{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vi er et par stykker (4) der har haft besøg af Codan forsikring og priserne på vores mc forsikring er faldet meget.
Aprilla RSV 1000, 2007, før 8000 nu 5000
Suzuki GSX-F 750 K8, før 4400 nu 2100
Yahama R6 2008, før 10000 nu 4400
Suzuki GSX-R 600 1999, før 7500 nu 2300

I er velkommen til at kontakte Frederik Nielsen på 30378064 eller på mail fdn@codan.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   25. apr 2012 Er det priser på kasko eller ansvar? Og hvad er selvrisikoen så på?

• #2   25. apr 2012 forhåbentlig kasko, ellers så er det for dyrt for alle 4..

• #3   25. apr 2012 Det er kasko...
    Jeg kan ikke huske selvrisikoen, men chekker lige når jeg kommer hjem.

• #4   25. apr 2012 Har i kun forhandlet mc forsikring eller har i andre forsikringer hos Codan, indbo, bil osv og hvis ja hvad så med de priser? Er det kun mc forsikring så skal jeg da prøve at ringe.

• #5   25. apr 2012 Vi har flyttet alle vores forsikringer, det gik dog ca. lige op med de andre, men med bedre dækning.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #6   25. apr 2012 Codan holder jeg mig langt væk fra, de er umulige at få til at dække skader.
    Havde indbrud i min bil for år tilbage hvor de løb med stort set alt mit dykkerudstyr.
    Det som var købt brugt, med kvittering, det ville de ikke dække, med mindre de kunne se de oprindelige købsbeviser, lidt svært når ham jeg købte det af, solgte det fordi han ville på rejse til Australien.
    Så fik ikke en krone for det.
    Bilen bar ellers tydelig præg af bagklappen var brudt op, og havde aldrig før haft en skade ved dem.

• #7   25. apr 2012 ja og codan har lige taget røven på mig..... fik lavet et fint tilbud på 6000 kr for kasko på min r6 og efter en måned dumper der et kort ind af døren på 17600 kr for forsikringen i STILSTAND !!! flot jeg har så kørt 1500 km i år uden forsikring, og de vil have 76000 udenfor stilstand. men som et plaster på såret har jeg fået de 2 måneder det drejer sig om nu gratis... nu må jeg nøjes med ansvar hot gf, købte motorcyklen i den forudsætning at jeg kunne få kasko for de 6000, røvhuller

• #8   25. apr 2012 har iøvrigt aldrig haf brugt en forsikring og ingen skalder, og kørt i eget navn i 6 år og bor i et pænt postnummer. kort sagt det er ikke nemt og forsikre

• #9   25. apr 2012 Jo ikke noget ved en billigere mc forsikring hvis indbo, bil etc stiger så det bare går i 0 med de gamle forsikringer medmindre man bliver bedre stillet.

• #10   26. apr 2012 CODAN NEJ TAK
    de er nogle forp.... lusepustere har KUN haft problemer med dem og så tager de ALT for meget for deres forsikringer
    er blevet tørret i røven af dem 2 gange før jeg flyttede alle mine forsikringer .
    så HOLD JER VÆK med mindre i aldrig har skader indbrud eller andre ting der kan belaste forsikrings selskabet.... og er over 40 fed og færdig.
    Bare mit råd til jer der overvejer det.
    mvh
    Jan TMC

• #11   26. apr 2012 Jeg siger også nej tak til Codan forsikring. Mine forældre var tæt på at blive taget godt og grundigt i røven. De havde også besøg af en "flink" assurandør og fik lavet et tilbud der var bedre end det de havde i forvejen. De siger at de gerne vil have tilbudet tilsendt. Det får de så, men her er priserne noget højere end det der først var aftalt. Derfor acceptere de ikke dette tilbud. Et par dage efter dumper der så et brev ind fra Codan om at de nu har opsagt deres forsikringer hos deres nuværende selskab, vel og mærke uden at mine forældre havde skrevet under på noget. SÅDAN NOGLE SVIN!!

• #12   26. apr 2012 når nu der er et telefon nummer man kan ringe på til en fra codan...HHHMMMMM så ligner det her sku reklame så det basker!!!!! også selvom det er guttens kammerat derer ved codan tror admins burde kigge lidt med .-)
    mvh
    Jan TMC

• #13   26. apr 2012 Jan

nu behøver man jo ikke tro ondt om alle mennesker...

Tilbudene er da meget pæne for de valgte cykler! Der mangler så lidt info om alder, kørekort osv, men umiddelbart synes jeg det er nogen gode tilbud, og det er vel derfor vi har et forum for at dele gode informationer med andre.

men Brian ville nok gøre klogt i at skrive lidt nærmere hvordan tingende hænger sammen for ikke at blive anklaget ubegrundet.

• #14   26. apr 2012 jamen jer har da også et nummer på en mc transport og en der makker cykler (bække med forretning og se nummer) men jeg ser det som reklame når der er tale om en assurandør (staver ikke såååå godt) som tjæner på det er det reklame i mine øjne ( gider ikke melde det eller noget der ligner da det er for latterligt ) så hintet var måske forkert skrevet så om formulerer lige . "lad os nu se om admins ikke lukker tråden"
    men uanset reklame eller ej så er det efter min erfaring et skrammel selskab når det kommer til at betale for skader osv. (bitter erfaring fra mig selv)
    mvh
    Jan

• #15   27. apr 2012 Hey

Sorry hvis det bliver misforstået som reklame.

Jeg havde et godt møde med en Frederik fra Codan og havde anbefalet ham til en del af gutterne.

Da alle dem jeg har anbefalet ham til har sparet penge på deres MC forsikring syntes jeg bare at jeg ville dele det med jer andre....

Jeg har selvfølgelig spurgt ham om det er OK at jeg poster hans navn, telefonnummer og mailadresse herinde så der ikke skulle blive noget bagefter.

Det var ene og alene for at andre som i forvejen betaler for meget for MC at kunne få en måske god pris på deres forsikring.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #16   27. apr 2012 Fatter så ikke, hvis de tusind kr. betyder så meget at spare, kontra den service man tit mister.
    Svarer til jeg lader en eller anden hjemmefusker lave eftersyn på min MC, frem for en autoriseret, for at spare 500 kr.
    Man får hvad man betaler for, og kender Codans betingelser, garanteret han har fortalt om alt de de dækkede, men undlod at fortælle om det de ikke dækker, men det finder man jo så ud af en dag,

Kommentér på:
Forsikring

Annonce