{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ahhhhh nyt lir' til Aprilia
  • #1   23. jun 2006 Ja slemme dig Jan.. men kender det godt man kan bare ikke styre sig....

BTW den bagdæmper er det fordi du vil ha ligeså gode fighter køreegenskaber som Glenn's SV1000... ?? -LOL- kunne ikke lade være....

Koma

• #2   24. jun 2006 He he Martin ja er nød til opgradere "geden" Glen B siger jo den ikke er go nok øvvvvvv. Så må der jo andre sager på *GG*

Den originale dæmber på sådan en fætter som jeg har er sådan set rimelig brugbar men fjeder spændingen skal stå i max for den ikke er slatten , og det giver jo ligesom eventuelle problemer når man skal køre 2 på scooteren og stadigt gi de tunge drenge kamp til stregen når vejen bugter sig mere end sædvanligt ha ha ja ja.

Tanken tja' trænger nok bare til få geden lavet lidt om i farverne det metalgrå look er flot men ikke råt nok

• #3   24. jun 2006 men nå solen skinner ... vil ned og vaske svineriet

• #4   24. jun 2006 Okay.. Men gennemført bike uanset hvad xperten Glenn B siger... Ja jeg har os fået kniven , min er bare grim og grøn fyldt med plastic, og så har den ingen køreegenskaber i forhold til Glenns SV'er.. Så sælger den nok og køber en vild SV fighter..... -GGG-

Og dig du skal ud og ta nogle nye billeder af dyret når de nye ting kommer på så vi kan savle... (o;

Koma

• #5   24. jun 2006 Nå ja, hvis Glenn siger at den ikke er god nok, så må du jo heller male den lilla og smide et par "choppede" Ixil potter på =D

• #6   24. jun 2006 Ja lilla er farven men hvordan får jeg udstødningen til ligge så langt nede som en en gammel bollet kælk ?

Tror sgu heller ikke Apriliaen har muskler til trække den næse dims han har fået klistret på, til det skal der jo nok en skamskudt Sv'er ... ja der skal en ordentlig næse på for holde den på vejen .... muhhahahahah Glen er nu nu underholdende

Kommentér på:
Ahhhhh nyt lir' til Aprilia

Annonce