1.421 visninger
|
Oprettet:
Nyt galleri sure gamle mænd, eller googlegalleri. {{forumTopicSubject}}
Så kan gnavpotter og typer der ikk fatter, de er i et forum sidde derinde og mugge, og glo på en kedelig tom sidde
Hvis du bliver lidt stødt over dette så tjek ham her han er sku altid så nederen så gi ham lige en like. så han kan blive lidt glad igen
http://www.motorcykelgalleri.dk/minkonto
Prøv google
SÅ LA DA VÆAR
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 150
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 45 MC-er: 9 Emner: 110 Svar: 687
det skulle også oprettes et nyt galleri til alle dem som er her inde uden at have en mc oprettet:):););)
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.153
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
F
L
E
R
E
P
A
T
T
E
R
nov 2009
Følger: 28 Følgere: 39 MC-er: 6 Emner: 17 Svar: 127
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Enig og uenig.
Enig med at det nogen gange kan blive sagt ting og sager lidt for hurtigt, som meget vel kunne blive sagt på en anden måde og blevet opfanget på en meget bedre måde.
Uenig på den del hvor MCG har rigtigt mange topics som bliver lavet være dag, og nogen gange med den samme indehold, eller meget tæt på. Det er lidt for mange til tider som ikke rigtigt har lysten til at bruge google, MCG søge funktion for at se om man måske kan finde noget som matcher, og hvis ikke, serføligen skal man da lave et topic og sin forspørgsel, som du siger så fint, dette er jo et forum og vi er alle her parat til at hjælpe med lidt af vært, ingen tvivel, men man må godt bruge sine dejlige hjerneceller lidt først inden Og nej jeg er ikke hellig, jeg har sku skam postet noget uden at jeg søg særligt meget mig selv, så på den måden er/har jeg jo ikke været bedre, men min postering er mer simpelthen en generel ting hvad man burde gøre som første ting.
@Madsen,
klar til Foråret, JA DET KAN DU TRO, Bring it on
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
Nyt galleri sure gamle mænd, eller googlegalleri.