{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Ang: mc kørekort og medicin ? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle.

Jeg ville lige høre om nogen af jer der ved eller har fået tradolan ( smertestillende ) og i evt ved om man må tage mc kørekort når man får dem?

Og nu skal der nok komme svar tilbage om ( spørg din Læge )
vil meget gerne høre fra nogen der ved noget eller har fået dem smiley

Godaften til jeg alle.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang: mc kørekort og medicin ?
  • #3   12. apr 2013 Ja det er der netop, man havde bare læst nogen steder at de måtte gerne køre bil havde der læger sagt, og nu var det mere fordi jeg skulle starte slut næste mdr og er lige begyndt på dem, så det var mere om man måtte tage det eller om de afviste via min lægeerklæring når jeg skal ned og have den.?!

• #4   12. apr 2013 man må vel godt tage kørekort selvom man får dem ,men du må jo ikke føre et køretøj når du har taget pillerne ,så hvis du tager pillerne når du ved du ikke skal ud og køre er der vel ingen problemer og ja der er rød trekant på pakken

• #6   12. apr 2013 men tak for hjælpen smiley

• #7   12. apr 2013 Okay, jamen jeg finder nok helt ud af det når jeg skal til lægen igen, ville bare lige høre smiley

• #8   12. apr 2013 Da jeg fik det. Sagde lægen jeg ikke måtte. smiley det virker jo vildt beroligende. smiley

• #9   12. apr 2013 okay, jeg håber på det bedste smiley må håbe smerterne snart går over. Så jeg kan stoppe med dem.

• #10   13. apr 2013 bare laf være med at tage dem de dage du skal køre:-)

• #11   13. apr 2013 @KT .. ved ikke lige hvorfor du får dem, men kik på netter under bivirkninger, det er ikke for børn .. Man er vist mere i fare ved at tage dem, end ved at ha smerte .. Noget ved jeg om den slags, jeg afvænner misbrugere til dagligt .. MEN .. I en natur forretning kan du købe : Pilebark complex .. De virker på samme måde omkring smerter, og du bliver ikke sløv, eller noget .. .. Baldrian humle taps ved søvn virker også .. B1 .. 500mg 2X dagligt virker godt også mod søvnproblemer i det hele taget .. GÅ ind og kik på nettet under mangelsymptomer for B1 .. smiley

• #12   13. apr 2013 Det tilrådes ikke at føre maskindrevne køretøjer - så mon ikke din læge vil afvise lægeerklæringen? Og jo måske kan du alligevel få din lægeerklæring med HVIS nu - ja så bør du under alle omstændigheder tænke på dine omgivelser... EN ting er dig selv hvad der kan ske, noget andet er hvorbgalt det kan gå ud over alle uskyldige. Det er i sidste ende nok kun et etisk spørgsmål. Selvom du ikke føler dig påvirket skal man ikke lade sig narre

• #13   13. apr 2013 Jeg ville selvfølgelig heller ikke køre mens eller inden jeg skulle køre, det ville jo slet ikke være forsvarligt og jeg så samtidige viste jeg blev sløv af dem. Men grunden til jeg får dem er fordi jeg blev påkørt af en lastbil for 4 uger siden i min personbil, og har fået piskesmæld og ryg smerter, jeg kørt på ibumetin og hovedpine piller lige indtil igår hvor jeg blev nød til at ringe til læge vagten, og smerterne blev kraftigere.

Jeg vil da kigge på de produkter du skriver og se om de evt kan hjælpe smiley ellers må jeg jo håbe jeg snart er fri fra smerter så jeg kan undvære dem og samtidige starte på arbejde igen, det ville sgu være skønt, men mange tak for hjælpen.

Kommentér på:
Ang: mc kørekort og medicin ?

Annonce