790 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udlejning af MC'ere Udlejning af MC'ere

Jeg er pisse træt af mit nuværende arbejde så jeg har gået og puslet med forskellige alternativer. I den forbindelse kom jeg til at tænke på hvor mange der egentlig udlejer MC'er i Damnmark. Kunne ikke finde ret mange og så tænkte jeg om der er et marked for dette. Jeg tænkte lidt på turister og sådan noget. Forsikringsmæssigt kan det godt hænge sammen.
Hvad mener i og hvilke typer mc skal man i givet fald udleje??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af MC'ere
  • #2   16. jun 2013 Jeg tror du ville komme til at savne dit nuværende arbejde meget hurtigt. Særligt om vinteren.
    Jeg ser ikke mulighederne i sådan et koncept HER i landet. Så skulle du som minimum også udleje biler og kassevogne.

• #3   16. jun 2013 hvis det var mig ville jeg nok holde mig på max 650 ccm og maskiner uden R til efternavn.

• #4   16. jun 2013 Hvis det er til turister, ville jeg nok foreslå husmandsmotorcykler omkring 500cc:
    Kawasaki ER5
    Kawasaki ER6
    Honda CB500
    Jeg villle nok vælge nøgne cykler, da der ikke er så meget der kan gå i stykker ved styrt og jeg ville nok også montere styrtbeskyttere.
    Muligvis også have et par stykker der kan køres på lille kørekort:
    Yamaha XV 250 Virago
    Honda CBR 125
    Skal der være noget lidt mere sporty er Kawasaki Z750 nok et godt bud.

• #5   16. jun 2013 Så skal du også lige have Styrthjelme og Tøj i mange størrelser

• #8   16. jun 2013 Henrik der er jo ikke så varmt i DK som andre lande du lejer cykler i, så tror derfor mange ikke har tøj med på ferie eller liggende som er varmt nok til en kold sommerdag herhjemme smiley

• #9   16. jun 2013 Respekt for dit ønske/drøm om at blive selvstændig.. (I disse tider;-))
    Vi har brug for sådan nogle som dig..;-) !!

Jeg har selv haft en lille virksomhed, dog i opgangstider, - så jeg skal ikke råde dig..! smiley
    Nu om stunder findes der sider som denne at blive klog på..: http://www.ug.dk/job/artikleromjobogarbm/trendsogtendenser/vejetiluddogjob/om_at_vaere_selvstaendig.aspx?acceptcookie=true
    Overvej om du har en god mekaniker(ven) du kan slå dig sammen med, - grejet er jo dyrt at have stående.. Det skal ud og køre.! smiley
    Overvej hvor i landet potentialet er størst.. (En Markedsundersøgelse;-)) F. Eks..
    Som dette..: (link fjernet)
    Ja artiklen er fra 11, (men jeg er fedtet lidt i i dette, og i år runder de 400 anløb) alene her er regnestykket altså 800-1000 turister pr. skib, der lægger 1000-1500kr/døgn..!!!!! Så her kunne være et potentiale.?.;-)
    (Der er en grund til at Kbh. Er fyldt med nye hoteller (som du har en aftale med, selvfølgelig.. ;-)) der melder udsolgt næææsten..! Året rundt..!!

OG så endelig.. På en solskinsdag.. ..??? smiley Du har en aftale med - http://www.visitnordsjaelland.dk/destinationsudviklingsprojektet - eller..: http://www.nordsjaellandske.dk/golf , og sender glade turister afsted på "Wildstar'en, GS'eren" or whatever.. smiley

Jeg siger ikke der kun er potentiale i "køvenhavnstrup" der ligger blot nogle færdige projekter ( jeg nu lige kender til ) som er lige til at hooke op på.. smiley
    Med sikkerhed findes der andre områder med tilsvarende projekter, selvom potentialet næsten ikke kan blive større end her.. smiley

Afsted med dig, go for it.. smiley fuld support..;-)
    Vi er sikkert nogle stk. Her fra MCG Der gerne kommer og lejer dine første maskiner..!!
    Hvad siger I, boys and girls, - Grundlovsdag 2014.. ?? (Måske 15) smiley smiley

• #11   16. jun 2013 både stevensmc og ågensen udlejer mc,,, ;o)

• #12   16. jun 2013 Udlejn. af tøj eller ej... ... Du bør vel også indtage et moralsk standpunkt, mht. udlejn. af beklædning/beskyttelse ? OG fremgå som et godt eksempel...

Kommentér på:
Udlejning af MC'ere

Annonce