2.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Uddannelse hvor man kan komme ud i verden? Uddannelse hvor man kan komme ud i verden?

Hejsa!

Jeg sidder nu her som snart 28 årig og er kommet i den situation, at jeg overvejer en ny udddannelse. Jeg er oprindeligt uddannet speditør samt shippingassistent, og har arbejdet med det en årrække, inkl. i udlandet. Blev dog træt af udelukkende at sidde på kontor, og så var hverdagen generelt for stressende hvis man kiggede på lønnen samtidig. De sidste par år har jeg så rendt på et frysehus og tjent nogen gode penge. Nu har jeg så lige fået arbejde på et andet lager også, men det er jo ikke det jeg vil eller gider resten af mit liv.

Er der nogen af jer som har erfaring med at tage uddannelse i min "sene alder"? Vil jeg gerne høre lidt om hvordan i har fået råd til det. Jeg står uden gæld og med en god opsparing, bilen er betalt og jeg bor i lejebolig, men synes stadig det kommer til at virke stramt!?

Og hvis i har nogen anbefalinger til uddannelser jeg evt. kunne kigge på hvor man kan komme lidt rundt i verden!? Jeg tænker selv: Svejser/Smed - Mulighed for offshore, eller skibsfører/officer - siger vist sig selv. Jeg har en HG2 uddannelse og så kontoruddannelsen i forbindelse med speditør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse hvor man kan komme ud i verden?
  • #1   27. sep 2012 Søg da ind på søværnets officerskole!
    Kanon uddannelse, løn i alle 4 år. Mulighed for billig lejlighed midt i kbh.

Jeg har selv været på Flyvevåbnets officerskole og der var gennemsnitsalderen 26-27 år.