7. dec 2005 Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
sony ericsson xperia active sony ericsson xperia active
Jeg købte sådan en for 14 dage siden og efter 4 dage gik den kold og ville ikke lade mig få netværk overhovedet. Til rep den røg og efter en god uge fik jeg den retur med udsagn om at det var mit simkort den var gal med "på trods af den virkede i 4 dage inden den gik kold".
Nå men fair nok nyt simkort blev lavet og i med det. Denne gang virkede den en time så gik den kold igen . Og var nu også begyndt at slukke sig selv. Og ville ikke finde SD kortet. Tilbage med den til rep hvor de så gav mig pengene tilbage heldigvis.
Men jeg ville gerne ha` en Active. Bare ikke hvis det er noget lort generelt. Er der nogen her der kan sige godt og skidt om dem. Evt kender til om de bare ER virkeligt dårlige eller om jeg var svine uheldig ?.
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 40
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
Så mon ikke du bare har fået en mandags model...
/ Bülow...
dec 2005
Jeg har på det groveste brug for en tlf der kan tåle lidt af hvert, og Active så jo ud til at være bygget til mig. Denne oplevelse har så godt nok fået mig til at tvivle.
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Det værste ved den er at, hvis man ligger den med skærmen opad på en plan flade, ja så er det svært og høre om den ringer. Den slutter lige tæt nok ved højtaleren.
Jeg har også oplevet at, den vibrerer ukontrollerbart, men det kan jeg få den til at holde op med, ved at trykke returknappen et overdrevet antal gange. Så stopper den efter et par sekunder.
dec 2005
dec 2005
http://www.mobiltjek.dk/nyheder/nyhed/robust-smartphone-fra-samsung-galaxy-xcover/
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Sony Ericsson Experia er i mine øjne ikke hvad jeg forventet fra Sony, har brugt Sony 90% af mine telefoner, men lige her blev jeg skuffet. Som andre også nævnt lidt, telefonen går lidt for meget i uorden efter min smag. Og mennsker som ikke haft nogen problemer har da været heldige.
Hvis jeg må rekommendere Samsung Galaxy II, jo lidt større i format, men spiller kanon, fed skærm, vejer some et sand korn, og indtil vidare funker den godt ingen tegen på bøvl.
Så held og lykke og finde en phone som passer og holder! God sommer.
dec 2005
Det skal siges at jeg på ingen måde er en person der går op i hvad min tlf kan og ikke kan udover at holde. Jeg har ikke en klap forstand på alt det ekstra en smartphone kan ,men jeg er kommet dertil hvor jeg vil prøve at eje en smartphone. Den SKAL så bare kunne tåle noget da jeg ikke er SÅ sød ved mine ting.
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
heheh den kender jeg også alt for godt,største klovn nogen gange til at holde i sager bla min telefon. Men førstår dig godt, helt sikkert framtiden som ligger i smartphones i en eller anden form for udstrækkning.
Men personligen har jeg prøvet lidt af været, og min erfaring siger mig at lige meget hvor godt et mærke/modell man kan købe, betyder ikke at man får en super phone, jeg håberdog altid på det bedste. Kan jo kun håbe på sidt bedste, men hvis du også er en person som har det med at smide med din telefon er nok Samung Galaxy II ikke det bedste valg, da den er ret tynd i størrelsen og ved ikke lige pt hvor meget den kan tåle (hvis man skulle tabe den). Men hvis en telefon for looks, vægt, performences, defentift en galaxy II i min mening.
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Svar: 41
dec 2005
Jeg kræver heller ikke de kan holde til den slags, men den tlf jeg skal ha` må gerne fungere mere end 4 dage ved alm brug.
Jeg er vvsèr på større nybyggeri og derfor er det vigtigt at den tlf jeg vælger kan tåle vand og støv. Den nokia jeg har nu har jeg haft i 4 år og den fungere bare på trods af at den virkelg er træt at se på. Den har så bare ikke den fede funktion som smartphones at sms ligger som en lang samtale fra person til person. Det kan jeg virkelig godt li.
dec 2005
Godt at høre der er en der er fejlfri. Takker.
feb 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 376
Klippestabil processor og kan holde til selv den mest fumlefingrede, selvom decideret vold nok ikke lige er dens foretrukne hverdagskost..
Jeg har selv en S.E. x10 Mini Pro som har kørt upåklageligt de sidste 2½ år.. Det eneste "irritationsmoment" jeg har oplevet er beskyttelsesfilmen til skærmen, den holdt ikke længe, så godt at skærmen er ridsefast..
Slide-tastaturet er nok noget jeg kommer til at savne, for touchtastatur har jeg sq ikke tålmodighed til at bruge, heller ikke med Swype installeret..
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.084
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 1 Emner: 191 Svar: 2.418
apr 2006
Følger: 49 Følgere: 53 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 152
Havde mine bange anelser efter en tur i regnvejr hvor den lå i mine cowboybukser.
Den var ligeglad og kan sagtens betjenes med våde/svedige fingre.
Og størrelsen er helt perfekt. Kan nemt se hvad jeg skal på skærmen. Og så er den ikke i vejen i lommen når man bakser rundt i forskellige bøjede/kravlende stillinger, som min galaxy II gjorde.
dec 2005
sony ericsson xperia active