{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Ebay forkert adresse??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestilt nogle stumper fra ebay, i sidste uge, og de er stadig ikke kommet så var lige inde for at tjekke mine oplysninger. Har fået en mail fra ebay at tingene er "shipped".
Nu kiggede jeg så lige det hele igennem igen, og kan se jeg har skrevet noget forkert i min dato, i stedet for nr 10 2. sal th, står der 2. sal 10 th.... Kan det være strandet ved postdanmark fordi de ikke forstår adressen eller bliver det sendt tilbage til afsender eller???? Nogen der ved nået???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay forkert adresse???
  • #1   7. jun 2012 data*

• #2   7. jun 2012 Kontakt sælger, og se om ikke han kan give dig et Track and Trace nummer, til det fragt firma han har sendt pakken med.

Så har du en ide om hvor pakken er lige nu.

Pakken bliver højst sandsynligt leveret til PostDK, og så er det vel bare at kontakte dem, inden pakken ryger tilbage til afsender;)

• #3   7. jun 2012 Tror måske også jeg har fundet ud af hvorfor... Man skal bare læse det hele smiley Der står det først bliver sent 3 dage efter betalingen til paypal..Hvilket er i dag, så det nok der den ligger, men postdanmark kan godt finde ud af den forkerte adresse alligevel??

• #4   7. jun 2012 Hvis det er pakkepost overlevere de nok ikke til postDK. Så kører den hele vejen med DHL, eller hvem det nu er. Hvis det er landets postsystem, f.eks. Deutsche post, så bliver den overlevet til postDK, og postDK skal så have pakkenummeret fra deutsche post, for at kunne give dig pakkenummeret for postDK(det nye)

• #5   7. jun 2012 Det plejer at komme med postdanmark det jeg har bestilt før fra tyskland. tror også der stod det var med deutsche post det blev sendt.. Jeg afventer et dansk tracen nr, det må vel komme på et tidspunkt.:)

• #6   7. jun 2012 Den pakke jeg fik leveret idag, som er sendt med DHL fra Tyskland, blev leveret af Post Danmark...

• #7   7. jun 2012 Thomas: Deutsche post og DHL er vidst det samme, når man sender fra Tyskland, da DHL er en del af Deutsche Post. Men der er stadig forskel på om du bruger DHL international eller Deutsche. DHL kører også rund og omdeler pakker i Danmark.

Kommentér på:
Ebay forkert adresse???

Annonce