2.008 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Ingen kørsel efter mørkets frembrud!!! Ingen kørsel efter mørkets frembrud!!!

Her til aften gik det op for mig, at idiotien ingen ende vil tage!!!

En afstumpet mand ved navn Ole Juul Schmidt, lederen af færdselspolitiet i Nordjylland, har stillet et forslag der næsten er dummere end de nye regler for MC kørekort!

Unge MÆND ml. 18 og 24 år, må IKKE køre bil efter mørkets frembrud, - MED MINDRE der på passagersædet befinder sig en person der er 25+...!

Aldrig i mit liv har jeg hørt noget så idiotisk og stupidt.

Forslaget kommer på baggrund af stattestikker der viser udslag ved døde unge mænd i trafikken. (Surprise)

1. scenarie

Jeg er 23 år og alene hjemme med min datter, - min kæreste/kone er ude at rejse i forbindelse med sit job. Min datter bliver syg, og skal til lægevagten. Jeg bor xx km derfra, og bilen holder i indkørslen. Jeg kan ikke på LOVLIGVIS bringe min datter til doktoren, for kl er 20:00 i november måned, og der er mørkt udenfor!!!
- Ringer jeg derimod til min lillesøster, som er 18 år og har bestået sin køreprøve samme eftermiddag, - så må hun gerne komme og bringe os til dokteren, - for hun er KVINDE og reglen er ikke gældende for hende.

2. scenarie

Jeg er ml 18 og 24 og vil rigtig gerne på arbejde, i den bil jeg har købt og betalt. Men denne må jeg ikke føre i hele vinter halvåret, - for kl. 07 om morgnen er der mørkt, og når jeg har fri igen kl 16, - ja så er der sgu mørkt igen!

3. scenarie

Jeg er ml. 18 og 24 år, og arbejdsløs. Jeg har kørekort og søger job. Jeg får, efter at have været til mange jobsamtaler, tilbudt et job som fragtmand, med beskeden om, at der vil være skiftehold, så jeg skal både køre nat og dag. - Jeg må desværre minde arbejdsgiveren om min alder, hvilket betyder at jeg ikke lovligt må føre en bil om natten, - med mindre han har tid til at køre med???

Og sådan kunne, jeg fandeme blive ved med at finde på!

Det er et håbløst forslag, som aldrig bliver til noget, da det er decideret diskriminerende.

Jeg vil da SKIDE på, at x-antal "Brian'er" kører sig selv ihjel i løbet af et år, - det skal sgu da ikke gå ud over både mit familie- og arbejdsliv, ved at jeg ikke må køre bil efter mørkets frembrud, fordi jeg er under 25.

Skulle lige have lidt luft...

Manden skal vide, at han er en skændsel, og som leder af færdselsafdelingen, bør tænke ud af boksen, i stedet for at møde ind mandag morgen, med så tåbeligt et forslag.

http://www.tv2nord.dk/artikel/259809:Brug-hovedet--Unge-maa-ikke-koere-bil-om-aftenen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen kørsel efter mørkets frembrud!!!
Kommentér på:
Ingen kørsel efter mørkets frembrud!!!

Annonce