unlock Iphone ekspert hjææælp {{forumTopicSubject}}
Hej gutter
her er historien: En tidligere kollega har sagt op, og indleveret en Iphone 4 som hun havde købt igennem en bruttoløns ordning. Den har jeg så købt af firmaet, og givet den til konen. Fint..... NEJ!!!! for hun vare nede og få et micro sim kort, og aktiverede det i TDC forretningen, men når vi sætter det i Iphonen, siger den kortet er låst Hvis vi starter Iphonen med det gamle telia kort, vil den gerne kendes ved det. Det skal siges at vi ikke længere benytter IPvision/Telia i firmaet (vi overgik til IPvision/TDC i tiden mellem hun sagde op og nu)
Hvad i helv.... gør en almindelig mand nu? hendes gamle tlf er jo død nu da det gamle SIM er deaktiveret....
Hvis nogen af jer andre har oplevet en kone der ikke kan SMS'e i mere end en time ad gangen ved i også hvrordan stemningen er her i hytten
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 641
sep 2008
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.035
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 8 Emner: 8 Svar: 170
Det sagde jeg i butikken da jeg købte den og han kunne så låse den op med det samme
Mvh Martin
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 8 Emner: 8 Svar: 170
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 220
sep 2008
har lige været en tur forbi en Telia butik her til formiddag, og han låste den op på 5 sekunder via hans PC, så det var bare der hunden var begravet.
Tak for hjælpen gutter
unlock Iphone ekspert hjææælp