Finde donorbil Fiat Punto Finde donorbil Fiat Punto
Min Fiat Punto 2003 har nogle fejl, der gør jeg tror det bedst kan betale sig at finde en billig donor bil i tyskland. (eller en skadet i DK)
Skal bla. bruge motoren.
MEN sad og googlede lidt, uden det store held (når det kommer til pris )
SÅ er der nogle her inde, der har et godt bud? en god kontakt?
Ellers ender det med jeg må hoved renoverer min motor, og gider næsten ikke!
Den bruger alt for meget olie og vand. toppakningen var røget da jeg købte den for et år siden, skiftede den, og fik rettet topstykke. MEN meget tyder på den har været kørt alt for varm. MEN jeg fik den til en super pris, og jeg fortryder det ikke! det er dog stadig ireterende at skulle i gang med. MEN bilen er rustfri, og det er jo sjællent på en Fiat
det er en 5dørs 2003 Fiat punto 1,2 60 hk.
(må man i øvrigt smide en 1,2 16V i? (regner jeg ikke med!)
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
mvh
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 151
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
jeg har så stadig ret.....
selvom det er forkert svar på noge noget af det
du ved hvad jeg mener.
viste bare ikke det var så stor en racer................ den 16 v
mvh
jan 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 111
såg evt. i england, fandt en 1.6 16v til en fiat bravo med garanti (ik at man kan bruge det til så meget herhjemme) til lige lidt over 4000 inc forsendelse... prøver lige at finde siden frem.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Bla. En fra 03 kun kørt 47kilo til 10 lange..!!
jan 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 111
Vælg og udfyld denne form og de vil sende et tilbud til dig.. var billige for mig.
http://www.247spares.co.uk/partrequest.php?vehicledetails=incorrect
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Jeg har ikke styr på modellerne, men mener det er en MK2, min kammersjuks er en MK1 og bagklappen er anderledes end begge, på en her på vejen. det må så være en mk 3
nogen der kender forskellen!
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Men du er nødt til at vide 110% hvilken motor du har så du kan finde en med samme specs.. 8/16 ventiler?, EFI ?, ekstra udstyr - trækker den en a/c osv.. Er din m kørecomputer skal motoren du finder have samme følere... Eller du må vælge oplysningerne fra i displayet.. Osv..
(af erfaring kan jeg kun sige at nå du ripper et donor motorrum, så tag ALT der ligner el bokse og kabler med.. (Relæer, EFI osv.. ) også check.. Om der er en fødepumpe i tanken..! Du skal have med.. (glemte jeg engang, og så står man der og glor.. "Alt virker.." Den får bare ikke føde.. Fordi eneste forskel på den gl. Motor og donormotor var præcis.. Fødepumpen.. Støn..
Nå hygge mæ projektet..
mar 2007
MEN alle numrene er engelske betalingsnumre, som jeg heldigvis ikke kan ringe til.
jeg googlede så lidt, og faldt over MANGE MANGE MANGE grimme historier om dem, så der tør jeg desværre ikke handle!
Det er kun motor, så... den er uden AC, men med kørecomputeren!
Det kan dog godt ende med jeg river den ud, og renoverer den, nu jeg ikke kan finde en billig motor måske! (nye pakdåser, olie ringe, skrabering, oma.) samt fundet en deffekt føler eller noget i den stil!
mar 2007
Finde donorbil Fiat Punto