{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Customizer
Customizer
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Skuldertasker til MC - Nogen der kender disse? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har på et tidspunkt set at man kan få sådan en skuldertaske til opbevaring af mobiltelefon, nøgler, kort og andre ting som man nu har på sig, når man bare skal køre en lille MC tur. Det ligner sådan et bredt bælte, som tages på over skulderen og så har den en masse lommer. Jeg så dem på en messe, og de er ikke specifikt lavet til MC, men de var super fede - og super oplagt til MC brug.

Nogen der ved hvad jeg taler om, som kan hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skuldertasker til MC - Nogen der kender disse?
  • #1   10. aug 2012 er det ikke som de veste forsvaret bruger? i så fald kan de vel findes med en mili mand smiley

• Customizer
    Customizer Tilmeldt:
    aug 2012

#2   10. aug 2012 Ved ikke om forsvaret også bruger dem, men det er ikke en vest. Det ligner mere et skulderbælte. Man kunne få dem i forskellige farver og har også set nogle på gaden gå med dem...

• Customizer
    Customizer Tilmeldt:
    aug 2012

#3   10. aug 2012 Det ligner et bæltetaske, men går over skulderen i stedet.

• #4   10. aug 2012 Jeg har selv købt en skulderrem fra Bandee. Ved ikke om det er dem du tænker på, men de kan det samme som du skriver. Jeg er super glad for min, for jeg havde det på samme måde som dig, mht. når jeg skulle ud og trille på cyklen. Jeg har dog købt min i Berlin, til en lidt højere pris. Men jeg har set at de kan fåes på lebasto.dk i forskellige farver til en billigere pris end jeg selv gav for mine. http://www.lebasto.dk/shop/bandee-basic-grey-269p.html

• Customizer
    Customizer Tilmeldt:
    aug 2012

#5   11. aug 2012 Det er lige præcis dem jeg snakker om. Kunne bare ikke lige huske at de hed Bandee. Okey så de hedder skulderrem, troede de hed skuldertaske smiley Fedt fedt, den army grønne er super fed - det bliver den! smiley Tusind tak for linket.

Kommentér på:
Skuldertasker til MC - Nogen der kender disse?

Annonce