{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tur i Aalborg
  • #2   1. apr 2013 Måske en anden gang så smiley

• #3   1. apr 2013 Der er intet galt med postningen men du kan også prøve i gruppen:
    Fællesture i Aalborg & omegn ( Denne gruppe er dedikeret til folk som bor i Aalborg eller i omegnen,)
    Vi er i øvrigt nogle stykker der har udvekslet tlf. nr. så er det langt hurtigere og ofte lettere at få fat på andre smiley

• #4   1. apr 2013 Jeg takker mange gange,, er helt ny med det har smiley

• #5   1. apr 2013 hvad kører du på?

• #6   1. apr 2013 Har en fin 400 gsxr smiley men en ducati 996 front på

• #7   1. apr 2013 Hmmmm så får du sq nok kam til dit hår .-) - hvis ikke det flyver af *SSS*
    Du er oppe mod zx12R, R1, K1200, FZ750, GPX750R, GSX-R 1000, VFR 750 m.fl.
    Første gang jeg var med blev det bekendtgjort at det var "frisk kørsel". Det ska jæ satme os lov for det blev da. et par stykker endda på et hjul flere gange i overhalingsbanen (IKKE mig)..............

• #8   1. apr 2013 Findes der egentlig andre grupper for ture i Aalborg - hvor målgruppen er et sted i mellem dem som gerne vil køre 79,8 km/t på landevejen og så den gruppe du nævner Snehvide?

• #9   1. apr 2013 Jeg er også frisk på at finde nogen at køre med, i moderat tempo

• #10   1. apr 2013 Det er ikke bekendte jeg som sådan har "valgt". Stort set alle dem jeg kender her fra mcg har en lidt voldsom højrehånd og det er sådan set uanset alder.
    Færdselslovene bliver der vist heller ikke gået aaalt for meget op i smiley
    Men jeg synes da du skal prøve. Det er jo dig selv der styrer gashåndtaget, så bliver det for vildt er du den erfaring rigere. Der sker jo også en smule udskiftning så tingene kan jo ændre sig *S*

• #11   1. apr 2013 Well, jeg har haft de vilde fællesture som jeg skal ha', så jeg takker pænt nej smiley

Okay Niels - jamen vi må lige finde ud af noget - min står stadig i hi grundet en saltforskrækket ejer smiley

• #12   1. apr 2013 Altså hvis farten kommer over 180 så kan cyklen ikke mere nej smiley men køren er nu med på lidt"frisk" kørsel smiley men som du siger, bliver det for vildt må man jo bare sætte farten ned, det mere det med at jeg ingen gode veje kender smiley

• #13   1. apr 2013 Jeg tror du skal gi det en chance. Nogle af os er mere faste deltagere end andre. Jeg er bestemt også til andet end ræs hele tiden. Jeg kan jo fx godt li´ at køre langsomt på steder hvor man kan nyde en udsigt fx omkring mariager, hvor andre hellere vil nyde ræset gennem svingene dernede. Så det ka da godt være der kan findes ud af et eller andet.....
    Hvis du beslutter dig for at prøve, kan du sende en PB med dit tlf så kan jeg gi et praj når nogle af vi andre tager en tur smiley

• #14   5. apr 2013 vi er nogle stykker der kører til KB MC på søndag (ser det ud til p.t.). Nye kan sende pb til mig så giver jeg besked om afgang og tidspkt. Nogle af os samles garanteret ved llergravshuset :-9 vel mødt

Kommentér på:
Tur i Aalborg

Annonce