1.229 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

Fucking indvandrere!...Indbrud! Fucking indvandrere!...Indbrud!

Ja fandme for anden gang er der en perker der prøver at nakke min scooter som stod i vores baghus og var ratlåst. Jeg var ude at gå med hunden og da jeg så kommer tilbage kan jeg se vores port står åbent ind til vores gård (bor i et by hus tænker ikke på sådan en bondegård) Nå men jeg kan se at der holder en grøn corolla fuld af de aber. De skynder sig at køre væk så jeg ikke kan få nr pladen. Men så kommer jeg ind i min have og der kommer en trækkede ud med min scooter og han spørg bare om jeg vil sælge den og sådan noget og han har lige smadret ratlåsen og tændingen. Så siger jeg nej og han spørg om han må prøve den og jeg siger nej og så stikker han af det svin! Fuck dem jeg har kun af dårlige erfaringer med dem næsten det er sq da utroligt man! Nu har jeg låst vores gård af og min mc er sat ind i bryggerset men det går da også kun fordi de gamle er på ferie. Er bare pisse sur nu! Min nabo nåede at tage nr pladen på bilen men ved ikke om jeg tør anmelde det da jeg ved jeg vil få smadre og der kan ske alt muligt andet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking indvandrere!...Indbrud!
  • #1   12. jul 2006 Sådan nogle svin. synes at du skal ringe og snakke med politiet om det, det kan jo være at de kender dem

Mvh Kristian

• #2   12. jul 2006 I kan se den her http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=85330 Så kan i selv se hvorfor de er ude efter den..

• #3   12. jul 2006 det er satme for galt , du skulle have nkket ham , men man tænker ikke altid lige hurtig i sådan en situration,

• #4   12. jul 2006 hov der mangler et A

• #6   12. jul 2006 Ja tom det havde jeg satme også lyst til men var alene og vidste jo at der var en bil fuld af aber rundt og hjørnet og så var han noget ældre end mig.. Dog fik jeg også huritgt ringet til en kammerat så stod vi klar med et alu bat hvis de skulle komme igen.

• #7   12. jul 2006 Kan godt forstå dig!
    Men måske var det en ide at moderere din overskrift smiley
    Så lovlydige borgere af anden etnisk baggrund ikke føler sigf stødt.......
    Ellers blir dit indlæg nok slettet af admin.....

• #8   12. jul 2006 jeg siger xxxx1448 fuck nogle svin..

• #9   12. jul 2006 Og få så ringet til politiet ASAP.......
    Du har intet at frygte....
    Engang blev en bekendts mc bakket ned af et Pizzabud.... som ikke ville betale og tilmed mødte op med et tæskehold osv.....
    Ufattelig mange pizzaer blev derefter bestilt til sjove adresser på bølandet osv smiley

• #10   12. jul 2006 ja jeg kender heldigvis mange tyrkere jeg rigtigt godt kan li at være sammen med, det er squ synd der er nogle der skal ødelægge det for andre,

• #11   12. jul 2006 Ja kan godt være overskiften ikke passer så godt men kan vel ikke lave det om nu?

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

Emner: 4 Svar: 63
    #12   12. jul 2006 hvorfor løb du ikke efterham og stoppede ham ? og fik fat i politiet ?

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

Emner: 4 Svar: 63
    #13   12. jul 2006 Men personligt ville jeg klart smække en alarm på den

• #14   12. jul 2006 Fordi han er bange for at få en kniv i maven, ligesom vi andre frygter. Der er desværre enkelte grupper der føler sig hævet over loven og de hvide mennesker i det her land.

/ Simon

• #15   12. jul 2006 personligt havde jeg hevet min haglbøsse frem og lagt hele lortet ned!!!! og hvis der nogle der mener den udtalelse er racistisk.. så fuck dem!

jeg er så træt af manb ikke må sige sin mening.. man skal evig altid formulere sig så pisse pænt... men hey... folk må gerne lave vold og være kriminelle.. og deres fine følelser skal vi tage hensyn til.. ååhhhh jeg kaster op mand!

hvis du har problemer med din knallert ikke kan stå i fred igen, så sig til.. allerhelst hvis du ved hvem helvede det er der har et problem med at lade den stå.........

• #16   12. jul 2006 Jeg tror du kan få et par stykketr herinde fra til at hjælpe med et par spader, en anden gang.

Så er der en mindre.

T

• #17   12. jul 2006 Ærgeligt det ikke skete i Køge her til aften, så kunne vi lige været drønet efter dem, det kunne sgu være griner at se deres ansigter, nå de pludselig var omringet af ca. 40 motorcykler

Har selv 2 hunde - den ene vejer små 50 kg. den anden 30, så jeg får sjældent besøg af indbrudstyve heldigvis!

• #18   12. jul 2006 Se at få det meldt. Hvis de rører dig bagefter, er det at true et vidne og så får de først spjældtid. Det er kort lunte overfor den slags typer, hvadenten de er danske, gule, røde eller sorte, I don't care. Kan man ikke holde snitterne for sig selv, så må man mærke kagerullen!!!

Bare min ydmyge holdning!

/Niels

• #19   12. jul 2006 Ja det med alarmen er self en mulighed men nu står jeg og skal sælge den men det kan jeg jo ikke nu smiley Pisse irreterende!

• #20   12. jul 2006 meld det..... men noget andet.. hvor er det sket????

så man kan kigge lidt efter dem.. hvis de skulle finde på noget a det lort igen...

• #21   12. jul 2006 Fyld den med krudt som kan aktiveres med en mobiltelefon.. Den dag lortet mangler, så ringer du til den.. BUM...
    Argghh.. Tror jeg har set for mange film, men kender udemærket godt følelsen af at mangle sin knallert, eller få stukket en gøb i snuden fordi en eller anden mener man ser smart ud..

• #22   12. jul 2006 jeg havde nikket ham en zidan flyveskalle, bare lige i smasken. jeg tænder helt af når den slags sker.

• #23   12. jul 2006 Skyd ham og genbrug kuglen til den er slidt op, på alle hans fætre og kusiner osv, husk og stampe på dem bagefter med dine sommer sandaler, det er jo så krænkende for dem... he he

• #24   12. jul 2006 hehe det var en af de bedre Charlotte.

• #25   12. jul 2006 Det er utroligt.... Jeg havde sgu mast hans kranie, hvis ikke min 40 kilo hund havde bidt hans hoved af først. Det er iøvrigt derfor jeg har den, og specielt har trænet den til det. Havde selv indbrud sidste år, og fik rippet hele huset. Der har været været tegn på indbrud efter vi har fået hunden, men de er stukket af h.... til da de har opdaget ham. Han er trænet til ikke at sige et kvæk, indtil de kommer indenfor! *G* Han åd dog en enkelt vindueskarm i raseri....

• #26   12. jul 2006 Dennis >> skulle vel ikke være en rodesian ridgeback?? det er skidegode hunde..l dejlige familie hnde, milde og kærlige.. og skide gode vagthunde.. blev brugt i det gamle rodesia nu zimbabwe til at holde negere ude af baghaven - og det de ret gode til!!! de siger heller ikke en skid! De handler til gengæld med en ting for øje..

død ved bid!!! smiley

• #27   12. jul 2006 Hold da op sikken en stemning... self. er det forkert.. man skal ikke stjæle men død og ødelæggelse hjælper jo ikke på sagen... smil det er sommer og vejene er gode...

• #28   12. jul 2006 Line => Jeg kan da se op til flere smileys i indlægget smiley

• #29   13. jul 2006 Johnni: Har arbejdet i 7-11 på Nørrebro og også i den forretning, hvor ham psyko blev skudt ned af "Jensen og Jensen", så kender dem alt for, de har kun respekt for deres egen Far og ejet hjemlands love, tand for tan, øje for øje... smiley

• #30   13. jul 2006 Se så og få meldt de svin A.S.A.P

For lidt over en mdr. siden havde jeg også besøg midt om natten og det var lige før mine 2 hunde havde bidt hovedet af ham, så ham måtte flygte uden sine sko og hat gennem flere haver, for at til sidst at melde sig selv til politiet da jeg havde nakket han´s bilnøgler og han turde ikke komme tilbage til mine hunde,,,, så kan de lære det...

• #33   13. jul 2006 anmeld dem !!!!

Hvis alle havde samme indstilling som dig ville de (tyve etc) jo løbe rundt i evigheder og ødelægge folks ting og uskyldige folks humøruden der skete dem noget.....

Så grib knoglen og ring til politiet.......og så kan det der er ødelagt jo nok dækkes af forsikringen....men ikke hvis du ikke melder der...

Meldte selv en person for vold...man skal sku gøre det......syntes det er ens plig....

• #35   13. jul 2006 Synes helt klart du skal opsøge dem og så fortælle dem, med dit alu bat, hvad du synes om dem. De kan da kun blive kønnere efter sådan en tur! Der efter kan du så anmelde dem, og hvis politiet så spørger hvorfor de ser så medtaget ud, ja, så var det selvforsvar.

• #37   13. jul 2006 Sådan nogle klamme SVIN

• #38   13. jul 2006 Det kan godt være at ikke alle indvandre er kriminelle men alle kriminelle er indvandre! Lige som teoristerne. Ikke alle teorister er muslimer, men alle muslimer er teorister. Det er facts

• #40   15. jul 2006 Kender tilfældigvis også en hel del både pakier, tyrkere, marrokanere, iranere, irakere, somaliere. Har jo sjovt nok ingen problemer med dem. Ved sgu godt at nogle af dem ikke er guds bedste børn, men ikke desto mindre så gør udtalelser som dem der har været tidligere i den her tråd sgu godt nok ikke tingene bedre. Hvis man har lyst til at begive sig ned på niveau med Johnny Hansen, Jesper Langballe osv. ....tja... så må man jo selv om det. Hvis statistikken med de 400 holder, så tror jeg sgu lige vi glemmer de mange tusinde danskere der dagligt laver ballade, stjæler osv. tja.. ku jo blive ved med at skrive om den typiske latterlige holdning nogle folk har til nogle ting, men fakta er at det SKAL anmeldes og JO, de har sgu respekt for at ryge ind. Du skal jo også regne med at farmand får det at vide så der er seriøse flade derhjemme i nogles tilfælde.

Kommentér på:
Fucking indvandrere!...Indbrud!

Annonce