Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holger K
  • #1   6. okt 2013 Nej, det lyder sgu noget søgt!!!

.og onkel Brian (Harry Potter) sidder stille og roligt og erkender, at det startede under forrige regering - det var sørme synd.....

...det er sgu da modvind for stakkels Holger

• #2   6. okt 2013 En flok spassere hele lortet!

De skal fyr hele lortet, og ansætte en Hitler klon.. der var sgu ikke så meget pis dengang.. er par løgne i ny og næ måske, men som DK er nu, er man heldig hvis der kommer en sandhed frem i ny og næ

• #3   6. okt 2013 Der er fandme da også rystende, at de sætter en gammel kommunist på skattetronen. Hvad fanden sker for den regering? Udskriv nu bare det valg, Helle. Du har nok råd til nye Gucci-tasker, selvom du ikke er statsminister mere smiley

• #4   6. okt 2013 Har gjort mig en tanke, hvad med om vi alle stemmer blankt næste gang, sådan bare lige for at sætte tingene lidt på plads!

Som jeg ser det lige nu, ja så findes der faktisk ikke en, eller nogle jeg vil ofre min stemme på da de i mine øjne alle er fulde af noget der lugter fælt, en god nedbrydning af systemet er vist det der skal til, og så få det bygget op igen med nogle folkevalgte som rent faktisk er der for at tjene til folkets, og landets bedste.

Tiltider føler jeg mig som en arbejdsbi der hiver penge hjem til ting jeg ikke helt forstår.

• #5   6. okt 2013 I skal bare trykke på knappen så er problemet løst

profilbillede
  • #6   6. okt 2013 lol...lol...

top nice ........

men lortet virker ikke, har trykket . .

mvh

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #7   6. okt 2013 De har ikke råd til at betale det tilbage..

• #8   6. okt 2013 Man skulle fandme tro det var en flok polakker med fedtede kleptomanfingre der sidder i regeringen. Føj for satan ind i helvede da også. Føj føj føj

profilbillede
  • #9   7. okt 2013 Tyve stjålet ! ! !

Kære folkevalgte (uanset ”stuefarve”)…
    Som repræsentant for de fuldt-betalende medlemmer i foreningen SAMFUNDET siger jeg hermed NEJ til yderligere kontingentforhøjelser! Grænsen ER nået!
    Jeg betaler skat af min indkomst, betaler moms af omtrent alle mine indkøb, betaler punktafgifter på de varer som I har vurderet værende ”politisk ukorrekte for mig”, betaler skat af min bolig, 180 % i afgift på min bil og derefter strafafgift fordi den er dieseldrevet (uagtet at I også opkræver punktafgift på dieselen) og sikkert mange, mange andre kontingentandele som jeg ikke er opmærksom på.
    Jeg kan og vil derfor ikke betale yderligere kontingent!
    Jeres mandat er at anvende kontingentkronerne (de nuværende) efter bedste evne – Ikke at lede efter snedige og nedrige måder, hvorpå I kan snyde og bedrage mig til at betale mer’!
    For at sikre mit fortsatte medlemskab har jeg nogle uomtvistelige krav til foreningen:
    - Mine børn skal have ordentlige institutioner, skoler og uddannelsessteder.
    - Vejene (og den øvrige infrastruktur) jeg anvender, primært for at kunne passe mit job, skal være velfungerende.
    - Der skal være en sober tone fra alle offentlige myndigheder (herunder kontingentkontoret) ved kontakt med disse.
    - Hvis/når jeg bliver syg, skal I sørge for at jeg kan få den rigtige behandling (og i rette tid).
    - Samfundet skal være sikkert virkende og velfungerende (politi, brandvæsen, forsvar etc.).
    - Hvis jeg bliver arbejdsløs eller uarbejdsdygtig skal der være et sikkerhedsnet der tilsikrer, at jeg kan opretholde et værdigt liv (naturligvis med en væsentlig nedsat levestandard).
    - Når jeg bliver gammel, skal der være nogen som tager vare på mig hvis jeg ikke selv evner det.

Dette er kerneydelserne, som er årsagen til mit medlemskab.
    Jeg ved jo godt, at jeg betaler langt mere end hvad disse ydelser koster, og netop dette er Jeres eksistensberettigelse!
    Disse (mange) penge skal I forvalte bedst muligt, således at jeg får kvalitativt mest muligt for dem.
    Det er med andre ord IKKE jeres opgave at smagsdømme hvorvidt bøger er bedre for mig end DVD-film, hvorvidt teater eller opera er bedre end halballer eller rockkoncerter eller hvorvidt én billedkunstner er bedre for mig end en anden.
    Det har I nemlig ikke et klap forstand på, og derfor skal jeg nok selv vurdere og beslutte dette!
    Allerhelst så jeg naturligvis, at kontingentet bliver sat ned, men indtil dette er muligt, pålægges I herved at bruge kontingentkronerne hensigtsmæssigt.
    I den forbindelse skal I nok spørge Jer selv hvorvidt at ”hensigtsmæssigt” i denne sammenhæng betyder livslange pensioner til jeres pårørende, hundedyre studierejser i ulandsbistandens hellige navn, store kunst- og kulturpalæer eller ditto offentlige bygningsværker eller flere og flere offentlige institutioner herunder ministerier? Hvis I – fordi I aldrig selv har været almindelige, betalende medlemmer af foreningen – kommer i tvivl (og det er da forståeligt med Jeres begrænsede baggrund), skal I spørge os, for det er jo VORES penge i bruger løs af!
    Der er mange af de nuværende udgifter som ikke er nævnt blandt kerneområderne ovenfor, og nogle af disse vil vi såmænd gerne have, men KUN hvis I får penge til overs – Og NATURLIGVIS først når ALLE kerneområderne fungerer ”til UG med kryds og slange”.
    I køber vel ej heller f.eks. malerier til jeres eget hjem før I har sikret pengene til morgendagens måltider?
    I en sådan tænkt situation benytter I vel heller ikke fremgangsmåden med at henvende Jer til jeres arbejdsgiver (eller forældre) for i stedet at tigge om flere penge – Og det er faktisk sådan vi oplever det i foreningen igennem de sidste mange år!
    Glem derfor ALT om nye, spændende afgifter f.eks. på brændsel – Det er IKKE en option med mindre I kan påvise MINDST den samme reduktion på kontingentet (for de samme berørte medlemmer) andetsteds!
    Og ja, vi mener naturligvis at vi fuldt-betalende medlemmer af foreningen skal have MINDST DEN SAMME levestandard som alle gratismedlemmerne! Og nej, vi er IKKE flove over at indrømme det!
    Vi mener rent faktisk, at hvis der opstår en forskel, er det os, som betaler fuldt kontingentet, som skal have det største økonomiske råderum (og levestandard) i forhold til dem som betaler reduceret kontingent!

• #10   7. okt 2013 Holmeren

Kloge ord!

Kommentér på:
Holger K

Annonce