{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Kunde bør mentalundersøges...... {{forumTopicSubject}}

Hej,

Har i dag modtaget en mail fra en kunde som har bestilt og fået leveret dæk, helt efter planen.

teksten er som følger:

"Jeg fik med glæde mine nye dæk i fredags, den 30/6 men men
min pæne lampe, som stod i indkørslen var kørt ned af fragtmændene !!!!!

Den forventer jeg kan blive erstattet af jer??

Svar udbedes snarest !

venlig hilsen

Tommy Hansen"

HJÆLP, hvad svarer jeg sådan en som ham ???

Jeg kæmper med hvert eneste gram af min krop for ikke at ringe ham op og så give ham det glatte lag........hvad fa..... regner han med ???

Når min post i morgen påkører min nye bil, skal jeg så kontakte den lokale avis, banken, Told&Skat og Bilka for at bede dem dele skaden da de alle har sendt post til mig den pågældende dag.


Den går direkte ind som en nummer et på min"vanvittige mails" liste, og jeg tror vi skal regne med at den nummer et position er sikker i mange år frem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kunde bør mentalundersøges......
  • #1   4. jul 2006 *lol*

    Sikke en klaphat...

    Mvh. Rune


  • #2   4. jul 2006 He He
    Hvad med at tilbyde ham "gratis luft" til sine nye dæk som kompensation.


  • #3   4. jul 2006 Tja kunder er nu nogle sære snegle og dette gælder alle brancher, også MC!!! smiley

  • Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

    Emner: 4 Svar: 63
    #4   4. jul 2006 haha ja smiley
    Giv han gratis luft ;D


  • #5   4. jul 2006 Kim O.
    Kan godt forstå du melder hus forbi hvad angår erstatningspligt. Men hvis dit firma bruger et privat fragtfirma, som kunden sandsynligvis ikke aner hvem er, så har han jo ikke andre muligheder end at rette henvendelse til dig. Dermed ikke være sagt at det er dig der skal erstatte skader som fragtfirmaet har lavet hos kunden,,tværtimod. Fragtfirmaet skal selvfølgelig selv erstatte hvad de har ødelagt. Det må du jo så som god kundeservice forklare din kunde.. :o) Så køber han sikkert også dæk hos dig næste gang,,og anbefaler dig til alle hans mc-venner....:o)


  • #6   4. jul 2006 Ja behandl ham så pænt som du magter og henvis ham til fragtfirmaet....
    Forklar ham venligt men bestemt.....hvorn sagerne hænger sammen.
    Lyder ca. som om det kunne være min mor der havde købt de dæk.....
    Hun er typen der brokker sig i Kvikly over et eller andet, hvor den stakkels eskpedient så må forklare at den der pakke leverpostej kan du altså kun købe i Føtex.


  • #7   4. jul 2006 Det var da en høfligt skrevet mail hvor han faktisk starter med at rose jeres varer og jeres firma - Håber ikke at han læser denne tråd, for jeg ville blive slemt skuffet hvis det var mig. Så ville jeg nok sende jer en mail mere, men som lød HELT anderledes...... Sad jeg i din stol, så ville jeg nok skrive noget lignende: Jeg takker mange gange for din mail og er glad for at hører dækkene passer. Det er selvfølgelig trist at der er sket skader som følge af leveringen af varerne, men vi vil være behjælpelig på alle måder, med at løse problemet på en tilfredsstillende måde.
    Jeg er i øvrigt selv kørselsfordeler for et firma med mange lastbiler og VED at sådanne skader sker altså bare


  • #8   4. jul 2006 Jeg har også svaret ham pænt og har fået afløb for mine fustrationer gennem bla. dette forum.....selvom følgende link vel bedre beskriver hvad jeg tænker

    (link fjernet)


  • #9   4. jul 2006 Det er i orden humor


  • #10   4. jul 2006 jeg ville tage mig rigtig godt af ham og "stille" ham videre til fragtfirmaet


  • #11   4. jul 2006 Jeg er ansat i et servicefirma hvor vi nogle gange får leveret varen hos kunden med kranvogn, en gang havde det ellers så udemærket vognmands firma lavet et mærke i asfaldten på en privatvej, kunden klagde pænt til os, vi henviste til vognmanden og hørte så ikke mere, et år efter var jeg på besøg hos kunden som oplyste at det var klaret uden brok..

    MVH Basse


  • #12   4. jul 2006 Ja man skal sgu nogle gange vende det gode humør fremad

Kommentér på:
Kunde bør mentalundersøges......

Annonce