{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Afgift af Suzuki gsx-r 400? {{forumTopicSubject}}

Hej mcgalleri,

Jeg har kig på en Suzuki gsx-r 400 uden afgift. Er der nogen der kan fortælle hvad sådan en ca. står til i afgift? Jeg har forsøgt mig på www.skat.dk, men jeg kan ikke hitte ud af deres system.

Der er tale om en Suzuki gsx r400 RR SP, årgang 1991, kørt ca 30.000km.

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift af Suzuki gsx-r 400?
  • #1   20. jan 2013 But why ???

De kan købes til små penge ( 20k) med afgift. Her hjemme. Så det kan kun gå, hvis du har fundet et helt specielt eksemplar.

Der er tilsyneladende ikke blevet betalt afgift af nogle iflg. Skats hp. Men du kan være sikker på at de ikke er bange for høje beløb smiley

• #2   20. jan 2013 Tror ikke du finder nogle RR SP modeller herhjemme.. smiley

• #3   21. jan 2013 Du kan ringe til skat og få oplyst standard afgiften på den, hvis den du får fat i gider. Ellers er der en ca beregner på deres side, hvor du skal angive nypris og købs pris i dk, men hvis spec udgaven ikke er reg før i danmark kan det måske give lidt problemer

• #4   21. jan 2013 @Alex.

Der var meget lidt forskel på modellerne i 1989-1993. og idag er der tale om en over 20 år gammel hund... det er betydningsløs hvad model man får fingre i. bare den er velholdt og velkørende.

Desuden så kan man for ca samme pris få en 750er.... Mit valg var let smiley

Kommentér på:
Afgift af Suzuki gsx-r 400?

Annonce