523 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Rensningsanlæg, mini Rensningsanlæg, mini

Hej. Min bror og jeg har fået et krav fra kommunen (de påstår vi har fået brev sidste sommer, jeg mener ikke at have modtaget det) om at vi skal have et minirensningsanlæg der er godkendt til so. Har i nogle idé om hvor vi kan købe et sådan et brugt? Min bror er entreprenør og kan sagtens selv få gravet ud og få anlægget ned, og så vil vi bare skulle godkendes af an kloakmester.

Håber i har et par foreslag så jeg muligvis kan undgå at give 90.000 for det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rensningsanlæg, mini
  • #1   20. jun 2013 Hvor mange personer skal det kunne klare ? Det er ikke sikkert at en kloakmester vil godkende det hvis ikke han har lavet det. Din bror kan sikkert grave ud osv, men det er noget vi blev kraftigt frarådet at gøre da jeg læste til kloakmester.
    http://watersystems.dk skulle have nogle gode systemer, måske du kunne få en god deal på sådan en. Jeg vil tro et brugt anlæg er svært at finde og der er kommet nogle bedre løsninger med årene også energimæssigt med at holde dem kørende.

• #2   21. jun 2013 alt kloakarbejde er autoriseret arbejde så nix pille
    kontakt den lokale kloakmester og få en snak med ham og et tilbud.
    jeg tror ikke du kan finde et brugt anlæg.
    det er ikke sikkert at du skal have mini rensningsanlæg der er måske mulighed for at lave nedsivning evt. som forhøjet anlæg.

• #3   21. jun 2013 Vi bor lige nu kun 3 i huset. Men huset er 160m2, så der kan bo flere.

Tak for svarende. Så må jeg ud og grave efter guld smiley

• #4   21. jun 2013 Det er lige netop det, hvis der bliver etableret et anlæg til 5 personer, så dur det ikke hvis der lige pludselig er 7 personer, så tænk jer godt om og snak med en kloakmester... Et minirenseanlæg med alt koster ca 60.000 kr siges der.

• #5   22. jun 2013 Ja, ledte blot efter en billigere metode. Har snakket med en kloakmester og det vil koste 87.000 incl moms at få det lavet, så ledte blot efter en billigere metode. Min bror er håndmand hos en kloakmester og kunne derfor sammen med hans faste makker sagtens klare forarbejdet. Og så kunne kloakmesteren vel koble skidtet til og efterse om alt er iorden. Eller det var i hvert fald min tanke. Men det ser ikke ud til at det kan lade sig gøre.
    Må finde de 87.000 på en eller anden måde og betale mig fra det.
    smiley

• #6   22. jun 2013 Ang. nedsivnings anlæg kræver det, har jeg fået fortalt, noget mere areal end jeg har at arbejde med. smiley men tak alligevel.

• #7   22. jun 2013 Hvor i landet er det??
    Sjælland så er prisen rimelig
    Fyn/jylland nok lidt til den høje side

• #8   23. jun 2013 Vi er på syd/øst Sjælland.

Kommentér på:
Rensningsanlæg, mini

Annonce