819 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

suzuki gsx 750 esd info. suzuki gsx 750 esd info.

Hej mcg
Har kigget lidt på en gsx 750 esd og tænkte på og det er noget man skal holde sig fra og det de evt har nogle sygdomme eller li den har gået 50000 den jeg har kigget på og ser vel passed ud men er der noget ved dem der er øv ??????
Hilsen andreas på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gsx 750 esd info.
  • dingle b
    dingle b Online Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.650
    #1   4. aug 2013 det er en gammel cykel , så lidt olieforbrug må være forventet , den kører på lidt anderledes dækstørrelser så udvalget er måske lidt begrænset
    de kan have lidt issues med gearkassen (begynder at hoppe ud af gear , som regel 2 gear) men skifter den fint og ikke for larmende så er den rimeligt skudsikker

• #2   4. aug 2013 Okay tak :-):-D

• #3   4. aug 2013 Har haft en, olieskraberingene bliver dårlige, hvis den bliver for varm, så undgå lang tid i tomgang. Koblingsskålen bliver slidt og begynder at larme på et tidspukt, man kan godt køre med det.
    Jeg havde gode erfaringer med at fjerne anti dive, og sænke den 2 cm i for.

• dingle b
    dingle b Online Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.650
    #4   4. aug 2013 arrh ja antidive havde jeg lige glemt smiley

det kan være noget anderledes at køre med hvis det kun virker i den ene side så enten skal det laves så det virker ellers afmontere man det sammen med montering af lidt strammere forfjedre og lidt anderledes olie for at få en lidt fastere gaffelfølelse når der bremses

Kommentér på:
suzuki gsx 750 esd info.

Annonce