1.431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

arbejdsløshed VS at finde den rigtige medarbejder arbejdsløshed VS at finde den rigtige medarbejder

Hej MCG...
- Høre sq så meget om arbejdsløshed alle steder, nu er det sådan jeg godt kunne bruge en fornuftig mand eller helst 2! - så hvis nogle kender nogle.... kunne vi godt bruge VVS montør til spjæld arbejde, gaskedel monteringer og diverse småbyg. der er mulighed for at arbejde for os på regning hvis du eksempelvis ønsker at være selvstændig men ikke har den nødvendige autoritation....
- Mandags syg = UD!
- Fredags syg = UD!
- + 15 % reklamationer inden for 3 mdr = UD!
gider det ikke...
vi tilbyder tilgengæld; ok løn, ny hi-ace, godt værktæj, godt arbejdsmiljø, forstående ledelse som rent faktisk lytter til vores montøre og tager ved lære af de praktiske forhold i marken, ungt team arbejde i Kbh, amager, N.sj og af og til midt / syd sjælland.

Mvh. Jacob Jørgensen
Aut. VVS installatør

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arbejdsløshed VS at finde den rigtige medarbejder
  • #1   17. aug 2012 :s

• #2   17. aug 2012 God stil smiley

• #4   17. aug 2012 kan du bruge en mure

• #5   18. aug 2012 vi har ikke selv murer, EL Kloak VVS (og en arbejdsmand som klare de små støbe opgaver der tilkommer)
    -så desværre ikke

• #6   18. aug 2012 Slet lige det om hiacen,så skal du bare se .......

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 137
    #7   18. aug 2012 Ja nogen vil ikke være for fint kørende og foretrækker underlødige biler som Transporter og Vito....

• #9   18. aug 2012 måske du kan bruge Jørgen her ... http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1809713.ece

• Heine S
    Heine S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #10   19. aug 2012 Ja du bør jo blive bombarderet med henvendelser, lad høre hvor mange du fik.

• #11   19. aug 2012 Hey 2900..
    Jeg har med held fundet gode folk gennem jobnet.dk hvor man kan logge på som virksomhed.. Udsøge cv'er.. Og så ringe op til folk fra en ende af.. Jeg aner ikke hvordan det ser ud m ledige VVS'ere (er i en helt anden branche) men hos os virker det super.. Og man undgår at skulle kontakte alle de mange, sikkert gode ansøgere, der desværre ikke fik det.. Vi skal kun bruge en ny ad gangen.. Og det gør nas at få 125 ansøgninger..
    NÅ - måske det Også virker for dig - og - forresten.. Det er gratis.. smiley
    Held og lykke mæ projektet..

• #12   19. aug 2012 Tak Hanrik A
    - det vil helt sikkert blive fulgt op imorgen!

• #13   19. aug 2012 Jobnet.dk har åbent hele tiden 24-7 - så man kan sidde i jo og mag hjemmefra og ringe rundt, - det er min erfaring at nogle der har lagt deres cv ind her, er i job andet sted men gerne vil skifte arbejdsgiver.. Så de er reelt på job i hverdagene.. Men der er selvfølgelig også mange gode (desværre) uden job.. ( i min branche - kender ikke din) nogle cv' er mangler desværre kontaktoplysninger eller er særledes Karl-smart udfyldt.. Så der er et par procent af cv'erne vi blot må skippe, - jeg forstår jo ikke at folk ikke tager deres professionelle fremtrædende seriøst..
    Man bruger så meget tid på dem der siger et og gør noget andet..
    Nå - håber du får held med det..!

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #14   19. aug 2012 Min erfaring med jobnet.dk ligger godt nok et par år tilbage, men altså vorherrebevares...
    På 3 måneder 2 klik (begge af mig selv for at checke annoncen). Mage til spild af tid og ressorurcer.
    Du må være undtagelsen der bekræfter reglen. Eller vores brancher er meget meget forskellige.

• #15   19. aug 2012 Det skal jeg ikke kunne sige - men der sker jo meget på to år.. smiley

Jeg kender da også arbejdsgivere der slet ikke kendte til muligheden - også her gælder reglen vel - if you don't use it - you loose it..
    ( som med kæresten, biken, bilen, osv.. smiley ;-) )

Kommentér på:
arbejdsløshed VS at finde den rigtige medarbejder

Annonce