Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøve fed bil
  • #1   1. jul 2012 Du må lige få smilet lidt af læberne og koncentrationen tilbage inden du laver sådan et indlæg her???!

Hvad bil snakker vi overhovedet om?

Og forresten skal jeg ud og køre lambourghini guilardo (eller hvordan det nu staves) den 21. aug og audi S5 4.2liters V8 den 1. sept smiley

Vennerne siger jeg bare skal finde det rigtige job... Min skoda fabia kan ikke rigtigt følge med selv når bilerne er parkeret i indkørslen hehe...

• #2   1. jul 2012 JACOB S der skulle være et link nu. Smiler endnu smiley ferrari 430

• #3   1. jul 2012 Lækkert lækkert smiley
    Konen og jeg sidder lige og planlægger roadtrip i Californien her til august - og det kan selvfølgelig kun gøres i en Ford Mustang V8 cabriolet smiley

• #4   1. jul 2012 Flex- også en fed vogn sådan en v8, min bror har en 69 shelby (original)

• #5   2. jul 2012 flex

så skal du passe på med din højre fod ellers ryger sådan en spand lort af vejen tro mig har haft utallige mustang´s og det er da det værste lort der til dato er skruet hjul under

• #6   2. jul 2012 Lasse j - De originale er også klart de fedeste! Drømmen er en GT500, men det kan sgu ikke lejes til menneskepenge derovre og de er for dyre at købe herhjemme før jeg er færdig med min udd. smiley

Jimmy j - Heldigvis er Mustangen skabt til de lange lige veje som pryder det amerikanske landskab og ikke det småtteri som man ser herhjemme. Jeg er dog vant til både baghjulstræk og god hk til vægtfordeling fra min gamle BMW (omend det ikke var 500hk der lå under hjelmen da jeg havde den) smiley

• #7   2. jul 2012 cool.. det er sjovt at accelerere 0-100 på under 4 sekunder på MC, men i bil er det endnu federe c") !

• #8   2. jul 2012 Jacob S: Det skulle vel ikke være nogen platforms folk du kender der?

• #9   2. jul 2012 flex

nu bor jeg i USA og det er stadig en spand lort smiley der er så mange andre fede biler man kan vælge imellem herover og det er sjovt folk stadig kun tror man kan køre mustang smiley men ja det finder du nok ud af

hvis det er fordi du vil have V8 med kræfter så er mustang da et helt forkert valg på nær hvis du lejer en super snake men tvivler på de har dem i udlejnings firmaerne

hva med at leje en Corvette den kan da både styre og bremse og så er den da klart federe en sådan en gang ford fis

• #10   2. jul 2012 Jimmy:
    Hvad med den nye Ford Mustang, er den ikke go nok?

• #11   2. jul 2012 og at samligne en BMW med en Mustang hahahahahahahahahaha det er som at samligne sort og hvid en 300hk BMW kan til hver en tid skambanke sådan en gt500

• #12   2. jul 2012 allan

NEJ har haft en 2012 gt500 og det var da noget af det mest ubrugelige lort den blev ganske hurtigt byttet til en corvette z06 hvilket er 1000 klasser højere

• #13   2. jul 2012 Hvad laver du ellers derovre?

• #14   2. jul 2012 jeg arbejder for siemens wind power

• #15   2. jul 2012 Klatrer du højt oppe så?

• #16   2. jul 2012 ja det sker da

• #17   2. jul 2012 Men det er sgu da midt om natten derovre lige nu! Holder du ferie eller hvad?

• #18   2. jul 2012 Jimmy - Jeg har absolut ingen illusioner om at man kun kan køre Mustang - ej heller at det skulle være en luksusbil smiley Det er en drengedrøm at komme til at køre sådan en og da det nærmest er umuligt at leje en af de originale 67'ere, specielt når man skal krydse stater, må man jo nøjes smiley Vi havde også kig på Chevy Impala fra 67, men det var endnu sværere at få fat i desværre.

Den eneste Corvette der nogensinde har sagt mig noget er Stingray'en og den kunne også lejes - men det er sgu lidt svært at fedte to voksne menneskers bagage ned en den kuvert af et bagagerum den har smiley
    Alternativt kunne man vælge en Dodge Charger - den aner jeg dog intet om.

Min sammenligning med BMW'en var ikke rettet imod bilerne selv, men for at gøre opmærksom på at jeg er vant til at der sker noget når man trykker på speederen og hvordan baghjulstræk reagerer smiley

• #19   2. jul 2012 så vælg den charger og hold dig fra ford de har og vil aldrig nogensinde lave en bil der styrer bare lidt fornuftigt

tror ikke der har forladt en ordentlig bil fra ford fabrikken siden de stoppede med at lave A modellen

• #20   2. jul 2012 allan

jeg arbejder nathold det er alt for varmt om dagen her i texas til at udføre bare en lille smule arbejde så jeg har ladet de folk der arbejder for mig arbejde om natten for ikke de skal dehydrere fuldstændig

• #21   2. jul 2012 det er stadig som at samligne sort og hvid og sige du ved hvordan baghjulstræk reagerer når du har mustang og BMW i samme sætning smiley

en BMW kører ligeud og en mustang ja guderne må vide hva den gør når du trykker speederen i bund

• #22   2. jul 2012 Jimmy - Jeg har lige læst på Dodgen og den kommer umiddelbart ikke som cabriolet med mindre at den er specialbygget, så den er udelukket.

Det er absolut imponerende hvis de har formået at designe en bil, med al den teknologi og viden som de har adgang til, som er ude af stand til at accelerere i en lige linie.

Uanset hvad, så er formålet med en tur til USA ikke bare at ligge og ræse med speederen i bund - så kunne vi tage en tur til Tyskland igen mens der stadig findes steder hvor der ikke er begrænsninger - men at få opfyldt en drengedrøm. Så mon ikke det går at Mustangen måske ikke lever op til dens ry og at vejene ikke er så pæne som de er herhjemme? Jeg tror at vi kommer til at nyde vinden i håret og de mange oplevelser lige godt om vi kører det ene eller det andet mærke smiley

• #23   2. jul 2012 nu er ideen med et road trip vel osse at man skal køre i en nogenlunde bil og jeg siger bare hvis du vælger en ford ja så får du da en oplevelse du sikkert gerne vil være foruden

jeg har krydset usa på op og ned og på tværs et par gange nu så tro mig vælg en anstændig bil jeg prøver bare at give dig et godt råd men det virker ikke som om det siver ind

• #24   2. jul 2012 nu er amerikaner biler IKKE designet til at styre de eneste de tænker på herover er en stor motor for fanden de bygger stadig biler på ramme som man gjorde for 50 år siden i resten af verden

• #25   2. jul 2012 Jimmy - Den er skam sivet ind smiley
    Men nogle gange bliver man nød til at vælge med hjertet. Havde det været med hjernen, så havde vi slet ikke gået efter en bil i den klasse, men enten en SUV eller en familiecontainer smiley

• #26   2. jul 2012 Flex : selvfølgelig skal du følge din drøm ,og køre i en Mustang ! og Jimmy du får det til at lyde som om der er elastik i styretøjet , jeg kørte i en årg 69 i torsdags , og ja gu fanden overstyrer den , men det må man jo tage højde for , har også kørt i en årg00 og den kørte noget bedre , så jeg ville ikke være nervøs overhovedet.selvom der er masser af biler der kører bedre.men det her handler om drømme , som ikke altid er rationelle.

• #27   2. jul 2012 jamen go tur så men husk forsikring eller et par gode sko

Michael du har da været heldig så at den kun overstyrte for det er da det værste klamp der er sat hjul uanset årgang der er vel en årsag til ford stavet bagfra er

Driver Retung On Foot

• #28   2. jul 2012 Jimmy: Det er sjovt at du har så meget imod Ford. Min første bil var en Sierra 2.0 DOCH og den havde løbet knap 900.000 kilometer da jeg selv solgte den videre. Jeg kørte omkring 300.000 af dem uden en eneste gang på værksted ud over at få skiftet almene slidtagedele og lavet noget rust i skærmene. Den dag idag står den stadig for mig som værende det mest stabile køretøj jeg nogensinde har haft i hænderne. Det var absolut ikke en luksusbil - men hold kæft den var en arbejdshest.

• #29   2. jul 2012 nu er en ford sierra lavet i tyskland og har aldrig set amerikansk jord

og ja jeg HADER ford jeg syntes simpelthen det er det værste skrammel der er sat hjul under smiley de er helt klart på samme stadie som franske biler og de kører endda med samme krydsmål smiley

jeg kan bare ikke forstå folks fasination for en mustang den har et forfærdeligt design og styrer som en trillebør men ja det er nok fordi man så for mange film som dreng smiley

jeg husker et godt citat jeg så på en ford ranger herover BUILD FORD TOUGH WITH CHEVY STUFF smiley

det eneste jeg respekterer ved ford er de ikke tog imod regerings penge da finans krisen brød ud så det er stadig en selv ejende foretagende hvorimod alle andre tog imod penge og den amerikanske regering er bestemt ikke nogen du vil skylde penge smiley

men go tur at tage et roadtrip i USA er altid fedt man ser betydelig mere end hvis man tager en planlagt ferie herover smiley

• #30   2. jul 2012 Ford er jo altid den bil der vinder DHB, har ihvertfald været det tit, Ford pick-up er verdens mest solgte bil, Ford OHC kan jo køre uendeligt med lidt service, og franske biler er en del værre, Ford kræver heller ikke noget decideret speciel-værktøj, som franske gør.

• #31   2. jul 2012 Jimmy - Tusinde tak smiley Ja, alle rejser herhjemme er enten spontane rejser som man tager som det kommer eller rejser hvor hovedtingene er ridset op løst. Ingen charterrejser, rejser der er planlagt ned til minuttet eller prefabrikerede turist-fælder hvor der tilbringes uger i en overophedet bus smiley Spontanitet er frihed i min verden smiley

Jeg var ikke klar over at Sierra'en var bygget i tyskland, men så blev jeg også klogere i dag, tak for det smiley (Den hed i øvrigt DOHC og ikke DOCH som jeg skrev tidligere)

• #32   2. jul 2012 Er Ford pick up verdens mest solgte bil, hvor henne ?:-) i usa ? Hehe

• #33   2. jul 2012 Mirza: I hele verden! Mest solgte type, pick-up. Golf 1 er den mest solgte, har overhalet boblen forlængst

• #34   2. jul 2012 Ja men det var ikke det du skrev første gang, du skrev mest solgte bil, og ikke type

Civic har desuden overhalet f150eren i usa

• #35   3. jul 2012 Type er alle pick-ups fra Ford uanset modelnavn.........

• #36   3. jul 2012 jimmy. Hvorfor faen har du haft utallige MUSTANG biler hvis du synes de er elendige alle sammen?? Virker da en SMULE tosset at blive ved med at vælge samme elendige bil? Jeg hader sgu den her Mustang - jeg tror jeg går ned og købe én til MUSTANG! Hihi..

• #37   3. jul 2012 Nogen bliver jo ikke klogere.......:)

• #38   6. jul 2012 Jeg har engang haft en Nissan Sunny. Rød

• #39   31. aug 2012 Jimmi J:
    Nu er jeg så lige kommet hjem fra staterne og 14 dage med en Mustang årgang 2013 og man skal godt nok lede længe efter en mere fantastisk bil end den. Jeg har kørt mange forskellige luksusbiler herhjemme og den lever fuldt op til alt hvad man kan forvente af en moderne bil.
    Komforten var i top også selv efter 11 timer i træk, styringen var skarp og præcis selv på bjergveje med god fart og accelerationen var snor-lige selv når man gav fuld gas i sportsgear. Alt hvad man kan forvente af ekstraudstyr var tilstede. Der var ingenting at sætte den mindste finger på på nogle som helst punkter. Alt i alt en helt igennem fantastisk bil.

• #40   31. aug 2012 Jonas w fedt input smiley

• #41   31. aug 2012 Flex velkommen hjem igen smiley fed tur!!!!

• #42   31. aug 2012 Nicolai:
    Tak tak! smiley
    Turen går hurtigst muligt tilbage igen! smiley

Kommentér på:
Prøve fed bil

Annonce