Nu har selv jeg givet op {{forumTopicSubject}}
Jeg er normalt en ret åben person, der hylder mangfoldighed. De fleste indvandre jeg har stiftet bekendtskab med er alle hårdtarbejdende enten med egen virksomhed eller 2-3 jobs, så jeg har ikke noget mod indvandrere som sådan. Går ofte i byen omkring blågårds plads, uden nogen sinde at være antastet, eller har oplevet ballade der.
Men det her, kan få mit pis i kog,
http://ekstrabladet.dk/112/article1810935.ece
Det er jo bare ikke bare nogle få der ødelægger det for de mange. Og at smadre en skadestue er om noget så vederstyggeligt, at hvis ikke deres egne udpeger dem, så må hele området anses som værende uintegrerbart. Og der må arbejdes med en exit strategi for beboerne i Vollsmose.
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.419
aug 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
Og det værste er at et parti som EL vil afskaffe politi bla. Ja tak det skal nok blive en succes. Altså for de typer som dem i episoden der.
Men ikke mindst så er de så langt væk fra vinduet at de skider på de stakkels mennesker der prøver at redde liv inde på skadestuen. Håber inderst inde at hvis en af de ballade mager selv kommer på OUH engang, at personalet vil huske ham og derefter sætte ham i elevatoren med kurs mod kælderen.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 209
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 935
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
Det sagt. Jeg er enig i betragtningen med pistolen, selv om det nok giver flere optøjer efter......
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 522
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 165
Der er en grund til, at Mellemøsten er konstant krigshærget.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 7.509
mar 2007
apr 2009
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
hvis man ikke kan forstå det, og ikke kan opføre sig ordeligt, så må de inv, ud af Danmark...
for uanset tro og farve, så skal man opføre sig ordeligt... ellers er det UD af landet.
mvh
apr 2007
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.575
Men så burde de måske have hjulpet ordensmagten istedet for at kaste sten efter dem?
apr 2009
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 49 Svar: 140
det eneste der er tilbage er at genhuse alle de menesker forskellige steder og rive lortet ned eller bruge det til virksomhedder, jeg skammer mig over vi i odense har et sted hvor der bliver med at være så store problemer og de skal have lov til at bestemme om politi og falck kan komme folk til hjælp
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 851
apr 2009
Og jeg er ked af at udlændinge skal fylde så meget i medierne.. det er 100% selvforskyldt.. men når det er sagt så bliver det sværere og sværere at være ikke-dansker i disse tider, integration er gensidig, og det har fuldstændig fejlet fra begge sider som jeg ser det.. Her kommer en historie fra det virkelige liv som skete i lørdags:
Jeg kom kørende i Århus med 3 afghaniske venner i min civic (den støjende af dem) kørte 20km/t ved domkirken. Da vi passerer en bar bliver der råbt "fucking perkere" til os af en 50 årig herre. Jeg ved ikk hvad hans intention var, om han blev irriteret over lyden på min bil eller bare ville føre sig frem. I hans øjne sad der 4 perkere og det skulle vi have at vide med et "fucking" foran.
I bilen sad der i virkeligheden 4 integrerede fyre. 3 afghanere og en bosnier. Den ene er konstruktions ingeniør. Den anden er civilingeniør og de sidste 2 studerer til bygningsingeniør i århus. Det gamle røvhul var måske en rigtig flink mand som blot har fået lidt for meget at drikke, hvem ved.
En ting er sikkert: hans sætning forplanter sig, og hvis man er i en fase hvor man er ved at udvikle sin personlighed, og skal finde sin plads i det danske samfundt, så kan det ende galt, det er hverken første eller sidste gang det sker for hverken mine venner eller jeg.. For 5 år siden var nogen af os helt sikkert endt på skadestuen (forudsat at han ikke var så gammel) og så var vi HELT sikkert stemplet som fucking perkere af det samfund vi lever i (og med god grund selvf)... Men man bliver heldigvis klogere, det sørgelige er at han er 50år, og HAR udviklet sin personlighed og tanker om "os" så han bliver aldrig klogere.
mar 2007
Det er sgu da også en træls oplevelse at få med på vejen, ingen tvivl om det!!
Problemet er jo ret simpelt at skille ad, der findes mange mennesker i DK af ikke Dansk oprindelse, det er for så vidt også ganske fint, vi lever godt sammen og respekterer hinanden.... Alle er glade.
Men, så findes der en ganske lille procentdel som i den grad modarbejder / nasser / provokerer / opfører sig som de lyster..... Og det er dem den gennemsnitlige Dansker ser og danner sin mening ud fra.... Det er trist !!!
Og i mine øjne vil verden og især Danmark være et bedre sted uden den slags udskud.
apr 2009
Rene, grunden til at man ikke gør noget indenfor sine egne rækker er fordi at udlændinge/muslimer er ligeså forskellig som du og din nabo er. Du går jo heller ikk over til din danske nabo og beder ham om at tage sig sammen og betale skat, eller lade være med at modtage offentlig ydelse. Jeg har nok at gøre i med mit arbejde, familie og hobby, jeg forbinder ikke mig selv med de utilpassede kriminelle.. Men når folk skriver "smid dem ALLE ud, bomb muslimer" bla bla.. så bliver det personligt..
Tager du direkte afstand fra de pædofile danske fædre? Altså går ud og fortæller folk at sådan er du ikke, at det ikke er normalt at være sådan, nej selvfølgelig ikke, af samme grund går jeg heller ikke ud offentligt og undskylder på "vores" vegne, jeg er ligeså træt af det som du er, forskellen er bare at danskere nogle gange antager at jeg er en af "dem"
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Jeg har arbejdet som frivillig for danske flygtningvenner i en årrække
Jeg har indsamlet for div. støtteindsamlinger for både herboende og flygtningelejre.
Jeg har i min tid som underviser på teknisk skole bruge uanede mængder af arbejds og fritid på at overtage forvirrede og "dårligt mentalt påklædte" ikke etniske danskere" fra div. skoler hvor de er smidt ud fra.
Jeg har været kæreste med en kurder
Jeg har fået tæv med en hammer (i hovedet) af et medlem af black cobra fordi jeg dyttede af ham. Politiet kunne ikke beskytte mig selvom de var på stedet og han gik fri. Han havde været på fri fod 2 dage efter straf for.. grov vold..
Politimanden kaldte mig tøsedreng da jeg ikke ville anmelde personen..
Det selvom han truede mig på livet mens politimanden hørte på det...
Jeg har været jagtet i bil og på mc omkring nørrebro mere end en gang fordi jeg tilfældigvis er bred, skaldet og det nogle kalder lidt rå at se på.
Det var værst under urolighederne mellem indvandrebander og rockere..
Jeg kommer derfor sjældent i Kbh mere..
Jeg bor i en opgang med en 3.G der åbentlyst handler med narko og politiet buster ham gang på gang men han kommer altid hjem igen kort efter.
Jeg bor i opgang med 2 andre der også er 3.G der er de mest hårdtarbejdene og velopdragende unge mennesker jeg længe har mødt.
Den lokale pizzapucher's knægt terroriserer mit lokalområdes unge mennesker og dem der tør klage får tage konsekvensen af det i form af hærværk og fysiske trusler.
Jeg er heldigvis respekteret i mit lokalområde så jeg mærker ikke rigtigt problemerne, men kan se de andre beboers frygt.
Jeg er efter min oplevelse med hammeren stoppet med at lave frivilligt arbejde.
Måske dumt, men mistede lysten og troen på det.
Jeg er SÅ træt af at blive kaldt racist og skulle forsvare mine holdninger....
Det sidste års tid har jeg oplevet mit lokalområde domineres af hætteklædte 2-3.gere, det er sjældent at jeg ser nogle spille fodbold mere.. rundbold etc. findes ikke mere.. Der holder scootere og gangstabiler i stedet...
Jeg er begyndt at føle mig.. fremmed..
(PS.,. bor i nordsjælland og ikke i Kbh.. selvom jeg føler det sådan ind i mellem.)
Min holdning... Dem der vil... skal have lov.. 100%
Dem der ikke fatter en skid skal sparkes så langt ad helvede til at de aldrig finder tilbage igen.
Det har intet med religion eller hudfarve at gøre for mig.. men desværre hænger det sgu alligevel sammen en stor del af tiden.
Desværre er der en del unge med anden etnisk baggrund der er igang med at ødelægge ALT for sig selv og andre ved at være alt andet end tolerante og yde andre den respekt de selv kræver...
apr 2009
nov 2010
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 71
Ps Jeg troede Ramadanen var en fredelig tradition, men igen som kok må jeg sige et første symptom på sult er aggration,
Pps. DANMARK ER ET DEJLIGT LAND, vil gøre alt for at det forblir sådan:D
nov 2010
nov 2010
apr 2009
feb 2010
fuck....... du har sgu stået model til ikke så lidt......
godt du har klaret div ting..
og med hensyn til det sidste du skriver i dit indlæøg er vi enig.. dem der ikke vil Danmark må ud.....
mvh
Ratbike U
Hvis alle gæster i vores dejlige land , tænkte og følte som du, der beskriver,
så var der fred og ro, i Danmark.
Og de udtalser du kommer med her, kan jeg kun syntes om.
Du har min respekt, og vil altid være velkommen her i landet efter min mening...
mvh
apr 2009
Men du går heller ikke over til din nabo hvis han er alkoholiker og nasser og sætter ham på plads.. udlændinge kommer fra måske 10-12 forskellige lande, som sagt de er ligeså forskellige som danskere er indbyrdes.
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.389
apr 2009
Rene, jeg ser skam heller ikke på hvis der foregår noget urimeligt, det har jeg ikke tålmodiged til, men jeg opsøger heller ikke kriminelle indvandrere for at sætte dem på plads, det gør du jo heller ikk med dine lændsfæller, altså opsøger dem uprovokeret.
maj 2012
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
apr 2009
apr 2009
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
apr 2009
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 612
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-53681871:vollsmose-sigtes-for-drabsfors%C3%B8g.html?forside
maj 2012
apr 2011
Emner: 50 Svar: 237
hvordan skal vi kunne stole på muslimer, integrerede eller ej, når i lyver om islam konstant?
iøvrigt er ordet for vantro "kuffar" og dækker grundlæggende over alle der ikke er muslimer, og det at lyve overfor dem for at beskytte islam hedder "taquia".
prøv selv at google det.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 209
feb 2010
du skriver bla
kriste er "bogets folk" og det er faktisk tilladt for muslimske mænd at gifte sig med både kristne og jøder..
så tænker jeg, nu i skal respekterer jeres mødre 3 gange så meget som jeres fædre....osv...
må jeres kvinder så ikke gifte sig med både kristne og jøder.. ? eller er det kun for mændene...eller hvordan forholder det sig omkring dette....
mvh
apr 2009
hvis en kristen mand bliver gift med en muslimsk kvinde, så ender børnene nok kriste, og omvendt.
Kvinder i kristendom skal bl.a. også dække deres hoved til (tærklæde) og må ikke befinde sig alene i forsamlinger med mænd omkring,
"But if it is a disgrace for a woman to have her hair cut off or her head shaved, let her cover her head. A man indeed ought not to cover his head, because he is the image and glory of God. But woman is the glory of man. For man was not created for woman, but woman for man."
Men problemet i både islam og kristendommen er at hvis man tager tingene ud af sammenhæng, så kan man male nogle forfærdelige billeder, og det bliver gjort både af fanatikere og kritikere..
feb 2010
mvh
apr 2009
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
Omvendt svarer det så ikke også til at begrave giftigt affald i en høfde? På et tidspunkt dukker problemet op igen og det bliver sjældent billigere anden gang man har fat i det....
Jeg mener man bør udpege de forholdsvis få (heldigvis) og fra myndighedernes side lave en koncentreret indsats mod/for dem!
For de enkelte hårdeste ramte individder kan det være en deportering ud af gettoen med en efterfølgende massiv overvågning, så de ikke tager kontakt til hverken gettoen eller skaber kontakt til andre uromagere hvor de kommer hen. På stedet skal de sættes til hårdt manuelt arbejde og aflønnes efter deres indsats, kort sagt de skal lære glæden ved at kunne være selvforsørgende. Et eksempel kunne være skoleskibet Fulton med nu afdøde kaptajn Mogens Frohn http://da.wikipedia.org/wiki/Mogens_Frohn_Nielsen
Af sanktionsmuligheder for de mindre belastede familier kunne være gennemgang af økonomi (skat, kommune og politi i samarbejde) så ydelser bliver korrekte, der gøres ekstra meget for at skabe job evt udenfor gettoen med mulighed for nyt billigt lejemål, man sørger for at give forældrene nogle værktøjer til at vejlede deres børn.
Og vigtigst af alt, så skal man have lavet en holdningsændring. Både i indvandrer- / gettomiljøet om at ikke alt hvad samfundet gør er for at tryne dem, men ikke mindst også i befolkningen generelt. Det sidste bliver sikkert det sværeste, specielt fordi det sælger aviser at have overskrifter :-S
Med de positive briller på så synes jeg der er stor forskel på holdningerne mellem min generation og min forældres. Episoder som den Mirza desværre skulle opleve hører "heldigvis" mest til fra den ældre del (og lad nu være med at blive stødt over mine graduering af alder!) af befolkningen. Hvorimod jeg ofte synes at min generation har et mere nuanceret billede af hvordan verden er skruet sammen og at der er forskel på etnisk ophav, religion og kultur. Så det er med at sætte ind INDEN vi alle kan finde på at råbe på gaden. For kommer vi dertil, så er jeg ikke i tvivl om at det handler om at ligge højt, have rigeligt med vand og tørfoder, et godt sigte og rigeligt med patroner
apr 2009
apr 2009
apr 2009
Vi må ikke glemme dem med tyske og svenske rødder som arbejder sort, det er også kriminelt har jeg ladt mig fortælle
apr 2007
Det er ikke kriminelt at UDFØRE sort arbejde, men det KAN være kriminelt at få UDFØRT sort arbejde i større omfang.
Man skal ikke forveksle kriminelt og ulovligt.
feb 2010
Måske vi ikke skulle dele ud af statboreskab, til div folk, især når de ikke sætter pris på at kunne leve et sted i fred og ro...
mener jeg...
mvh
apr 2009
Du kan ikke bare smide folk til et land der ikke nødvendigvis ønsker dem..
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
I stedet kunne man måske fratage folk, der ikke kan finde ud af at indordne sig, nogle rettigheder ift samfundet i en kortere eller længere periode. Det være sig forskellige tilskud, stemmeret, ret til at rejse ind og ud af landet (dvs rejser man alligevel ud kommer man ikke bare lige ind uden at komme ½ år i karantæne i et fængsel eller et asylcenter (kunne sikkert være sundt for enkelte etniske danskere at prøve) og sikkert en masse andet man kan gøre!
apr 2009
okt 2008
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 88
maj 2012
apr 2009
men for satan hvor staver du ringe hvis jeg skal sige det c" )
apr 2009
maj 2012
apr 2009
"Det er mere et udtryk for at man er lige glad med det danske sprog og derfor ikke gider at lære det rigtigt og bare voltager det lige som alt andet dansk."
okt 2008
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 88
feb 2010
sep 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 252
de var ikke bange for den hvide mand !!!!
hvordan er det gået indianerne ????????
de lever nu i resevater..!!!!!!
hvis vi DANSKERE ikke gør noget snart ender vi som indianerene.
apr 2009
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 211
Facebook .
sep 2008
indianeren boede der først !!!
det gjorte vi dansker også og vi lukkede "jer"###### ind, nu skal vi tilpasse os efter jer.
HELL NO
RET IND ELLER FIS AF.
apr 2009
Miss, det du beskriver kan jeg godt genkende, men det er ikk anderledes end når du er sammen med dine veninder så bruger du et andet sprog end du gør med din mor, udlændinge er ret grove i sproget, og jeg kan da tilstå at jeg også snakker anderledes med mine venner, men jeg forsøger at holde det på et grammatisk korrekt niveau
maj 2012
sep 2008
jeg mener alle dem som vi har givet/lukket ind i landet som ikke vil tilpasse sig det danske samfund.
vi kan jo heller ikke tage til hulabullaland og påberåber os retten til at spise grissekød og nyde spiritus hvis det ikke er tilladt i det land hvor vi nu er.
der er et gammelt ordsprog som lyder:
skik følge eller land fly.
ps. har intet mod folk af anden etnisk herkomst som vil det danske samfund,men dem der tror at de skal"nasse" og opføre sig som en flok analfabeter fra hullabulleland skal sendes hjem.
apr 2009
Og jeg er enig LANGT henne af vejen, læs evt mit første indlæg. Men nu siger du godt nok vi heller ikk tager til "hullabulla" land og påråber os retten til nogle ting. Men det gør vi jo netop, vi støtter de selvsamme mennesker som stjal indianernes land og påtager os rollen som besættelsesmagt. Hvad synes du om det da ?
Nu har selv jeg givet op