{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

FXXXXXX lorte dag 3 {{forumTopicSubject}}

En dag med blandet føelser.. de sidste 2 dag har jeg haft SZRén skilte ad da jeg sku ha skiftet min fjedre i forgaflen til nogen lækre WP fjedre, og så lige stille ventil nu jeg var igang.. så har ligget og kælet for biken i 2 lange afener, de sku så afsluttes idag eftermiddag med lidt tjek strmning af div. skruer osv. og vask. kom hjem fra job kl 16. og juhu modtager sku li min bestilling af nye dainese handsker og støvler fra tyskland.. fed dag tænker jeg.. MEN MEN ! hvad laver det fjols man kan være derhjemme i garagen vælter selvfølglige mcén ned af baghjuls løfteren i min iver for at komme i med et hele... og der ligger min mc så på siden og lignede lort... slap heldigvis med nogen ridser, og bukkde gearvælger osv... men sidder bar her efter en lille tur på biken med nyt udstyr,, og forgaflen er bar blevet lækker.. med en det var sku lidt en lorte dag... men jeg slap meget meget billigt.... en lang tekst hehe men syntes li det hele sku med.

/ Hansi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FXXXXXX lorte dag 3
  • #1   28. jun 2006 så hvad syntes i her inde... hvordan ska man føle efter sådan en dag???

• #2   28. jun 2006 Det var sku da skod. Typisk når man skal skynde sige.
    Det trykker sku, når ens lille barn bliver ridset.

/Stig

• #3   28. jun 2006 Træls......men skynd dig at komme over det.
    Min kone kan stadig huske mit sindsyge anfald......da jeg for 10 år siden.... Havde pudset på cyklen i stuen hele vinteren..
    Foråret var endelig kommet og jeg stod i gården og skulle bare lige montere det sidste sædestykke......men i min iver sagde det knækflæk og et styk røvdyrt plastik gik i stykker.......
    Det værste var fandme at det var så vildt poleret som min cykel aldrig havde været eller bliver igen....
    Jeg plejer at være et roligt gemyt, men der kunne jeg råbe højt af mig selv smiley
    Men siden den dag kan jeg kun grine af knust metal og plastik....fuck det så længe der er personskade.
    Ærgeligt ja ... men kun i 5 min
    Tillykke med det nye tøj!

• #4   28. jun 2006 Har ellers lavet de fleste stunt ..... kørt uden at låse cyklen op......flere gange...
    Tabt den fra løfterne......sidebenet....
    På værkstedgulvet fordi den lige skulle skubbes lidt......
    Banket pistolen fra standeren ned i tanken...
    Væltet den under læsning . osvosv....
    Derfor jeg sjældent polerer og vasker mc....... jeg plejer at vælte før plastikken blir beskidt smiley

• #5   29. jun 2006 Dum dag, det er rigtigt, men glæd dig over, at du gjorde det selv, ellers havde du haft en at være gal på fremover, og det kan man egentlig godt undvære - ikk'

• #6   29. jun 2006 Det er sku træls når sådan noget sker. Men hvis jeg ikke tager meget fejl så er du ikke længe om at få den gjort klar og flot igen.....

Håber at vi snart ses ude på vejene...

Kommentér på:
FXXXXXX lorte dag 3

Annonce