1.073 visninger
|
Oprettet:
Billig brændstof, men næ nej {{forumTopicSubject}}
Ja det er da typisk når der endelig er billig brændstof, så bliver tanken selvfølgelig spærret af andre årsager.
http://ekstrabladet.dk/112/article1838808.ece
Til emnet kan tilføjes at det er sindsygt, specielt når der kører en indsatsleder forbi. Jeg så den komme ad albertslundvej hvor tanken lægger og ud på roskildevej hvor der er 3 andre politibiler der slutter sig til og ræser ind på shell tanken på roskildevej (den der har døgnåbent) Hvor efter de kører tilbage på den rigtige tank hvor indsatslederen kom fra. Det kræver alligevel lidt at stikke i folk imens politiet kører forbi.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 29
jun 2008
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 15 Emner: 24 Svar: 266
Jeg håber at der engang kommer en fornuftig politiker som rent faktisk sørger for at der kommer mere synligt politi på gaden til at dysse lidt ned for balladen - hvis man ved at Morbror altid er i nærheden er man nok lidt mere villig til at flytte sine opgør ind i privaten i stedet for på gaden.
Jeg er bedøvende ligeglad med at de stikker hinanden ned (så længe at det er de "rigtige" de stikker ned - altså ikke uskyldige)...
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 293
pedersen du har helt ret
jun 2008
Det vil ikke fjerne det - men det vil mindske det, og sker der bare lidt mindre er det allerede lidt bedre.
Som bonus kan det måske også have en god præventiv effekt på tyverier, ikke-banderelateret vold og traffikforseelser at folk er opmærksomme på at Politiet faktisk er derude.
Selvom politikerne siger at det går så dårligt med økonimien i Danmark, så kan man samtidig se at det ikke helt er det helt sande billede.
Jeg har aldrig stolet på en politiker, men ok: En ÆRLIG politiker overlever jo heller ikke i den branche
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 851
jun 2008
Eller også er det bare mig der savner noget af det gode gammeldags politiarbejde... jeg tror jeg vil sætte mig hjem og se "En Gang Strømer" og nyde arbejdet frem for at det politiker-pis
Jeg er enig John; men én ting er når det er i deres eget brodne miljø - men det sker jo også at deres interne opgør går ud over uskyldige i f.eks. drive-by shooting og hvad de ellers finder på...
Billig brændstof, men næ nej