542 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "anden brug af"
Jeg har brug for jeres hjælp - gode råd.
Hej mc-galleri Jeg har brug for lidt gode råd og for at høre andres mening om det her. Håber du tager dig tid til at læse det. For ca. 3½ mdr. siden fik jeg hjertestop ude på motorvejen i min bil. H...
Hej mc-galleri Jeg har brug for lidt gode råd og for at høre andres mening om det her. Håber du tager dig tid til at læse det. For ca. 3½ mdr. siden fik jeg hjertestop ude på motorvejen i min bil. H...
Skrevet af: Martin [Thy] - 6. jan 2012
Billeder af kværnen....
Da solen fra tid til anden er kigget forbi tænker jeg at der er nogen der har brug for nye billeder af kværnen. Jeg tilbyder derfor at komme rundt (på sjælland) og tage billeder, redigere - kan så...
Da solen fra tid til anden er kigget forbi tænker jeg at der er nogen der har brug for nye billeder af kværnen. Jeg tilbyder derfor at komme rundt (på sjælland) og tage billeder, redigere - kan så...
Skrevet af: René - 24. apr 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 636
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 952
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 32 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.797
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 52 Svar: 636
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.322
http://boingboing.net/2006/08/01/police-on-the-lookou.html
"Reader comment: Corey says: "With regards to the motor scooter/merry-go-round story: a girl was killed two years ago doing this same stunt." Link"
Linket virker dog ikke længere.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.322
anden brug af mc