1.255 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Bærbar pc . Bærbar pc .

Hej , min søn skal konfirmeres til Maj , og han ønsker sig en bærbar pc. Hvad skal jeg købe ?? Han er ikke den store gamer men spiller alligevel en del skydespli som kræver lidt i grafik. Jeg ved godt at det ville være bedst at købe en stationær til det formål , men når han nu vil ha en bærbar ....
Og hvad skal jeg købe i 5000,- kr klassen ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærbar pc .
  • #2   3. apr 2012 Ok Nicolaj , der har jeg også været smiley Skal det så være HP ?? eller ?? Har hørt at HP bliver meget hurtigt varme .

• Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #3   3. apr 2012 Efterhånden er det kun navnet på pc'en der er forskellig, da de alle sammen kører med samme processor, grafikkort m.v.
    Jeg har selv en HP Probook, som jeg er glad for at have, dog vidste jeg ikke det var en arbejdscomputer, som HP kun har dele til i Polen, så derfor skal den derned hvis man skal have den repareret. Skulle jeg selv have en ny pc skulle det være en ASUS, da jeg synes de har et rigtig pænt design. Men ud og se på computerne i virkeligheden, da mousepad m.v. er meget forskellig fra pc til pc.

• #4   3. apr 2012 Så har du hørt rigtig Jan. Jeg går i klasse med flere der døjer med at de overopheder når vi sidder og arbejder. Så HP vill jeg gå uden om.
    Mvh.

• #5   3. apr 2012 HP skal du gå uden om, de er dem med flest reklamationer..rent statistisk

• #6   3. apr 2012 Nup en ASUS med noget crossfire graffik. eks. (link fjernet)

• #7   3. apr 2012 Jeg har selv lige købt en ASUS U36SD. En 13.3 tommer med 4 GB ram, 500 GB harddisk. Og en i5 processor på 2,4 ghz. Grafikkortet er et Geforce M520. Og noget Intel HD Graphics til mindre krævende opgaver.

Det er ikke den vilde gamer maskine. Men den kører nu Battlefield Bad Company 2 rimeligt. Ved så ikke lige med Battlefield 3.

Grunden til jeg købte den, var så pga. størrelse, vægt og batteritiden. Den vejer 1,7 kilo med det medfølgende 8 cellede batteri. Mindre kan købes. Og ved almindeligt let brug, holder den ca 8 timer. I spil er vi dog helt nede på 2 timer.

Men er spil vigtige, så er der andre maskiner der gør det bedre til prisen. De bliver så også fysisk større og tungere.

• #10   3. apr 2012 Jeg ville også vælge denne ASUS ligesom Dr.G...

• #11   3. apr 2012 Jeg har haft min HP i tre år nu, den er brugt til lidt af hvert og helt klart en super coputer har aldrig haft problemer, men ellers ville jeg vælge en acer, det er også en super computer...
    Jeg har aldrig selv haft problemer med at min hp blev varm selvom jeg har brugt den til spil. selvfølgelig har jeg ikke siddet med den direkte i en dyne eller noget, så tror jeg næsten alle computerer ville blive varme, men ellers ud i butikken og snak med folk, der skulle nok være en at finde sådan et sted som også spiller skydespil. smiley

• #12   3. apr 2012 Ok , tak for hjælpen gutter smiley Nu har jeg lidt at tænke over , og til dig Kenneth , vi har Ipad .

• #13   3. apr 2012 Har en gl. Hp købt brugt for 4 år siden,
    Batteriet er dødt, men den har aldrig svigtet .

• #14   3. apr 2012 problemet med den anden asus er så bare at der ikke er et rigtigt grafikkort i..

• #15   4. apr 2012 Til gengæld er der en Intel I7 cpu. Har selv lige købt en Asus N73S med I7 og må indrømme at jeg ikke synes jeg får det ud af den som jeg burde.. altså med andre ord så burde stort set ingen spilde de ekstra penge på en I7 da vi langt hen ad vejen ville være bedre tjent med en billigere I5.
    Dog smider jeg en stemme på "Intel for alt i verden.." Min personlige mening er at AMD er sat af lige nu og har været det gennem flere år, og hver gang de lover en ny lancering af noget helt vildt så skuffer det fælt og er noget makværk. Blot min mening !
    Inden du køber en bestemt maskine så forsøg evt at google lidt rundt for at undersøge hvad der er af erfaringer med maskinen.. som feks at HP dv6 og dv7 bliver varme og larmer som en støvsuger, manglende/dårlige drivere til maskinen eller folks gaming-oplevelser.. gode, dårlige, varme, larm.. osv.. Det er en halv time godt givet ud - lidt som når man vælger sine ny dæk smiley
    Kan iøvrigt sige at den Asus jeg har er en del plastic-agtig i forhold til den HP 8710W Workstation jeg havde tidligere, men den kører super, er ganske hurtig, lydløs og føles ikke til at blive vanvittig varm selv efter timers hårdt brug.. kan anbefales.

• #16   4. apr 2012 Kan man slet ikke købe en "tom /blank" pc ??? og så evt kende en it chef som kan lægge nyt spejl osv på ?? smiley

• #17   4. apr 2012 Jeg brændte for 8 måneder siden 7000 af på en acer med nyeste intel i7 processor med 4 kerner, 8 gb ram, og 2 gb nvidia grafikkort, og det er sgu noget der kan trække tænder ud. men nu arbejder jeg også meget med 3d og er dybt afhængig af at kunne transportere min pc med mig over alt, så det skulle være en bærbar.

med en acer får du rigtig meget for pengene.

• #18   4. apr 2012 Jamen Tommy , jeg har kun 5000,- ?? smiley

• #19   4. apr 2012 Til dit budget, vil sådan en som den her være et godt bud: (link fjernet)
    Hvis knægten godt kan lide at spille, skal den i hvert fald ikke være mindre.

Kommentér på:
Bærbar pc .

Annonce