Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lighed for loven eller hvad??
  • #1   13. jul 2006 åbenbart...

• #2   13. jul 2006 Ja det er da noget svineri. Så hvis man sætte blåt blink på bilen, er det åbenbart lovligt at bakke i nødsporet på vejen.

Så ligeledes forleden da at ham politichefen der havde kørt for hurtigt ikke blev dømt for noget, selvom han indrømmede at han/chaufføren kørte for hurtigt!

• #3   13. jul 2006 POLITI STAT!!! ;o)

• #4   13. jul 2006 Her er vi alle lige, der er bare nogle der er mere lige end andre...
    Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjoverer..

Basse

• #5   13. jul 2006 Er fanme ved at være træt af de svin.....Dem giver flere og flere bøder til færre og færre overtrædelser.....(undskyld sproget)

• #6   13. jul 2006 Dem = De smiley

• #7   13. jul 2006 DET KAN IKKE VÆRE RIGTIG AT MAN BARE SÆTTE DET BLÅ LYS PÅ FOR AT SPARE TID !!!!

Undskyld caps lock....men det er sku (undskyld sproget) for latterligt.....jeg kunne forstå hvis de jagtede nogle....men kun for at spare tid bakker man...det er sku for dumt...og sætter liv på spil.....

Håber satme ikke det er sådan noget de lærer på politiskolen for så er der sku noget galt med politiet i dk.

Sry....men bliver lidt negativ når man læser sådan noget....de dækker sku hele tiden over hinanden....Netop politiet skal være forgangs eksempler for resten af befolkningen...så hjælper dette slet slet ikke...

• #8   13. jul 2006 Ja de har en fantastisk evne til at slippe uden om.

Har selv oplevet at blive anholdt en gang, da et vidne, til et tankrøveri havde taget fejl af mine venner og jeg og de to indvandrere som gjorde det (Flot!). Politiet hørte forkert og troede det var et bankrøveri (Ednu mere flot!) og pludseligt havde vi 12 skarpladte pistoler stukket i hovedet... Fik en svært omskrevet rapport stukket i hånden, da vi klagede. Ingen notits af trukne våben, tidpunkter og omstændigheder var ændret og det samme var min tiltro til politiet... Endnu mere når man tænker på at samtlige rapporter fra fredriksberg, kbh og lyngby politi alligevel stemte forbløffende godt overens. Slap dog hurtigt fri uden videre tiltale, da vi ligesom ikke lignede dem på videoen særligt meget... smiley

Ja ja, man skal bare klage til politiet, så skal de nok SELV(!) undersøge om de har gjort noget galt...

• #9   13. jul 2006 Fuldstændig rigtigt Christian

Sæt Læger til at undersøge Læger , sæt politiet til at undersøge politiet og (forhåbentlig) sæt rockerne til at undersøge rockerne......der er vist ingen der kan være i tvivl om hvad svaret vil være ......... og lige en ting til har selv været varetægtsfængslet i 5 mdr hvor de 2 mdr var i isolation , jeg har været der og ved hvor latterligt barnlige politiet bliver når de ikke får deres vilje.........er der nogen af jer der har tænkt over hvem der kalibrerer politiets måleudstyr , her tænker jeg på radarudstyr og div. målevogne.......ja gæt engang..."P......t"

jeg kunne da godt tænke mig at regne min egen skat ud !!!!

men vi kan vel gøre ligesom den politimand gjorde i retten da han blev slæbt ind for ikke at ville oplyse hvem der havde kørt hans bil da den var blevet taget i en fotofælde (bemærk: Fælde) han nægtede at fortælle hvem det var med undskyldning om at det var en i den nærmeste familie og at han ikke ville "angive" vedkomne , jeg mener da at politiet opfordrer til at angive for alt muligt næsten hver dag..........

ja så fik jeg luft , TAK fordi i lyttede.......... smiley

Kommentér på:
Lighed for loven eller hvad??

Annonce