{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.813

Spam Mail De er ikke vildt overbevisende {{forumTopicSubject}}

Her er lidt af hvad der lige er kommet i dag

JEG HAR IKKE SVARET PÅ NOGET SÅ BARE ROLIG

Kære SKAT kunde,

Efter de sidste beregninger af din finanspolitisk aktivitet, er du berettiget til at modtage en tilbagebetaling af 375,00 DKK.

Send venligst momsrefusion form og giver os mulighed for 3-5 arbejdsdage for at behandle den.

En tilbagebetaling kan blive forsinket af forskellige årsager.

For eksempel sende ugyldige poster eller at anvende efter fristen.

For at få adgang til formularen til din tilbagebetaling af skat, bedes Klik her.

Tak,
SKAT Online Institut.
---------------------------------------------------------------------------------
Hej Andersen

Din mobiltelefon fra Nokia ligger bare og venter på du indtaster din
leveringsadresse.

Vi har i noget tid efterlyst dig, men desværre uden held. Det er derfor
vigtigt du reagerer
med det samme på denne mail, da vi efter 07 - November - 2012 ikke kan
garanterer at vi har flere på lager.

Klik her nu: Linket har jeg fjernet
---------------------------------------------------------------------------------

Forkert adgangskode

Du har givet en forkert adgangskode til Verified by Visa er tre gange og skal derfor starte et andet. For at gøre dette, skal du kontrollere dine oplysninger nedenfor. Så snart din nye adgangskode er aktiveret, kan du identificere dig og betale med kortet i Verified by Visa-tilknyttede butikker.

Verified by Visa / MasterCard SecureCode password skal ændres på grund af mange mislykkede logins

Tillykke Andersen!

Dit personlige Lykke-ID "Rejse-333A-Andersen" er valgt ud i Kibæk og har givet dig adgang til finalen om et fantastisk rejsegavekort på 30.000 kr. Bekræft din deltagelse og svar på de sidste finalespørgsmål, så er du tættere på den fantastiske drømmerejse.

Du vælger selv om rejsen fra Kibæk skal gå til én af følgende distinationer:

Byferie til Rom
Solskinsferie til Gran Canaria
Luksus skiferie

Hej ,

Kan du bruge overskuds LEGO ?

Vi tømmer lageret for LEGO. Så står du og mangler en Julegave til
ungerne, i familien har vi et brandtilbud, da vi alligevel skal have tømt
vores lager af City Advent Calender!

Klik her og få din kasse LEGO:

Du har stadig et gratis H&M Gavekort, som ligger klar

Klik her for at hente dit H&M gavekort 0 kr.:

Osv Men der er sikkert nogle som hopper på det

Pas på med hvad der kommer på mail

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spam Mail De er ikke vildt overbevisende
  • #2   7. nov 2012 Man skal bare altid huske på at hvis der står noget som helst om penge eller gratis ting, så ignorerer man det.

Der er dog undtagelsen: For et lille års tid siden fik jeg endnu en af de mange mails hvor emnet er "Tillykke, du har vundet!". Som altid ville jeg ignorere den, men afsenderen gjorde mig nu nysgerrig, så jeg klikkede ind alligevel.
    Det viste sig at jeg havde vundet en konkurrence på Recordere.dk. Trådløse Dynaudio højtalere til en værdi af 11.000kr.

Så det er åbenbart ikke altid man skal ignorere de mails smiley

• #3   7. nov 2012 de er i min spam så jeg ser dem kun når jeg vil smiley Der er jo spænende at se hvad man går glip af smiley

Kommentér på:
Spam Mail De er ikke vildt overbevisende

Annonce