1.054 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Bøde for musik? Bøde for musik?
Hej derude.
En ven og jeg har snakket om hvorvidt man kan få en bøde for at køre med hørepropper eller høretelefoner med musik/gps-dame i?
Og yderligere skal min ven og jeg til Frankrig/Tyskland/Holland på MC, og hvordan lyder reglerne omkring dette dér?
Hilsen Frederik
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 244
Kender ikke de andre landes regler, men tror ikke du vil opleve problemer heller i hverken Frankrig eller Holland
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 697
siden hvornår
jeg kender en mcist der kun har en arm,det går fint, så er det en and??
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.650
eh ?? det har jeg dog aldrig hørt før ? hvad så med sele i bil ??
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 574
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.650
whiskey tango foxtrot ???
det var dælens ?? det har jeg dog aldrig hørt om men man skal lære så længe man lever og have tæv så længe man lære
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
(link fjernet)
Det er ikke forbudt - og derfor tilladt - at rode rundt med GPS'en, hvilket er hammerfarligt, for den sidder som regel dårligt betjeningsmæssigt.
Hvis politikerne ville lade være med at detailregulere, men fastholde at det ikke er tilladt at foretage sig ting under kørslen der fjerner opmærksomheden fra denne, så var det hele lidt lettere. Der skulle en eller to prøvesager til en gang imellem, og så var den ged barberet.
I Norge, som omtales en del her i øjeblikket, er der heller ikke påbud om pigdæk, man skal bare sørge for at køretøjet at vejgrebet er sikkert i vinterføre. Kører man i grøften, har man ikke sørget for det. Man skal også altid have kæder med, for man kunne jo blive overrasket af dårligt vejr, og så skal man kunne sikre vejgrebet. Hvor svært kan det være?
Den norske trafikpolitik er i øvrigt ikke noget at se op til. Masser af grunde, og en diskussion jeg ikke gider.
Bøde for musik?