1.682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

3 hjulet el scooter 3 hjulet el scooter

jeg har denne her mini crosser t130 som lige nu køre 16 km/t og det er ikke nok smiley men har desværre ikke selv kunne finde nogen holdbare løsninger på at kunne få sådan en til at køre hurtigere og ved desuden intet om teknik, så er der noget af jer der har gode råd til hvordan den kan komme op i fart, det skal ikke være voldsomt meget mere end nu, måske 5-10 km/t hurtigere.

men der er lidt krav for det er en jeg har fået af kommunen så den skal ikke ændres alt for meget og helst kunne laves tilbage til original igen, og der skal forsat være el motor på da jeg bruger den til at køre ud og handle på i de forskellige indkøbscenter også.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 hjulet el scooter
  • #1   21. aug 2013 Den er sikkert blokeret i elektronikken, jeg har også en lignede og der har jeg flyttet den lille potmeter som bliver brugt til gassen, det gav Ca 2 Km/t mere og hvis den får mere så blokere elektronikken .... De må også Max køre 15 Km/t for ellers så betragtes det som en knallert

• #2   21. aug 2013 ja det er vist ikke sådan lige til at få dem til at køre hurtigere, men havde læst to steder om nogle der fik deres til at køre lige over 20 km/t men der holdt motoren så heller ikke til det, så håbede lidt der sad en men en god ide

Kommentér på:
3 hjulet el scooter

Annonce