{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.920 visninger | Oprettet:

Fartbøde og solgt bil? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.
Et hurtigt spørgsmål.

Mandag eller tirsdag blev jeg blinket af polisen med lidt for meget fart i bilen.
Jeg ligger nok til ca 3000,- og et klip.

MEN, nu blev min bil solgt i går onsdag og bliver omregistreret i dag eller i morgen.

Hvor hurtige er de til at fremkalde billeder, bliver bøden sendt til mig eller de nye ejere?
Bare mere om jeg lige skal informere dem om der måske kommer et billede smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartbøde og solgt bil?
  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #2   11. jul 2013 Så spørgsmålet går på om du mon har en chance for at tørre den af på den nye ejer? Tsk tsk. Betal nu bare bøden og tag dit klip som en mand.

• #3   11. jul 2013 jeg læser ikke trådstarters besked som om han prøver at tørre den af på andre, tværimod om han kan regne med den kommer til ham, eller han kan risikere den kommer til den nye ejer som han derfor bør informere om det.

• #4   11. jul 2013 Bøden kommer selvfølgelig til den, der var registreret ejer på forseelses datoen.

• #5   11. jul 2013 Anders

Den tror jeg du har misforstået. Jeg er sikker på, at Bjarne er nervøs for, at bøden bliver sendt til køber, istedet for Bjarne selv.

Bjarne

Du kan jo for god ordens skyld informere køber. Så kan han jo kontakte dig, såfremt han får bøden. Og derefter kan du jo så rede tingene ud med politiet. Der står ganske givet et telefonnummer på den skrivelse der følger med girokortet. Det er bare at ringe på det nummer.

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #6   11. jul 2013 Ok, nu jeg læser indlægget igen kan jeg godt se at jeg måske var lidt for hurtig.

@Bjarne C: Det må du undskylde. Jeg skal vist lade være med at kommentere før jeg har fået min morgenkaffe smiley Beklager.

Men for så at svare rigtigt på spørgsmålet: Ja, det vil da være pænt lige at skrive en sms og sige at det er en mulighed.

/Anders

• #8   11. jul 2013 Men så er spørgsmålet, om politiet kan se de historiske ejere af køretøjet?? Det er jeg sgu ikke helt sikker på de kan, men hvis nogen ved mere herom, så smid lige info op.....

• #9   11. jul 2013 Politiet kan se ALT..

Hvem der ejer den, har ejet den, om diverse ting er betalt, syn og alt andet..

Det kan betegnes som en selvfølge.

• #10   11. jul 2013 Ja ja - burde være en selvfølge, men man kunne jo aldrig vide.....

• #11   11. jul 2013 Det var 100% for at den nye ejer IKKE skulle få nervøse træk!
    Jeg tørrer sgu ikke noget af på nogen! jeg står ved min bøde smiley

Spørgsmålet var om de ser hvem der på forseelsestidspunktet ejede bilen, elle rom det de aktuelle ejere ved "fremkaldelse"/afsendelse af bøden da den jo typisk kommer 2-3 uger efter.

• #12   11. jul 2013 ville vente og se om der dukker noget op fordi mener det er omkring halvdelen af billederne der bliver kasseret

• #13   11. jul 2013 Jeg lavede den omvente - jeg købte en bil og blev blitzet inden omreg - men det fandt de selv ud af inde ved politiet.
    Jeg ringede ind samme dag som jeg var blevet taget - de kunne ikke gøre noget som helst - men jeg ku prøve at kontakte dem 1 måned senere - bøden kom så frem til mig inden der var gået en måned - hvordan man har fundet ud af hvem der sku ha den aner jeg ikke.

• #14   5. okt 2013 Til info kan jeg meddele den fandt vej frem til mig,efter først at have rundet den nye ejer. Godt der fartpilot i den nye smiley

Kommentér på:
Fartbøde og solgt bil?

Annonce