{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriterende reklame
  • #1   11. nov 2012 prøv at kom ud istedet for at ligge i sofaen hele dagen smiley

• #3   11. nov 2012 Jeg kan kun give dig rat Casper
    Der er nogle reklamer der er mere irriterende andre, at der så er nogle der tror at det fænger og bruger formuer på det. Det forstår jeg så ikke helt men der er sku mange penge i reklamer i dag
    Personlidt syntes at det er lidt træls med reklamer midt i en rigtig go og spændene film, for så kan man lidt tape tråden, så ved jeg godt at man bare kan sappe lidt væk fra reklamerne men man taber ledt noget af speningen syntes jeg
    Men det er jo pengene og reklamernes magt der tæller i dag

• #5   11. nov 2012 Jeg har Adblock installeret, men hvis det er Adobe flash så kan jeg ikke blokere dem (ved i hvertfald ikke hvordan).

Det er super træls at reklamerne har så meget magt, og tilgrin at det kan betale sig for dem der køber reklamepladsen.
    De værste er dog reklamerne med kviklån osv - utroligt de kan få folk til at gå ind til sådan noget skidt!

• #6   12. nov 2012 Adblock!

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 67
    #7   12. nov 2012 Problemet er, at I husker de reklamer. At det så er negativt, det er lige gyldigt, for I ser reklamen og husker den. Havde den være grå og passiv, ville I ikke ane, at den var der.

• #8   12. nov 2012 Tobias T: Må indrømme at når jeg ser en reklame jeg synes der er møgirriterende, og det er noget jeg skal have/kunne tænke mig så finder jeg et alternativ.
    Men det er absolut ikke alle der tænker på den måde desværre!

Kommentér på:
Irriterende reklame

Annonce