Fuskerrøv hæhæ Fuskerrøv hæhæ
Skrev på en Skoda Octavia på DBA for den var ok billig og fik denne mail idag men håber squ ikke der er nogen der hopper på den... Tsk tsk
Tak for din interesse i min bil.
Bilen er i god stand, har ingen tekniske skader, ingen ridser, ingen skjulte fejl.
Motoren ser fin ud og fungerer perfekt. Der er skiftet olie og filtre, dækkene er 80 % nye, og der er kun foretaget eftersyn på autoriseret værksted. Kilometertallet er reelt. Bilens kabine er i god stand, det er en ikke-ryger bil, ingen skjulte fejl. Hvis du ønsker flere oplysninger om bilen eller flere billeder, bedes du sende en e-mail. Som du kan se på billederne, har bilen ingen ridser eller skader.
Forsikringen er betalt indtil juli 2012. Syn gælder indtil 08/2012.
Ikke-ryger bil. Bilen har ikke været involveret i nogen ulykker, og har kun været parkeret i garage.
Alle papirer er i orden. Alt er betalt til dato, der er ingen gæld i bilen.
Bilen har danske papirer (udstedt i Danmark) og al service er overholdt.
Jeg har arbejdet i Danmark i et år og købte bilen der.
Bilen er udstyret med vinterdæk.
Mit firma ville have mig tilbage, så jeg opholder mig aktuelt i Spanien.
Bilen befinder sig nu i Spanien.
Jeg prøver at sælge den til denne pris, da jeg ikke længere bruger den
(har danske nummerplader og er registreret i Danmark) og det er en skam at have sådan en bil uden at bruge den.
Jeg har prøvet at sælge bilen i Spanien, men der er ingen, som vil købe en bil, der er registreret i et andet land.
Min bil er allerede hos et forsendelsesfirma her i Spanien.
(Jeg har betalt dette firma for at tage sig af transaktionen).
Vi kan slå en handel af, hvis du allerede nu ved, at du er interesseret i at købe den.
Prisen er korrekt og kan ikke forhandles.
Kontakt mig kun, hvis du er interesseret, da jeg er træt af, at folk stiller spørgsmål uden egentlig at være interesserede.
Da prisen er meget attraktiv, er du ikke den eneste, som er interesseret i bilen.
Tak.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 108
jul 2004
Følger: 127 Følgere: 141 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.542
Måske skal jeg skrive og sige at jeg kommer ned og henter den selv
jul 2004
Hej James
Jeg vil gerne købe din Skoda og vil gerne kombinere det med lidt ferie som jeg skal holde alligevel
Så jeg tænker at jeg kommer ned til dig og henter bilen selv
Men du må gerne sende regnr og stelnr så jeg lige kan tjekke op på det og så måske ta derned i weekenden
Mvh
Rolf
Så må vi se om han svarer
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 386 Svar: 2.292
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Det kunne da være, at en af dem kunne tage dig med derned.. c",)
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
mvh
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 323
jul 2004
Registreringsnummer / stelnummer: VS22775 / TMBBP21U942860216
Jeg har allerede underskrevet en kontrakt med forsendelsesfirmaet og har betalt alle afgifter og er ikke interesseret i at miste de penge.
Bilen er klar til at blive sendt til en hvilken som helst destination. Dette er den eneste måde og min eneste betingelse for denne transaktion.
1) For at kunne starte transaktionen, skal jeg bruge dine leveringsoplysninger:
dit navn:
adresse:
telefonnummer:
2) Du vil modtage en meddelelse fra forsendelsesfirmaet som bekræftelse på, at bilen er i deres varetægt, og den er synet, samt forsendelses- og betalingsoplysninger.
3) En del af betalingen, f.eks. 40-50 % af den samlede pris skal betales til forsendelsesfirmaets bankkonto, inden bilen leveres til din adresse.
Du skal bekræfte betalingen til firmaet.
4) Når betalingen er bekræftet, vil forsendelsesfirmaet påbegynde levering af bilen til din adresse.
5) Når du har modtaget bilen, har du 5 dages ”eftersynsperiode”.
I løbet af denne tid kan du gå bilen igennem.
Hvis bilen ikke er som i beskrivelsen, skal du kontakte firmaet.
Du vil få pengene tilbage fra dem og jeg vil sørge for tilbagelevering til den oprindelige adresse eller til en anden person, der er interesseret i at købe bilen.
JEG MODTAGER INGEN BETALING, FØR DU HAR MODTAGET BILEN. TIL DIN SIKKERHED SKER BETALINGEN TIL ET FORSENDELSESFIRMA.
Vigtigt:
LEVERING: 3 til 7 dage.
Forsendelsesfirmaet vil tilbageholde pengene, indtil du har modtaget bilen og dens papirer.
Når du har modtaget bilen, har du 5 dage til at gennemgå den.
I løbet af denne tid kan du kontrollere, prøve og efterse bilen.
Hvis der er grund til det (hvis bilen har skjulte skader eller ikke lever op til beskrivelsen), kan du trække handlen tilbage.
I dette tilfælde vil forsendelsesfirmaet tilbagebetale dit depositum og transportere bilen tilbage på MIN bekostning.
Bilen er blevet godkendt af forsendelsesfirmaets kvalificerede mekaniker og bilen har bestået alle tests uden problemer.
Dette er den eneste måde at gennemføre transaktionen, eller du kan møde op personligt for at se bilen og købe den, hvis du ønsker dette.
Lad mig høre din beslutning.
Tak
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Men til samme pris kan du få min Audi rs6 fra '11 kun kørt 32km den står hos dansk auto transport ( har en kontrakt med dem)
Send mig en pb så skal du få min brors konto nr ( han bor i Ghana og jeg skylder ham pengene) jeg skal sørge for at du får den med en fuld tank blyfri 95 og 4 colaer i handskerummet da du lyder som en ærlig køber.....
;-)) Brian
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Den viser godt nok en Octavia med korrekt stelnummer.
Men hvad er det for nogle tests som "forsendelsesfirmaet" laver på bilen? Og hvorfor?
Og få et billede af den danske registreringsattest
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
mar 2007
Følger: 78 Følgere: 76 MC-er: 2 Emner: 105 Svar: 3.232
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.565
dec 2004
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 687
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Hvor svært er det ikke at tage billeder af et stelnummer, eller redigere dem selv..
Men sjovt at trådstarter forslår at ville tage derned og hente den selv, men ingen respons..
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
igen springer du hurtig afsted.... han skriver faktisk... ( men mener det sikkert ikke, da det er en standart skrivelse..svar han sender afsted.. )
mvh
Dette er den eneste måde at gennemføre transaktionen, eller du kan møde op personligt for at se bilen og købe den, hvis du ønsker dette.
Lad mig høre din beslutning.
Tak
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
Hvad h...... har transportfirmaets kvalificerede mekaniker med det at gøre, og hvorfor skal transportøren bekræfte den er synet ?.
Som Mirza skriver, er det tankevækkende at han slet ikke reagerer på at køberen vil hente den selv. Så er transportfirmaet helt ude af billedet - og det er jo nok der humlen ligger begravet. Det koster kun et stykke brevpapir og 75 kr til et domainenavn, så er man pludselig selv indehaver af et transportfirma. "Jeg får ikke pengene, det gør
transportfirmaet", som også er mig. 112% svindel.
Hvis du går ind på www.nummerplade.net, som vi havde under kærlig behandling for en måneds tid siden, så taster du bare nummerpladen ind, og vips! så har du også stelnummeret. Så er det bare at forfatte en pæn annonce og sige at du har f.eks en Skoda Octavia 1.9 TDI registreret 6/11 2003 med stelnummer TMBBP21U942860216 og uden gæld.
Man kan ikke selv få oplyst navnet på ejeren, men hvis du fortæller hvorfor, er jeg sikker på det lokale politi vil ringe til ejeren og spørge om bilen står i Spanien og er til salg.
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 8
sep 2011
http://www.nummerplade.net/
Et billede af stelnummeret er ligemeget, og det er en kopi af registreringsattesten også. Enhver der er bare nogenlunde til Photoshop eller det gratis og lige så gode GIMP, kan fikse det så det ikke kan ses på mailede billeder. "Du må undskylde at billederne er lidt uskarpe, min scanner/mobilkamera er ikke så god."
Man skal have registreringsattesten i hånden, for den har vandmærker i papiret, og legitimation på køberen.
Registreringsattesten skal man ALDRIG have liggende i bilen eller MC'ens tasker. Har man registreringsattesten, omregistreres bil/MC uden nogen spørgsmål på nærmeste motorkontor, og det eneste de kræver er et forsikringsbevis og et CPR nummer. Forsikringsbeviset kan man få ved personligt fremmøde på forsikringsselskabets kontor. Har man gaflet et eller andet fedt der ikke passer til ens udseende og sprog, tager man bare en mekaniker kedeldragt på, så er dén hjemme. Gebyret betaler man kontant. Systemet er rystende usikkert.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Har hørt om et tilfælde hvor bilen ikke var som lovet og blev sendt tilbage, og der tog det temmeligt lang tid og 50% af fragt udgiften til Spanien før køber fik frigivet sine penge..
// Brian
sep 2011
Man skal have registreringsattesten i hånden, for den har vandmærker i papiret, og billedlegitimation på sælgeren.
Man ved forhåbentlig hvem man selv er.
Banken indover er en god ide. Det er sådan man har lavet oversøisk handel hvor sælger og køber ikke kender hinanden i århundreder. Hvis man sælger noget, så accepter ALDRIG en check, heller ikke en bankcheck. Jeg kender et par kedelige tilfælde af fup. Og hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det det som regel også.
Fuskerrøv hæhæ