{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Gopro HD HERO 2 video - 250cc. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har lige været ude at lave dette edit i dag. ..arh få klip er dog fra sidste uge.. smiley ..Jeg havde lige lyst til at dele det med jer. ..og håber på lidt feedback, da jeg skal lave en ny med noget hjælp fra venner, inden for den næste måned. smiley ..Så hvis der er noget som man burde undgå i en ny video, så ville det være godt at høre!

- http://www.youtube.com/watch?v=AYK7LpOqGvA&list=UUym5fw54EeMFpMGQc7jVp5g&index=1&feature=plcp

- Håber i nyder den!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gopro HD HERO 2 video - 250cc.
  • #1   11. jun 2012 Flot video du har fået strikket sammen og spændende kamera vinkler smiley

Lidt feedback:
    Omgivelserne er lidt kedelige. Find nogle små veje med sving på istedet for næsten lige landevej. Evt. kør den samme strækning igennem flere gange med forskellige kamera vinkler.
    Der er nogle af vinklerne, hvor der er lidt for meget af dig i lidt for lang tid = kedligt.
    Leg lidt mere med vejen der spejler sig i dit visir, dog uden at kameraet kommer med. Du har lidt af det ved 2:55.

• #2   11. jun 2012 Flot lavet ! :o)

• #3   11. jun 2012 ja, omgivelserne er desværre noget kedelige.. men dk er jo ikke det mest spændende sted.. smiley ..jeg skal nok prøve at finde et federe sted. evt et bud? ikke alt for langt fra århus. smiley

- Jeg prøvede at finde snoede små veje, men de var desværre for usikre at køre på, da der lå alt for mange store sten og grus. Røg faktisk af vejen en gang i dag. ..... eller ud i græskanten på modsatte side af vejen. smiley

Havde ikke lige tænkt over kameraet kunne spejles i visieret, men det skal nok løses! Satans at lir kan være sådan en ulempe.. smiley

• #4   11. jun 2012 Er ikke lige så kendt på de kanter, men det må da kun findes lidt spændende veje på Syd Djursland eller omkring Silkeborg søerne.

• #5   12. jun 2012 Har fundet en vej i nærheden af ebeltoft, som kunne være interessant. smiley

Hovdigevej - https://maps.google.dk/maps?hl=da

• #6   12. jun 2012 interesseret i at bytte dine kneesliders, med et par brugte ?? smiley

• #7   12. jun 2012 Fede vinkler, men optagelserne skulle være foretaget i sollys.. det er lidt for mørkt, og så skal der mere aktion til, du kører for pænt c")

• #8   12. jun 2012 Sollys, det har du ret i. smiley ..Det er mørkt og lidt trist godtnok..

- Hvis der skal mere aktion, så kommer jeg nok ikke til at overholde loven helt.. :o) ..medmindre jeg er heldig at finde den perfekte vej med tilpas høj fartgrænse. ..Det vil jeg arbejde på.. smiley

• #9   14. jun 2012 Der findes masser af fede små landeveje hvor man nærmest ikke kan køre mere end 80-90km/t og alligevel kører man tæt på grænsen og med knæet ned i halvdelen af tiden.. smiley

Kommentér på:
Gopro HD HERO 2 video - 250cc.

Annonce