{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Billig brændstof, men næ nej {{forumTopicSubject}}

Ja det er da typisk når der endelig er billig brændstof, så bliver tanken selvfølgelig spærret af andre årsager.

http://ekstrabladet.dk/112/article1838808.ece

Til emnet kan tilføjes at det er sindsygt, specielt når der kører en indsatsleder forbi. Jeg så den komme ad albertslundvej hvor tanken lægger og ud på roskildevej hvor der er 3 andre politibiler der slutter sig til og ræser ind på shell tanken på roskildevej (den der har døgnåbent) Hvor efter de kører tilbage på den rigtige tank hvor indsatslederen kom fra. Det kræver alligevel lidt at stikke i folk imens politiet kører forbi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig brændstof, men næ nej
  • #1   3. okt 2012 stik stik

• #2   4. okt 2012 "Det kræver alligevel lidt at stikke i folk imens politiet kører forbi" - Det eneste det kræver er vidst mangel på intelligens.

• #3   4. okt 2012 Så mangler vi jo bare at der er et vidne der kan være med til at knalde de stikke-rsvin...

Jeg håber at der engang kommer en fornuftig politiker som rent faktisk sørger for at der kommer mere synligt politi på gaden til at dysse lidt ned for balladen - hvis man ved at Morbror altid er i nærheden er man nok lidt mere villig til at flytte sine opgør ind i privaten i stedet for på gaden.
    Jeg er bedøvende ligeglad med at de stikker hinanden ned (så længe at det er de "rigtige" de stikker ned - altså ikke uskyldige)...

• #4   4. okt 2012 politiet kan ikke gøre noget. det er denne situation et godt eksempel på. en politibil er kørt forbi lige da det skete.

pedersen du har helt ret smiley

• #5   4. okt 2012 Helt enig, politiet har ikke en chance mod alt det bandehalløj - men det bliver kun værre hvis politikerne ikke vågner op og sørger for at få mere synligt politi på gaden..

Det vil ikke fjerne det - men det vil mindske det, og sker der bare lidt mindre er det allerede lidt bedre.
    Som bonus kan det måske også have en god præventiv effekt på tyverier, ikke-banderelateret vold og traffikforseelser at folk er opmærksomme på at Politiet faktisk er derude.

Selvom politikerne siger at det går så dårligt med økonimien i Danmark, så kan man samtidig se at det ikke helt er det helt sande billede.

Jeg har aldrig stolet på en politiker, men ok: En ÆRLIG politiker overlever jo heller ikke i den branche smiley

• #6   4. okt 2012 Politiet er sat til at kradse 490 mio ind i fartbøder, det er 1,34 mio om dagen, eller med standartaksten på en tusse, 1340 fartbøder om dagen. Derfor har de fået 75 nye fotovogne, og de skal jo bemandes og bøderne skrives ud. Så må knivstikkerier og den slags pjat der ikke giver nogen indtægt men kun koster penge komme i anden række.

• #8   4. okt 2012 Korrekt Peter, men som både FDM og Traffikrådet også har sagt så vil mere synligt politi gøre at folk nok kører mere lovligt - naturligvis giver det ikke så meget i kassen - men med store procentdele af bødebillederne alligevel ikke bliver til noget så kan jeg godt forstå at politikerne vil have at Politiet gemmer sig i en kassevogn i stedet for at lave rigtigt patrujlearbejde som er mere indbringende når man ser på den professionelle indsats.
    Eller også er det bare mig der savner noget af det gode gammeldags politiarbejde... jeg tror jeg vil sætte mig hjem og se "En Gang Strømer" og nyde arbejdet frem for at det politiker-pis smiley

Jeg er enig John; men én ting er når det er i deres eget brodne miljø - men det sker jo også at deres interne opgør går ud over uskyldige i f.eks. drive-by shooting og hvad de ellers finder på...

Kommentér på:
Billig brændstof, men næ nej

Annonce