790 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Udlejning af MC'ere Udlejning af MC'ere
Jeg er pisse træt af mit nuværende arbejde så jeg har gået og puslet med forskellige alternativer. I den forbindelse kom jeg til at tænke på hvor mange der egentlig udlejer MC'er i Damnmark. Kunne ikke finde ret mange og så tænkte jeg om der er et marked for dette. Jeg tænkte lidt på turister og sådan noget. Forsikringsmæssigt kan det godt hænge sammen.
Hvad mener i og hvilke typer mc skal man i givet fald udleje??
0 synes godt om
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
Jeg ser ikke mulighederne i sådan et koncept HER i landet. Så skulle du som minimum også udleje biler og kassevogne.
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 321
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 162
Kawasaki ER5
Kawasaki ER6
Honda CB500
Jeg villle nok vælge nøgne cykler, da der ikke er så meget der kan gå i stykker ved styrt og jeg ville nok også montere styrtbeskyttere.
Muligvis også have et par stykker der kan køres på lille kørekort:
Yamaha XV 250 Virago
Honda CBR 125
Skal der være noget lidt mere sporty er Kawasaki Z750 nok et godt bud.
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 117
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Vi har brug for sådan nogle som dig..;-) !!
Jeg har selv haft en lille virksomhed, dog i opgangstider, - så jeg skal ikke råde dig..!
Nu om stunder findes der sider som denne at blive klog på..: http://www.ug.dk/job/artikleromjobogarbm/trendsogtendenser/vejetiluddogjob/om_at_vaere_selvstaendig.aspx?acceptcookie=true
Overvej om du har en god mekaniker(ven) du kan slå dig sammen med, - grejet er jo dyrt at have stående.. Det skal ud og køre.!
Overvej hvor i landet potentialet er størst.. (En Markedsundersøgelse;-)) F. Eks..
Som dette..: (link fjernet)
Ja artiklen er fra 11, (men jeg er fedtet lidt i i dette, og i år runder de 400 anløb) alene her er regnestykket altså 800-1000 turister pr. skib, der lægger 1000-1500kr/døgn..!!!!! Så her kunne være et potentiale.?.;-)
(Der er en grund til at Kbh. Er fyldt med nye hoteller (som du har en aftale med, selvfølgelig.. ;-)) der melder udsolgt næææsten..! Året rundt..!!
OG så endelig.. På en solskinsdag.. ..???
Jeg siger ikke der kun er potentiale i "køvenhavnstrup" der ligger blot nogle færdige projekter ( jeg nu lige kender til ) som er lige til at hooke op på..
Med sikkerhed findes der andre områder med tilsvarende projekter, selvom potentialet næsten ikke kan blive større end her..
Afsted med dig, go for it..
Vi er sikkert nogle stk. Her fra MCG Der gerne kommer og lejer dine første maskiner..!!
Hvad siger I, boys and girls, - Grundlovsdag 2014.. ?? (Måske 15)
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 351
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
Udlejning af MC'ere