1.467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hvad skal min bil koste ?? Hvad skal min bil koste ??

Hej mcister

Jeg skal have skudt min bil af da jeg skal bruge mere varerum her pr. 1 marts.

Jeg har sat en pris nu, men henvendelser er der ikke mange af, helt som med de kære mcèr..

Hvad vil i sige min pris skal ned på før der er noget interesse ?

Er ked af og skulle af med den da jeg er super glad for den og den bare kører, men man er jo nok altid ked af og skal af med noget godt og føler selv det er meget mere værd end det måske er smiley

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Møbelsamling klædeskab 1.000 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal min bil koste ??
  • #1   13. dec 2012 Er der misundelses afgift på den ?

• #4   13. dec 2012 den koster 2700 i vægtafgift om året smiley

Jeg har smidt den ned i 14900,- men skal den længere ned, tror jeg næsten det bedre kan betale sig at tage og købe en stor trailer og smide efter den istedet smiley

den kører pisse godt og kan jo fint trille i den 2 år endnu, jeg skal ellers have fat i en varevogn og der synes jeg virkelig i samme prisklasse kun der finde virkelige rustne biler, og det er jo ikke det pæneste og komme ud til kunder i smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #5   13. dec 2012 Er den ikke solgt - så er den for dyr.

Varevogne til de penge er noget gammelt skrammel, så du skal smide 20-30.000 i bytte før du får en nogenlunde driftsikker og præsentabel vogn.

Og så er den rocker dyr i vægtafgift.

• #6   13. dec 2012 jeg kører den nye varevogn ind i firmaet så jeg ikke skal døje med den vægtafgift smiley

Men ja synes der er meget "lort" når man kigger varevogne, fatter ikke de skal være så dyrer og med den alder mange af dem har

• #7   14. dec 2012 Jeg vil mene det er den rigtig pris, måske 14,500, men det er kun for at komme af med den.. Pøj pøj med det hele

• #8   14. dec 2012 Synes prisen ser fin ud.

Men en lille servicebemærkning.. Du må ikke køre 30000 km serviceintervaller hvis du ikke kører med en olie der er beregnet til det. Og det er 10W40 ikke.

• #9   14. dec 2012 det er en ok pris, men det kan være at du er inde på det rigtige mht. at købe en trailer i stedet, og smid den på Astraén

• #10   14. dec 2012 Som du selv skriver i annoncen, 99 model, og dermed er der ekstra afg. på den. Det er derfor køberne ikke står i kø.
    Den skulle have været indreg. først på året 98, så var det en god vare.

• #11   14. dec 2012 Gav 24000 kr for en Peugeot 307 airvan 6 gear diesel fra 2005 kørt 136000 km privat bil, så hvis man skal kikke forskel er den ikke SÅ stor for en nyere bil.
    MEN hvis du sætter den til 12000, så er du gået 3000 ned, ikke 10, eller 20000 kr, så i den prisklasse er det vel til at overkomme.
    T

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.921
    #12   14. dec 2012 Ole l - ja okay der er 900 kroner tillæg på den, men hvis det er afgørende, skal man overveje om man i det hele taget bør eje en bil.

www.nysynet.dk/vagtafgift.htm

• #14   14. dec 2012 Sajmon......Jeg aner ikke en kæft om andre folks økonomi, men der blev spurgt om der var ekstra afgift på, og det er noget folk går op i.

• #15   14. dec 2012 starfafgiften på bilen er blot 950,- om året så synes det er til at overkomme, den koster alt i alt 2850, i vægtafgift om året til privat smiley

Men beholder nok og finder en trailer til 3000-4000,- finder nok ikke kassebil der kører så godt til samme pris

Kommentér på:
Hvad skal min bil koste ??

Annonce