FXXXXXX lorte dag 3 {{forumTopicSubject}}
En dag med blandet føelser.. de sidste 2 dag har jeg haft SZRén skilte ad da jeg sku ha skiftet min fjedre i forgaflen til nogen lækre WP fjedre, og så lige stille ventil nu jeg var igang.. så har ligget og kælet for biken i 2 lange afener, de sku så afsluttes idag eftermiddag med lidt tjek strmning af div. skruer osv. og vask. kom hjem fra job kl 16. og juhu modtager sku li min bestilling af nye dainese handsker og støvler fra tyskland.. fed dag tænker jeg.. MEN MEN ! hvad laver det fjols man kan være derhjemme i garagen vælter selvfølglige mcén ned af baghjuls løfteren i min iver for at komme i med et hele... og der ligger min mc så på siden og lignede lort... slap heldigvis med nogen ridser, og bukkde gearvælger osv... men sidder bar her efter en lille tur på biken med nyt udstyr,, og forgaflen er bar blevet lækker.. med en det var sku lidt en lorte dag... men jeg slap meget meget billigt.... en lang tekst hehe men syntes li det hele sku med.
/ Hansi
maj 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 352
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 280
Det trykker sku, når ens lille barn bliver ridset.
/Stig
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Min kone kan stadig huske mit sindsyge anfald......da jeg for 10 år siden.... Havde pudset på cyklen i stuen hele vinteren..
Foråret var endelig kommet og jeg stod i gården og skulle bare lige montere det sidste sædestykke......men i min iver sagde det knækflæk og et styk røvdyrt plastik gik i stykker.......
Det værste var fandme at det var så vildt poleret som min cykel aldrig havde været eller bliver igen....
Jeg plejer at være et roligt gemyt, men der kunne jeg råbe højt af mig selv
Men siden den dag kan jeg kun grine af knust metal og plastik....fuck det så længe der er personskade.
Ærgeligt ja ... men kun i 5 min
Tillykke med det nye tøj!
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Tabt den fra løfterne......sidebenet....
På værkstedgulvet fordi den lige skulle skubbes lidt......
Banket pistolen fra standeren ned i tanken...
Væltet den under læsning . osvosv....
Derfor jeg sjældent polerer og vasker mc....... jeg plejer at vælte før plastikken blir beskidt
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
apr 2004
Følger: 45 Følgere: 55 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 675
Håber at vi snart ses ude på vejene...
FXXXXXX lorte dag 3