948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Foråret nærmer sig så småt! Foråret nærmer sig så småt!

Hej derude!

Så nærmer foråret sig (hvertfald her på Bornholm) og er i ved at være klar med diverse vinter projekter osv?

Jeg er selv ved at være færdig med mit CB750'er projekt som jeg skal ha' lagt et fotoalbum op af på et tidspunkt.

men kunne være fedt at læse og se lidt billeder af jeres projekter fra vinteren? smiley

God Weekend!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foråret nærmer sig så småt!
  • #1   1. feb 2013 Er igang med et Lifan projekt.. Mangler at lave tank, skifte styr, og lave sæde på den, så er den klar.

• #2   1. feb 2013 Har lige trillet min triumph t100 ud fra soveværelset og ud i skuret, efter endt ompakning mm.
    Startede efter 10 kick's og lyder perfekt, bortset fra at den hiver lidt falsk luft ind ved karburatorerne. Så nu fikser jeg lige det, og så skal der måske køres en lille tur smiley

profilbillede
  • #3   1. feb 2013 Ja her i Aarhus sneer det Rasmus - så det med forårets komme, er vist så som så!

• #4   1. feb 2013 Der kommer sgu også lidt hvidt ned her i Virum... ja ja 28 dage så må det gerne være væk og sidste uge af februar må det gerne pisse ned i stænger, så alt saltet bliver fjernet.

• #5   1. feb 2013 øv.. lyder ikke helt godt med det sne. så bliver Bornholm nok ramt til sidst smiley

vi krydser fingre!

• #6   1. feb 2013 Er efterhånden osse færdig med vinter reperationen, mangler lige at samle kæde og stramme op så den klar smiley Har skiftet skiver foran, renset og smurt samtlige calibere så klodserne glider let, nyt kædekit, ny forlygte og nyt kåbestativ smiley

• #7   1. feb 2013 Jeg har ikke haft gang i det helt store.
    Fik først mit kort og mc, sent i sidste sæson. Så der ligger nok nogle timer henover sommeren med div ting. Men har fået røgfarvet double bubble og fået bobbins i samme farve som bagsvingeren.
    Så lidt er det da blevet til.
    Men igen, man bliver aldrig færdig smiley

/Christian.

• #8   1. feb 2013 Jeg tripper helt vildt efter og få honda'en ud og køre. Det er simpelthen et maridt at vente og vente

• #9   1. feb 2013 Fedt fedt!
    kunne være fedt hvis folk have nogle fotoalbums med deres projekter?

For omkring en månede siden stod min som på billedet. dog med andre dele færdig lavet og klar til montering. nu er den så småt begyndt at være færdig, og mangler ''kun'' at få styr på ledningerne i fronten, hvordan de skjules bedst.

// Rasmus

profilbillede
Kommentér på:
Foråret nærmer sig så småt!

Annonce