - man skal bare gide at kigge efter det! Præcis samme kig' som hvis du kørte Windows, Ubunto eller any-*nix OS! Og lad mig da bare slå fast med store 7" søm... Apple er indtil videre den eneste "leverandør" som reelt forsøger at binde deres hardware, OS og applikationer sammen, således det volder mindst udfordring- og problemer for brugeren! Bemærk at jeg skrev; FORSØGER! For træet vokser *aldrig* ind i himmelsen.... dette gælder ikke kun for Apple.....

@Søren L: Hvis du ikke kan li' iTunes, så brug dog noget andet..... du har jo frit valg på hylde #1.....

smiley

• #9   1. nov 2013 Har brugt apple computere siden 1993 (fra før det var et modefænomen), og itunes i siden det kom frem. Har aldrig kunne genkende kritikken af det. Men det skyldes nok at det fungerer rigtig godt sammen med andre apple-produkter.

Oftest skyldes kritikken af programmet, at brugeren forventer det skal benyttes på samme måde som win98... Drag-Drop hører fortiden til. I dag skal man bare udvælge de filer der skal overføres, og så sker det automatisk når der er forbindelse til enheden.

• #10   1. nov 2013 Ja lige netop den automatiske overførsel er noget rod med mindre man er ligeglad med hvornår ens computer gør de forskellige til, men sådan er verden altså ikke mere da det er kunden der skal bestemme og ikke leverandøren.
    Skidt, det firma bliver heldigvis mindre og mindre

• #11   1. nov 2013 @GTR: hvad er det for add ons du taler om, det vil jeg da rigtig gerne kigge nærmere på, lyder interessant.

Jeg behøver nu ikke drag and dop, men at vælge filerne er sgu heller ikke ligetil som jeg ser det, måske jeg overser et eller andet?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#12   1. nov 2013 @Allan H: Gå på https://www.macupdate.com - den absolut vigtigste kilde for "gør livet nemmere"... smiley

@Glenn B: Alle elsker at hade TDC, Microsoft, Honda... og du hader så Apple! Tillykke med det.... Jeg hader f.eks. når en langsom SV'er ikke vil flytte sig, når MC-toget kommer rullende! Sådan er vi så forskellige... Og hvis vi skal have fokus på "emnet", så er det fantastisk få virksomheder, som ikke lytter til deres kunder! Havde det ikke været for OS/2, så var Microsoft aldrig blevet stærk med Windows. Og havde det ikke været for Windows, så havde vi aldrig set myriader af *nix OS'er! Og vi havde aldrig haft Mac OSX... og ganske korrekt... Apple skal nok komme i vandhøjde - igen - afløst af noget som er langt mere smart! Og sådan går tiden + udviklingen. Herligt - ikke?

• #13   1. nov 2013 Tja i vores familie elsker vi det - derimod giver alt hvad der står Simsung på fækal inkontinens.

Heldigvis er meninger forskellige.

• #14   1. nov 2013 @ Allan H - Værsgo' : AVPlayer:

https://itunes.apple.com/en/app/avplayer/id395680819?mt=8

• #15   1. nov 2013 Glenn B: Så er det heldigvis så simpelt, at man bare kan slå den automatiske overførsel fra. Let og simpelt.

Men til dem der er utilfredse med iTunes. Hvad er det i mangler i det, eller mener det ikke kan?

• #16   1. nov 2013 Fucking fuck

• #17   1. nov 2013 Det som driller mig er overførsel af filer (musik, og film) fra pc til Ipad/Iphone. Jeg roder rundt i biblioteket, og alverdens steder i itunes og til sidst lykkes det men for mig er der ingen logik i galskaben

• #18   1. nov 2013 GTR, vil nu sige at det letteste i verden er at smide filer på en android telefon fra en Windows computer. Det fungere fandme. Du slutter den til computeren, går ind i denne computer og trækker så bare alle filerne over i telefonen, så placere den selv alt rigtigt. Om det er film, musik eller billeder.

Og noget helt andet, så er overførsel af musik også ved at være old school, spotify, er både langt bedre og billigere, hvis man bare normalt har købt en enkelt plade i måneden.....

• #19   1. nov 2013 Det er netop det med at overfører filer og podcast som er så utroligt ulogisk bygget op, fatter ikke de gør noget som er så simpelt på andre produkter så bøvlet.

gtr : som jeg skrev synes jeg jo apple laver nogle hammer gode produkter, som NETOP er logiske og meget bruger venlige, men det er iTunes sgu IKKE. Så hvis jeg vil bruge deres produkter, hænger jeg jo også på itunes

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#20   1. nov 2013 @mikkel j: Altså... nu findes der nok en zillion forskellige free-ware APP's, hvor du også kan koble og overføre "as-you-go" til IOS. Så ingen fordel/ulempe ift. Android eller IOS på den front! Og Spotify findes jo ligeledes til alle platforme - så hvad er argumentet du forsøger at fremstille?

Hvis du har "din egen musik" på iTunes, f.eks. rippet fra købte (og fysiske) CD'er og ønsker dette overført til din iPhone, så kan dette sættes til at køre 100% automatisk helt uden problemer. Ligeså med billeder fra din iPhoto mv.

Tja... forudsat at du har sat din iCloud op korrekt, så kan du smide din iPhone i havnen og opsige nærmeste forretning, hvor de sælger nye... og indtaste dit Apple-ID og have *ALT* retur inden for kort tid!

Så enkelt er det..... men hvis man pr. automatisk VIL hade, fremstå friheds-elskende og uvidende, så vælg da for pokker den telefon, som I syns' bedst om....men glem nu alt den "jeg taler dårligt om" attitude, idet "det" faktisk virker glimragende for langt det fleste....hvilket mængden worldwide stadig viser!

Hurra for Windows, Android, forskellige *nix og ikke mindst Apple. Sålænge der er en så skarp konkurrence ser vi udvikling og forbedringer - til fordel for dig, mig og alle andre. Det handler altså ikke om at Apple-fan's skal tale negativt om "alle andre" eller Androide folket evige had til Apple... det handler om, at du som forbruger kan vælge lige præcis DET du syns' om! Så tag dit valg, og lev med det....

smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#21   1. nov 2013 @søren l: Har du undersøgt for alternativer til iTunes? smiley

• #22   1. nov 2013 Gtr nej det har jeg ikke for har altid hørt man var bundet til iTunes hvis man havde apple produkter ??

• #23   1. nov 2013 iTunes udmærker sig ved at være glimrende til at holde styr på (endda meget store) musik samlinger, filmsamlinger, podcasts osv.
    Det Du har i den database, kan Du meget nemt få på din telefon eller iPad.
    Men ok, der er mange som IKKE har en musiksamling på en media pc/server i hjemmet, og der kan jeg godt medgive, at det er nemmere med drag/drop, hvis man lige vil høre det nye album med Rasmus Seebach (som man ved ryger ud igen om et par dage..).

Er selv 100% Apple addict, og bruger både telefoner, tablets, og computere i mit daglige arbejde - og det spiller altså bare sammen, mere end noget andet.
    Men lige det der med musik hurtigt ind/ud af min iPhone, jader bruger jeg ikke iTunes. Jeg bruger - måske verdens mest anvendte - mp3 player software; Nemlig Winamp fra Nullsoft Inc. Genialt stykke software, som tilmed er gratis.
    Prøv det - I vil ikke fortryde smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#24   1. nov 2013 @søren l: Jamen, så var det måske værd at bruge lidt tid i den retning.....

• #25   1. nov 2013 GTR forskellen er at man ikke skal bruge plug ins, det fungere bare. Det er lækkert for os som ikke gider sætte os ind i tingene, som bare vil have det skal være mongol sikkert.

Det med spotify, er bare en generel konklusion omkring at alt overføring er overflødigt i min verden. Både til et Apple,android eller windows produkt.

• #26   1. nov 2013 Er selv vild med Apple produkter og har aldrig oplevet problemer med iTunes eller andre ting. MEN!!! iOS7 på æblet er simpelthen den største brøler de nogensinde har begået. Særlig bemærket det fuldstændig ulogiske og designfraværende samsungificerede layout. Øv bøv...

• #27   2. nov 2013 Slettet bruger! vil kun give dig ret, før ios7 havde jeg aldrig oplevet fejl med iOS men det skal jeg da lige love for der er kommet nu da. AirPlay falder ud, programmer lukker/fryser, iMessage virker stadigvæk ikke hvad sker der for dem?

• #28   2. nov 2013 Jeg har desværre også oplevet problemer med IOs 7 både på Iphone og Ipad. Synes det generetlt kører meget langsommere

Kommentér på:
Fuck hvor jeg hader Itunes

Annonce